کد خبر : 101210
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 16:10
-

هیچ چیز یارای مقابله با اراده پولادین ملت ایران را ندارد

هیچ چیز یارای مقابله با اراده پولادین ملت ایران را ندارد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: در سال جدید بار دیگر به جهانیان ثابت خواهیم کرد که هیچ چیز را یارای مقابله با اراده پولادین ملت عزیز ایران نیست. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، در متن پیام آیت الله غلامعلی نعیم آبادی آمده است: «سالی که گذشت سالی آکنده

هیچ چیز یارای مقابله با اراده پولادین ملت ایران را ندارد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: در سال جدید بار دیگر به جهانیان ثابت خواهیم کرد که هیچ چیز را یارای مقابله با اراده پولادین ملت عزیز ایران نیست.
به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، در متن پیام آیت الله غلامعلی نعیم آبادی آمده است:
«سالی که گذشت سالی آکنده از شیرین ها و تلخ ها بود. سالی پر ماجرا و پر حادثه. از یک سو تلخ کامی هایی که عمدتا در حوزه مسایل معیشتی مردم عزیز ایران تجربت نمودند و از سوی دیگر شیرینی فتح و ظفر در برابر فشارهای نامشروع بیگانگان و بدخواهان و مستکبران جهان که کام همه ما و همه ظلم ستیزان را شیرین نمود. سالی که گذشت سال سربلندی ما در آزمونی بزرگ و ملی بود.
حلول سال نو نوید آور نو شدن و تازه شدن در همه عرصه هاست: نو شدن تدبیر و مدیریت شرایط معیشتی و اقتصادی کشور از سوی همه نهادهای مرتبط، نو شدن نشاط و تلاش عمومی مردم، نو شدن مقاومت در برابر فشار و سلطه جویی و قلدرمآبی مستکبران، نو شدن شیوه های صحیح زیستن، نو شدن فضایل اخلاقی و مهرورزی همگانی، نو شدن مبارزه قاطع و بدون مسامحه با فساد در همه جلوه هایش و نو شدن اندیشه ها.
مردم عزیز میهن اسلامی روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و به قاعده 《إن مع العسر یسرا ثم ان مع العسر یسرا》، بی شک روزهای گشایش و آرامش بسیار نزدیک است و حرم در پیش است و حرامی در پس. 
سال نو سالی مبارک و مملو از خیرات خواهد بود و گو اینکه بارش های رحمت آمیز روزهای آخر سال گذشته پیک های آسمانیِ نوید آور رویدادهای رحمت آمیز سال جدید بوده اند.
در سال نو همه ما باید در فضایی تازه بر دوستی ها و همدلی ها هم پیمان شویم و اختلافات را یک سو نهیم و با پراکندن مهر، فضایی دلنشین در کشور بیافرینیم. باید در مقابل دشمنان ستیزه جو و بدخواه به سلاح اتحاد و یکپارچگی مسلح شویم و باور کنیم که هیچ چیز مهم تر از منافع ملی که یادگار خون هزاران شهید و رنج های فراوان هزاران مجاهد است، نیست.
در سال نو با تکیه بر تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه و مجاهد دام ظلّه و با افزایش باور همگانی به ظرفیت های داخلی و افزایش مجاهدت های بنگاه های کوچک و بزرگ تولیدی و افزایش هوشمندی اجتماعی در مدیریت واکنش ها در مقابل پاره ای از نابسامانی ها محتمل به توفیق الهی شرایط سخت اقتصادی و معیشتی را پشت سر خواهیم نهاد و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهیم کرد که هیچ چیز را یارای مقابله با اراده پولادین ملت عزیز ایران نیست.
سال جدید که با ولادت امیر مومنان و سرور آزادگان و امام عارفان علی بن ابیطالب علیه السلام آغاز شده و پایان خواهد یافت بی شک غرق در عنایات و توجهات حضرتش خواهد بود.
اینجانب بعد از تقدیم خاضعانه ترین صلوات و تحیات به وجود مبارک امام علی بن ابیطالب علیه السلام و فرزند گرامی اش حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفداء، حلول سال نو را به همه مردم شریف استان هرمزگان و آحاد مردم شریف میهن اسلامی و همه کسانی که نوروز را گرامی میدارند تبریک و تهنیت عرض کرده، از حضرت احدیت تبارک و تعالی بهروزی و پیروزی و فتح را برای همه آزادگان جهان مسألت می نمایم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح