کد خبر : 85678
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 22:30
-

ورود بنیاد علوی برای ساخت جاده برای مردم روستایی کوه اسپید شهرستان لنده

ورود بنیاد علوی برای ساخت جاده برای مردم روستایی کوه اسپید شهرستان لنده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول پیشرفت نهاد وآبادانی شهرستان لنده گفت:روستایی” کوه اسپید”تامرکز شهرستان ۴۰کیلومتر فاصله دارد که با راه اندازی ۳کیلومتر جاده دسترسی آسان و عبور ومرور آنها در زمستان تا مرکز شهرستان کاهش می یابد. “مراد مرادی پور”، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: راه های روستایی به عنوان یکی از مهم ترین 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول پیشرفت نهاد وآبادانی شهرستان لنده گفت:روستایی” کوه اسپید”تامرکز شهرستان ۴۰کیلومتر فاصله دارد که با راه اندازی ۳کیلومتر جاده دسترسی آسان و عبور ومرور آنها در زمستان تا مرکز شهرستان کاهش می یابد.

“مراد مرادی پور”، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: راه های روستایی به عنوان یکی از مهم ترین  زیرساخت های توسعه وهمچنین موجب تسهیل در فراهم کردن امکانات مورد نیاز به شمار می‌آید که از کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و تسهیل در فروش محصولات و تولیدات مربوطه از طریق برقرار کردن ارتباط آسان و ایمن به سایر نقاط حائز اهمیت است.

وی افزود: توجه به روستاها موجب شکوفایی و توسعه اقتصادی می شود.

مسئول پیشرفت نهاد و آبادانی شهرستان لنده بیان کرد: تاثیر راه‌ها و جاده‌های ارتباطی به عنوان شریان‌های حیاتی در فرایند توسعه هر منطقه بسیار حائز اهمیت است به گونه‌ای که در عصر کنونی توسعه یا عدم توسعه مناطق مختلف شهری و روستایی به وجود همین راه‌ها و جاده‌ها وابسته است.

مرادی پور با اشاره به اینکه از زمان ورود بنیاد علوی در شهرستان لنده، در تمامی روستاها، “سفیر”و “امین کانون های روستایی” وجود دارد تصریح کرد:یکی از روستاهای منطقه عالی طیب این شهرستان به نام “کوه اسپید”، مشکلات، کمبودها و پتانسیل های این روستا توسط امین کانون ها شناسایی و به بنیاد علوی معرفی شد، که طی بازدیدی که به عمل آمد این روستا هیچ گونه جاده ارتباطی ندارد.

وی خاطرنشان کرد:مردم روستایی “کوه اسپید” تنها راه عبوری که دارند و به صورت موقت از آن استفاده می کنند از بخش شهرستان “بهمئی”است.

مسئول پیشرفت نهاد وآبادانی شهرستان لنده گفت:روستایی” کوه اسپید” تا مرکز شهرستان ۴۰ کیلومتر فاصله دارد که با راه اندازی ۳ کیلومتر جاده دسترسی آسان و عبور ومرور آنها در زمستان تا مرکز شهرستان کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه  ۲۵خانوار در روستای “کوه اسپید”، زندگی می کنند، گفت: طی بازدید های صورت گرفته متاسفانه شاهد رنج و عذاب زنان سالخورده، کودکان و پیر مردانی بودیم که برای کارهای روزانه خود باید ازصخره های گچی عبور می کردند.

مرادی پورعنوان کرد:طی برآورده های اولیه برای آسفالت ۳ کیلومتر جاده روستایی، ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد، که بنیاد علوی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را پرداخت خواهد کرد.

مسئول پیشرفت نهاد و آبادانی شهرستان لنده ادامه داد: باتوجه به اینکه مشکلات طبیعی وجود دارد، چنان که اداره منابع طبیعی مجوز ساخت راه را صادر کند و با مشارکت مردم و اداره راه مردم روستایی”کوه اسپید” در آینده نزدیک ازداشتن یک  جاده ‌امن برخودار خواهند شد، و دیگر نیازی نیست دانش آموزان با مشقت وسختی به ادامه تحصیل خود ادامه دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح