کد خبر : 132602
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 21:02
-

هیچ اطلاعی از افرادی که عضو شورای وحدت هستند نداریم

هیچ اطلاعی از افرادی که عضو شورای وحدت هستند نداریم

ایسنا/خراسان رضوی دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی گفت: ما به عنوان یک طیف اصولگرا و با سال‌ها سابقه کار و فعالیت در خراسان رضوی، چه با عناوین حقیقی و چه حقوقی، تا کنون هیچ اطلاعی از افراد شورای وحدت نداریم و نمی‌دانیم که آیا دوستان علاقه‌مند به دعوت نیستند یا دلیل دیگری دارند. جمشید خاتمی در گفت‌وگو

هیچ اطلاعی از افرادی که عضو شورای وحدت هستند نداریم

ایسنا/خراسان رضوی دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی گفت: ما به عنوان یک طیف اصولگرا و با سال‌ها سابقه کار و فعالیت در خراسان رضوی، چه با عناوین حقیقی و چه حقوقی، تا کنون هیچ اطلاعی از افراد شورای وحدت نداریم و نمی‌دانیم که آیا دوستان علاقه‌مند به دعوت نیستند یا دلیل دیگری دارند.

جمشید خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بحث شوراها یک بحث تخصصی است و سیاسی نیست، اظهار کرد: کسانی که احساس می‌کنند توان اداره شهر را دارند و از مقبولیت نیز برخوردارند، باید در انتخابات شوراها ثبت نام کنند.

وی با اشاره به متمایز بودن شهر مشهد با دیگر شهرها در اداره و انتخابات شورای آن، ادامه داد: مشهد یک کلان‌شهر مذهبی است و ما نیازمند افرادی برای اداره شهر هستیم که علاوه بر داشتن تخصص در اداره شهر، با فرهنگ زیارت و زائر و مذهبی بودن فضای شهر مشهد نیز آشنا باشند و  همچنین بدانند که یک کلان‌شهر مذهبی چه نیازها و لازمه‌هایی برای مدیریت شدن داراست

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی بیان کرد: ما تا کنون مشخصا از سه نفر درخواست ثبت نام کردیم که متاسفانه در حال حاضر فقط یک نفر ثبت نام کرده است. احتمال می‌دهیم این افراد در بین مردم مقبولیت داشته باشند و رای بیاورند، متخصص در حوزه شهری باشند و مشهد را با همه نیازهای آن بشناسند.

خاتمی با بیان اینکه تا زمانی که شورای وحدت از ما دعوت به عمل نیاورد، مقید به لیست این شورا نخواهیم بود عنوان کرد: اگر از سوی شورای وحدت دعوت نشویم، الزامی در این مورد نداریم و لیست مستقل خواهیم داشت. ما هنوز منتظر دعوت شورای وحدت هستیم و حتی نمی‌دانیم دوستان این شورای چه کسانی هستند.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی در خراسان رضوی اظهار کرد: ما به عنوان یک طیف اصولگرا و با سال‌ها سابقه کار و فعالیت در خراسان رضوی، چه با عناوین حقیقی و چه حقوقی، تا کنون هیچ اطلاعی از افراد شورای وحدت نداریم و نمی‌دانیم که آیا دوستان علاقه‌مند به دعوت نیستند یا دلیل دیگری دارند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطر نشان کرد: اگر شورای وحدت از ما دعوت کنند و نظرات ما را بشنوند و بتوانند ما را اقناع کنند، ما در این شورا خواهیم بود ولی اگر این اتفاق نیفتد ما قطعا لیست مستقل خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح