کد خبر : 88931
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 21:39
-

واگذاری سه قطعه زمین آموزشی بندرعباس به استان کرمان صحت دارد؟

واگذاری سه قطعه زمین آموزشی بندرعباس به استان کرمان صحت دارد؟

ایسنا/هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به مطلب منتشر شده در فضای مجازی پیرامون واگذاری سه قطعه زمین آموزشی در استان هرمزگان به نام استان کرمان واکنش نشان داد. روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در پاسخ به مطلب منتشره در فضای مجازی پیرامون واگذاری سه قطعه زمین آموزشی در استان هرمزگان

واگذاری سه قطعه زمین آموزشی بندرعباس به استان کرمان صحت دارد؟

ایسنا/هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به مطلب منتشر شده در فضای مجازی پیرامون واگذاری سه قطعه زمین آموزشی در استان هرمزگان به نام استان کرمان واکنش نشان داد.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در پاسخ به مطلب منتشره در فضای مجازی پیرامون واگذاری سه قطعه زمین آموزشی در استان هرمزگان به نام استان کرمان، ضمن قدردانی از توجه و دغدغه مطرح شده و تقاضای پیگیری موضوع، به اطلاع می رساند:

“زمین مورد اشاره در شهر بندرعباس که با نام مجتمع “فرقانی” شناخته می شود از سال های قبل از انقلاب در مالکیت موسسه ای به نام” بنیاد فرهنگی آرشام” قرار داشت. پس از انقلاب موسسه مذکور و مالک قانونی آن که فردی حقیقی با نام آرشام است، اقدام به واگذاری ملک خود به آموزش و پرورش استان کرمان نمود اما با توجه به برنامه سراسری مصادره برخی املاک شرکت ها و موسسات و افراد حقیقی و حقوقی، بنیاد مستضعفان پیگیری‌های لازم را جهت کسب مالکیت این ملک انجام داد، لیکن با توجه به شکایت مطرح شده، دادگاه انقلاب رای نهایی را به نفع آموزش و پرورش کرمان صادر و این اداره کل دارای سند تک برگ مالکیت این ملک اهدایی می باشد.

پس از سال ها رایزنی و پیگیری و همکاری آموزش و پرورش استان کرمان، مقرر گردید به منظور جبران کمبود فضای آموزشی در شهر بندرعباس، مالکیت زمین مورد نظر به آموزش و پرورش هرمزگان انتقال و بنای یک واحد آموزشی در آن احداث گردد. از آنجاییکه در مدت پیگیری و رایزنی های دو اداره کل هرمزگان و کرمان تا موعد تعیین تکلیف نهایی ملک، محوطه مورد نظر مورد استفاده مسکونی فرهنگیان قرار گرفته بود، ابتدا برنامه تخلیه واحدهای مسکونی و آماده سازی زمین جهت احداث فضای آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

لذا با پایان برنامه تخلیه و انجام سایر امور قانونی، هم اکنون  زمین مورد نظر آماده ساخت یک باب آموزشگاه به نام مدرسه “شاهد” است که عملیات اجرایی این واحد آموزشی به زودی آغاز خواهد شد. بدیهی است آموزش و پرورش هرمزگان با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، توجه به توسعه کمی و کیفی زیرساخت های آموزشی را به عنوان مهمترین برنامه در دستور کار دارد و از همه ظرفیت ها برای تحقق این مهم بهره خواهد گرفت.”

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح