کد خبر : 177165
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دسامبر 2021 - 10:33
-

ورود موفق جهاد دانشگاهی با بهره‌گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه‌ها

ورود موفق جهاد دانشگاهی با بهره‌گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه‌ها

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای عمومی غیردولتی موفق کشور، خدمات قابل تحسین و ارزشمندی در کشور و استان اردبیل ارائه کرده‌است.   رامین صادقی در نشست با رئیس جهاددانشگاهی، معاونان و تعدادی از فناوران مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی این واحد اظهار کرد: با شنیدن نام جهاد

ورود موفق جهاد دانشگاهی با بهره‌گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه‌ها

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای عمومی غیردولتی موفق کشور، خدمات قابل تحسین و ارزشمندی در کشور و استان اردبیل ارائه کرده‌است.

 

رامین صادقی در نشست با رئیس جهاددانشگاهی، معاونان و تعدادی از فناوران مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی این واحد اظهار کرد: با شنیدن نام جهاد دانشگاهی اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند پویایی است چرا که این نهاد با بهره‌گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه‌ها ورود موفقی داشته است.

وی بر حضور جوانان و پژوهشگران در میدان علم و تحقیق تاکید و تصریح کرد: برای تحقق این امر باید بسترهای مناسب و حمایت‌های لازم فراهم شود تا آنان بتوانند بدون دغدغه برای کاربردی کردن ایده‌های خود تلاش کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی بدون بودجه دولتی توانسته در این راستا موفق عمل نماید، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مراکز رشد گیاهان دارویی، نوآوری و شکوفایی و درمان ناباروری توسط جهاددانشگاهی استان قابل تقدیر می‌باشد چرا که با این کار مشکلات و مسائل قشر عظیمی از مردم بویژه در حوزه درمانی و تحقیقاتی را حل کرده است.

صادقی، خواستار ارتباط بیشتر جهاد دانشگاهی با اصناف استان شد و افزود: این ارتباط و ارائه خدمات آموزشی مورد نیاز این بخش می‌تواند ضمن رفع نیازهای آموزشی به شکوفایی این بخش کمک کند.

وی از آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل برای همکاری با جهاد دانشگاهی خبر داد و اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که پروسه صدور مجوز و پروانه بهره برداری واحدهای تولید و صنعتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد که این امر در مورد شرکت‌های فناور مراکز رشد استان با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

ورود موفق جهاد دانشگاهی با بهره‌گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه‌ها

 

 افزایش شش خدمت پزشکی به خدمات ارائه‌ای مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی 

در این دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان این‌که حرکت در خلاءهای موجود استان از اولویت‌ها کاری این نهاد است، گفت: در همین راستا و در جهت کمک به بخش کشاورزی و تولید محصول با ارزش افزوده بالا، خط تولید نشاسته حفاری توسط این واحد و با همکاری پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی طراحی شد که در مرحله افتتاح قرار دارد.

مهران اوچی اردبیلی، ضمن تشکر از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برای صدور مجوزهای فعالیت این واحد صنعتی در کمترین زمان ممکن ادامه داد: ظرفیت سالانه این پایلوت در فاز اول 500 تن و اشتغال‌زایی مستقیم آن ده نفر و اشتغال‌زایی غیر مستقیم آن صد نفر است.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: برای افزایش میزان باروری و موفقیت درمان، در دو سال گذشته شش خدمت پزشکی به خدمات ارائه‌ای این مرکز افزوده شده و تجهیزات و نیروی انسانی آن ارتقا یافته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی و همچنین مرکز رشد را در راستای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت جوانان و محققان عنوان و خاطرنشان کرد: در این دو مرکز تمام امکانات لازم برای انجام تحقیق و مطالعه در زمینه گیاهان دارویی فراهم شده است و مشاوره‌های لازم ارائه می‌شود.

ورود موفق جهاد دانشگاهی با بهره‌گیری از نیروهای مجرب در تمام عرصه‌ها

  تولید 6 محصول فناورانه در مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل

در ادامه این نشست معاون فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان اردبیل از استقرار 18 شرکت فناور و یک هسته پژوهشی با 34 ایده در این مرکز خبر داد و کسب مقام برتر بین المللی، ملی و استانی، برگزاری 20 رویداد کارآفرینی و 25 کارگاه آموزشی، تبدیل دو واحد فناور به شرکت دانش بنیان و یک واحد فناور به شرکت خلاق، تولید 6 محصول فناورانه و ثبت 14 اختراع را از مهمترین اقدامات مرکز رشد اعلام کرد.

مهران محمدی اضافه کرد: استخراج مواد اولیه و کمک به تولید دارو از گیاهان دارویی استان، بسترسازی جهت تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، ایجاد فضای لازم جهت گسترش و رشد واحدهای کوچک و متوسط دانش‌مدار و فناور و تولید و توسعه محصولات و فرآیندهای فناوری قابل عرضه به بازار و کمک به رونق اقتصادی محلی از مأموریت‌های این مرکز است.

مدیران عامل تعدادی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود، تسریع اعطای مجور و پروانه بهره‌برداری برای مراکز تولیدی خود از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارات استان را خواستار شدند.

در پایان این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اعطای لوح تقدیر از اهتمام رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل در تجاری‌سازی تحقیقات علمی و راه‌اندازی خط تولید نشاسته حفاری تجلیل کرد و مجوز مرکز خدمات تخصصی را به محمود خروشی، رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان آژیانه اردبیل از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل اعطا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح