کد خبر : 122083
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 21:28
-

وضعیت اخیر بارش‌ها در شهرستان‌های مختلف استان/ محور ترانزیتی بردسکن به عشق‌آباد طبس مسدود شد

وضعیت اخیر بارش‌ها در شهرستان‌های مختلف استان/ محور ترانزیتی بردسکن به عشق‌آباد طبس مسدود شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: بر اساس مدل‌های هواشناسی 25 شهر و منطقه خراسان‌رضوی در معرض بارش باران قرار دارند. حجتعلی شایان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، عنوان کرد: بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌ها و توابع درگز، کلات، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت‌حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک گناباد، نیشابور،

وضعیت اخیر بارش‌ها در شهرستان‌های مختلف استان/ محور ترانزیتی بردسکن به عشق‌آباد طبس مسدود شد
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: بر اساس مدل‌های هواشناسی 25 شهر و منطقه خراسان‌رضوی در معرض بارش باران قرار دارند.

حجتعلی شایان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، عنوان کرد: بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌ها و توابع درگز، کلات، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت‌حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک گناباد، نیشابور، ارتفاعات بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب، منطقه سرولایت نیشابور، کوهسرخ و همچنین شهرستان مشهد و برخی شهرهای دیگر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: براساس آنچه تاکنون به ما اعلام شده 5 روستا در سرولایت نیشابور بر اثر سیلاب تخلیه شده‌اند.

بیشترین بارش‌ها در خلیل‌آباد و بردسکن

وی بیان کرد:  از صبح امروز در اکثر نقاط استان بارش باران را شاهد بودیم که در این میان خلیل‌آباد با ۲۷ میلی‌متر و بردسکن با 26 میلیمتر بیشترین بارش را تا صبح امروز ثبت کرده است؛ به جز این شهرستان‌ها در داورزن، جغتای، نیشابور، تربت‌حیدریه، سبزوار و برخی نقاط دیگر بارندگی داریم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: تاکنون سه محور فرعی فیلخانه اسحاق‌آباد در محدوده نیشابور و راه روستایی دیزباد علیا و مسیرهای انتهایی در محدوده طرقبه شاندیز مسدود شده است.

وی گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی استان باز است و هیچ گونه تلفات و جراحاتی در اثر سیلاب مستقیم نداشته‌ایم. اقدامات پیشگیرانه را انجام داده‌ایم و به تمام فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مدیریت بحران استان آماده‌باش داده‌ایم و مشکلی خاصی نیست.

وی افزود: در برخی نقاط استان آبگرفتگی‌هایی داریم و به دلیل این که سامانه بارشی ادامه دارد از شهروندان درخواست داریم به هشدارها، اطلاعیه‌ها و اخطارها توجه کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: تداوم فعالیت سامانه بارشی بیشتر در مناطق غربی و جنوبی است که شامل شهرستان‌های قوچان، درگز، چناران، ارتفاعات بینالود، فیروزه، بایگ، تربت‌حیدریه، رشتخوار، جنگل، بردسکن و بجستان می‌شود و بارندگی‌ها شدیدتر خواهد بود.

مدیرکل بحران خراسان‌رضوی ادامه داد: اگر ارتفاع آب در سطح جاده بیشتر از ۲۰ سانتیمتر باشد، می‌تواند تعادل خودرو را به هم بزند و اگر بالای ۶۰ سانتیمتر باشد قدرتش در حدی است که خودرو را واژگون می‌کند بنابراین توصیه اکید داریم که از ادامه رانندگی در چنین مسیرهایی جدا خودداری شود چرا که امکان دارد هموطنان جان خودشان را از دست بدهند.

همچنین براساس اعلام فرمانده پلیس راه بردسکن طغیان آب محور ترانزیتی بردسکن به عشق‌آباد طبس را مسدود کرده و عبور وسائط نقلیه سبک و سنگین تا اطلاع ثانوی از کیلومتر 50 محور بردسکن به طبس ممنوع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح