کد خبر : 116422
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:39
-

«همیشه منتظر» به چاپ رسید

«همیشه منتظر» به چاپ رسید

تصویری را که روی بنر شهادتت بود، زده‌ام به دیوار. دو سه عکست هم در اتاق‌خواب من و بچه­‌هاست. چند تا از عکس­هایت را هم چسبانده‌ام روی یخچال. همه­ زندگی­‌ام و یادگاری که از تو دارم، داخل ویترینی شیشه‌ای است که اسمش را گذاشته‌م «میز خاطرات»؛ شناسنامه، ساعت، انگشتری، کلاه، عینک، گوشی، کمربند، سربند یا

«همیشه منتظر» به چاپ رسید

تصویری را که روی بنر شهادتت بود، زده‌ام به دیوار. دو سه عکست هم در اتاق‌خواب من و بچه­‌هاست. چند تا از عکس­هایت را هم چسبانده‌ام روی یخچال. همه­ زندگی­‌ام و یادگاری که از تو دارم، داخل ویترینی شیشه‌ای است که اسمش را گذاشته‌م «میز خاطرات»؛ شناسنامه، ساعت، انگشتری، کلاه، عینک، گوشی، کمربند، سربند یا زینب، پلاک، مهر، تسبیح، لباس­هایت، قدری از خاک محل شهادتت که برادر شهید زاده‌اکبر برایم آورده، و کاغذی که کد شهادتت روی آن نوشته شده است.

به گزارش ایسنا، کتاب «همیشه منتظر» خاطرات فاطمه وثوقی‌نیا؛ همسر سردار سرتیپ پاسدار شهید مدافع حرم، محسن قاجاریان به قلم مریم عرفانیان است. از ویژگی‌های این اثر می‌توان به نوع نگارش و خاطراتی ناب اشاره کرد که تاکنون در هیچ جا بیان نشده است. از آنجا که اسم کتاب مفهومی عمیق را دربر دارد، مخاطب با اتمام سطرهای پایانیِ کتاب، به رازِ این اسم پی می‌برد.

قاجاریان متولد سال ۱۳۴۱ در نیشابور بود که با آغاز جنگ تحمیلی، به‌عنوان بسیجی در جبهه‌ها به دفاع از میهن پرداخت. وی با توجه به لیاقت و شایستگی در سال ۱۳۶۵ به‌عنوان فرمانده گردان منتصب شد و مأموریت خود را به‌عنوان یکی از فرمانده گردان‌های مقتدر لشگر ۲۱ امام رضا (علیه‌السلام) در مناطق عملیاتی با موفقیت به انجام رساند.

سردار قاجاریان با داشتن حدود ۸۰ ماه جبهه و ۲۵درصد جانبازی کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جای گذاشت و در سال‌های اخیر با عنایت و توجه ویژه‌ای که به سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران داشت و خصوصاً با برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا در سطح شهرستان، «سردار یادواره‌ها» لقب گرفت. ضمن اینکه به حضور پررنگ سپاه در مناطق محروم و محرومیت‌زدایی توجه ویژه‌ای داشت.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «تصویری را که روی بنر شهادتت بود، زده‌ام به دیوار. دو سه عکست هم در اتاق‌خواب من و بچه‌­هاست. چند تا از عکس‌هایت را هم چسبانده‌ام روی یخچال. همه زندگی­‌ام و یادگاری که از تو دارم، داخل ویترینی شیشه‌ای است که اسمش را گذاشته­‌ام «میز خاطرات»؛ شناسنامه، ساعت، انگشتری، کلاه، عینک، گوشی، کمربند، سربند یا زینب، پلاک، مهر، تسبیح، لباسهایت، قدری از خاک محل شهادتت که برادر شهید زاده‌اکبر برایم آورده، و کاغذی که کد شهادتت روی آن نوشته شده است. ماکت ایستاده‌­ات را هم که لباس نظامی پوشیده­‌ای، گذاشته‌­ام کنار میز خاطرات.

هر کس می‌آید، با تعجب می‌پرسد: این­ها رو که می­‌بینی، بیشتر دل­تنگ محسن آقا نمی­‌شی؟!

نمی‌دانند که وقتی بی­‌صدا و پنهانی گریه می‌کنم، با همین عکس­ها حرف می‌زنم.»

سردار شهید محسن قاجاریان؛ فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع) که برای انجام مأموریت مستشاری عازم سوریه شده بود، در ۱۴ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ در جریان آزادسازی شهرک نبل و الزهرا، به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح