کد خبر : 167996
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 20:58
-

همکاری شهرداری ایلام با دفاتر تسهیل گری بیشتر می شود

همکاری شهرداری ایلام با دفاتر تسهیل گری بیشتر می شود

ایسنا/ایلام در دیدار نماینده وزارت کشور و راهبر استانی دفاتر تسهیل گری   و شهردار ایلام قرار شد تا تفاهم نامه همکاری بین شهرداری ایلام و دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی “سبزی آباد”،”بانبور “و “کارخانه نمک” و “بانبرز” شهر ایلام منعقد شود. دکتر “طالب صادقیان” ،  در دیدار با « علی مختاری» اظهار کرد: سازمان بازآفرینی متولی

همکاری شهرداری ایلام با دفاتر تسهیل گری بیشتر می شود

ایسنا/ایلام در دیدار نماینده وزارت کشور و راهبر استانی دفاتر تسهیل گری   و شهردار ایلام قرار شد تا تفاهم نامه همکاری بین شهرداری ایلام و دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی “سبزی آباد”،”بانبور “و “کارخانه نمک” و “بانبرز” شهر ایلام منعقد شود.

دکتر “طالب صادقیان” ،  در دیدار با « علی مختاری» اظهار کرد: سازمان بازآفرینی متولی اصلی فعالیت‌های عمرانی در مناطق حاشیه شهر است و اعتباراتی که برای ای نمناطق در نظر گرفته می‌شود صرفا در اختیار راه و شهرسازی است.
وی با بیان اینکه هرچند شهرداری اعتباری به شهرداری  برای فعالیت‌های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی  در این مناطق تخصیص نمی‌یابد و همه از کانال بازآفرینی شهری و اداره کل  راه و شهرسازی می‌گذرد، تصریح کرد: دفاتر تسهیل‌گری با شناختی که از مشکلات مناطق حاشیه‌ای دارند با  مطالبه گری از راه و شهرسازی می‌توانند از مشکلات این مناطق به طور محسوسی بکاهند.
شهردار ایلام با تاکید بر اولویت بندی درست در مصرف این گونه هزینه‌ها، تصریح کرد: با توجه به اینکه این مناطق حاشیه‌ای آسیب‌زا هستند در بحث فرهنگی و زیرساختی تا حد ممکن به این مناطق توجه داریم.
صادقیان تصریح کرد: اگر همه با هم برای سالم سازی مناطق حاشیه‌ای تلاش کنیم کار همه راحت خواهد شد چون معضلات اجتماعی به همان اندازه کم خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلات کارخانه نمک شهر ایلام، گفت: شهرداری ایلام برای تجهیز مکان‌هایی که در مناطق حاشیه‌ای کاربری فضای سبز دارند، مشکلی ندارد و همچنین در آخرین طرح جامع شهری بسیاری از مناطق حاشیه‌ای به شهر الحاق شده‌اند و دست مدیریت شهری برای کار کردن در این مناطق باز شده است.
صادقیان از اجرای ۳۰۰ برنامه فرهنگی و کارگاه آموزشی  در سال قبل از شیوع کرونا در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: ۸۰ درصد این برنامه‌ها در مناطق حاشیه‌نشین برگزار شده است.
وی گفت: تا جایی که امکان داشته باشد با دفاتر تسهیل‌گری همکاری خواهیم داشت و این دفاتر را همکاری خود در اجرای برنامه‌های فرهنگی و طرح ایده برای این مناطق می‌دانم.
«محراب جنگلی» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایلام، نیز بر ضرورت اجرای فعالیت‌های فرهنگی منسجم و پرهیز از موازی کاری گفت: ضروری است تا تفاهم‌نامه‌ای به منظور اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق اجرا شود.
لازم است دانشگاه‌ها در زمینه ایجاد تحقیقات عملیاتی و میدانی همکاری ملزم شوند تا فعالیت‌ها با دانش‌محوری اثربخشی بیشتری پیدا کنند.
«مختاری» ضمن قدردانی از تلاش و همکاری های مجموعه شهرداری ایلام، پیشنهاد داد:بازسازی فضای شهری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مکان‌هایی مانند پارک ملت و پارک ۷ تیر در دستور کار مشترک قرار گیرد.
وی ابزار امیدواری کرد: شاهد فعالیت‌های تاثیرگذار در این مناطق از شهر ایلام باشیم.  “محمدپناهی” مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی سبزی آباد ، بانبور و کارخانه نمک، نیز با توجه به ماموریت این دفاتر نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی محلات حاشیه نشین ارائه طرح و پیشنهادات در خصوص نوسازی و بهسازی دو پارک ملت و هفت تیر ارائه کرد.

وی گفت:  با اجرا و بهبود وضعیت این پارک ها می توان امنیت و رفاه بیشتری را برای اهالی مناطق کم برخوردار شهر ایلام فراهم و  و قدمی مثبت در جهت کاهش آسیب ها اجتماعی در این مناطق به مرحله اجرا گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح