کد خبر : 101548
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 19:27
-

واحدهای تولیدی محصولات بهداشتی تسهیلات می گیرند

واحدهای تولیدی محصولات بهداشتی تسهیلات می گیرند

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مسئولان برای حمایت از واحدهای تولید لوازم بهداشتی پای کار هستند و اگر نیاز باشد با پرداخت به موقع تسهیلات به این واحدها برای افزایش خط تولید کمک می کنند. ” حیدر نعمتی ” در بازدید از شرکت تعاونی تولیدی فدک سبز ، اظهار کرد: در این شرایط

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مسئولان برای حمایت از واحدهای تولید لوازم بهداشتی پای کار هستند و اگر نیاز باشد با پرداخت به موقع تسهیلات به این واحدها برای افزایش خط تولید کمک می کنند.

” حیدر نعمتی ” در بازدید از شرکت تعاونی تولیدی فدک سبز ، اظهار کرد: در این شرایط حساس که بیماری ویروسی کرونا شیوع پیدا کرده است، جوانان استان می توانند با فعالیت در واحدهای تولید لوازم بهداشتی گام مهمی در مقابله با کرونا بردارند.

وی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با شعار “جهش تولید” خوشبختانه بسیاری از گروه های دانش بنیان و جوانان اکنون با تلاش شبانه روزی خود سعی در افزایش تولید در زمینه لوازم بهداشتی نظیر دستکش یکبار مصرف و ماسک و هم چنین مواد ضدعفونی کننده نظیر الکل و آب ژاول دارند.
معاون استاندار ایلام تصریح کرد: این افراد سعی دارند با جهش تولید به صورت عملی کمبودها و مشکلات ناشی از نبود وسایل بهداشتی در این شرایط حساس را به حداقل برسانند.
نعمتی گفت: همه ما پای کار هستیم و با بسیج منابع و امکانات و استفاده از ظرفیت های داخلی می توانیم کرونا را شکست دهیم زیرا اگر لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده به میزان نیاز تولید شود و مردم نیز همراهی کنند زنجیره انتقال این بیماری قطع می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: امروز پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و تامین لوازم بهداشتی و لباس های محافظتی برای آنان با توجه به تماس با بیماران مبتلا یک نیاز ضروری است که خوشبختانه واحدهای تولیدی استان دست به کار شده و بخش عمده ای از این لوازم مورد نیاز را تولید و تامین می کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز گفت: با همکاری و حرکت جهادی مدیر عامل شرکت تعاونی فدک سبز ایلام، خط تولید البسه استریل بنا به نیاز استان در مقابله با ویروس کرونا در این شرکت تعاونی راه اندازی شده است.
شیرخانی با بیان این که این لباس‌ها، مانع نفوذ ویروس و ابتلای پرستاران و پزشکان به کرونا می شوند، گفت: تفاهم نامه چهارجانبه بین معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و صندوق ضمانت سرمایه گذاری برای پرداخت یارانه حمایتی به تعاونی هایی که در ٢٨ استان در زمینه تولید محصولات مقابله با کرونا فعالیت می کنند، امضا شده است.
وی یادآور شد: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه حمایتی با نرخ ترجیهی ١۴ درصد برای ١۴۵ تعاونی که اقدام به تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش و البسه بیمارستانی کنند اعطا می‌شود.
مدیر عامل واحد تولیدی فدک سبز نیز گفت: روزانه بیش از پنج هزار ماسک برای مصرف بیمارستان‌های استان توسط برخی از بانوان تعاونگر ایلام در این شرکت تعاونی تولید می‌شود که سبب اشتغال ۳۰ نفر نیز شده است.
هاشم فرضی زاده افزود: این شرکت تعاونی برای ادامه فعالیت و خرید ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و افزایش ظرفیت تولید، نیازمند حمایت دستگاه‌های ذیربط است‌ و حمایت از این شرکت تعاونی، مصداق واقعی حمایت از اشتغال و تولید بومی خواهد بود.
وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت فعلی و نیاز بیمارستان‌ها و اورژانس ها به لباس‌های ایزوله و ویژه برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا، امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی ایلام، نیازهای خود را توسط این شرکت تعاونی تامین کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح