کد خبر : 97912
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:24
-

هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران و برف دربرخی مناطق کشور

هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران و برف دربرخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور و بارش شدید باران، وزش باد شدید موقت و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر هشدار داده است. به گزارش ایسنا، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است که از امروز(2 فروردین) بارش باران و رعد و برق در هرمزگان، جنوب فارس، جنوب

هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران و برف دربرخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور و بارش شدید باران، وزش باد شدید موقت و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر هشدار داده است.

به گزارش ایسنا، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است که از امروز(2 فروردین) بارش باران و رعد و برق در هرمزگان، جنوب فارس، جنوب کرمان، لرستان، شمال خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری (بارش حداکثر 30 تا 60 میلیمتر)، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام و زنجان (بارش حداکثر 20 تا 40 میلیمتر) آغاز می‌شود.

بارش برف نیز در ارتفاعات آذربایجان شرقی، غرب آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و ارتفاعات لرستان (حداکثر بین 5 تا 20 سانتیمتر) دور از انتظار نیست.

بر اساس این اخطاریه فردا (3 فروردین) بارش باران و رعد و برق در هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، نیمه غربی و جنوبی فارس، بوشهر، همدان، شرق لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال ایلام، مرکزی، شمال و غرب اصفهان، قم، تهران و سمنان (حداکثر بین 30 تا 70 میلیمتر) خواهیم داشت.

در شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان و مازندران (حداکثر بین 10 تا 30 سانتی‌متر) بارش برف و در ارتفاعات آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، شمال فارس (حداکثر بین 5 تا 10 سانتیمتر) بارش برف خواهیم داشت.

در ادامه اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است که روز دوشنبه (4 فروردین) بارش باران و رعد و برق در شرق سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی (حداکثر بین 30 تا 70 میلیمتر) پیش‌بینی می شود.

در این روز بارش برف در ارتفاعات سمنان، مازندران، گلستان، شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی (حداکثر بین 15 تا 35 سانتیمتر) دور از انتظار نیست.

از این‌رو احتمال سیلاب، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، آب‌گرفتگی معابر شهری و اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و احتمال وقوع صاعقه و کولاک در مناطق برف‌گیر دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی در اخطاریه خود توصیه کرده است که سدها مدیریت شوند و تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی در نظر گرفته شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح