کد خبر : 158904
تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 15:44
-

ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبکه اصفهان

ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبکه اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان، جزئیات ویژه‌برنامه‌هایی را که قرار است به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ از شبکه و رادیو اصفهان پخش شود، اعلام کرد. بهرام عبدالحسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: معاونت سیما، ۳۰ اسفندماه، ویژه‌برنامه تحویل سال را با عنوان «زنده رود»، به‌صورت زنده و با موضوعاتی چون هم‌افزایی، نشاط و سلامت اجتماعی و آداب‌ورسوم

ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبکه اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان، جزئیات ویژه‌برنامه‌هایی را که قرار است به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ از شبکه و رادیو اصفهان پخش شود، اعلام کرد.

بهرام عبدالحسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: معاونت سیما، ۳۰ اسفندماه، ویژه‌برنامه تحویل سال را با عنوان «زنده رود»، به‌صورت زنده و با موضوعاتی چون هم‌افزایی، نشاط و سلامت اجتماعی و آداب‌ورسوم و جاذبه‌های گردشگری، از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعدازظهر تولید و پخش می‌کند.

وی ادامه داد: سریال ۱۳ قسمتی «قصه‌های سجاد» تولید صداوسیمای مرکز اصفهان، در ایام عید نوروز از شبکه اصفهان پخش می‌شود. این سریال در قالب طنز اجتماعی و با تکیه بر لهجه اصفهانی تولیدشده و سجاد رضایی و دیگر بازیگران نوجوان اصفهانی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: در ایام نوروز ویژه‌برنامه‌های «بهار در بهار» به مدت ۷۰ دقیقه، ویژه‌برنامه مشاعره با عنوان «شکرشکن» به مدت ۵۰ دقیقه و «گلستانه» به مدت ۷۰ دقیقه با محوریت معرفی شهرستان کاشان و همچنین ظرفیت‌های این شهرستان نیز، هر روز به‌صورت زنده از باغ فین کاشان پخش می‌شود.

عبدالحسینی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های شبکه اصفهان در نوروز ۱۴۰۰، می‌توان به پخش مسابقه «چهارخونه» به مدت ۴۵ دقیقه، مسابقه زنده «تخت فولاد» به مدت ۱۵ دقیقه، «زیر گنبد کبود» به مدت ۴۰ دقیقه، «سفرنامه» به مدت ۲۰ دقیقه، «یه جور دیگه» به مدت ۲۰ دقیقه، «اصفهان امروز» به مدت ۷ دقیقه و «کوک دل» به مدت ۱۵ دقیقه اشاره کرد.

وی افزود: در تأمین برنامه شبکه اصفهان، سریال و فیلم‌های سینمایی شاد و جذابی نیز در نظر گرفته‌شده که در ایام نوروز پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان، با اشاره به برنامه‌های نوروزی رادیو اصفهان گفت: ویژه‌برنامه سال‌تحویل از ۲۹ اسفندماه به‌صورت زنده با عنوان «بهار اصفهان» و با محوریت موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، همدلی و هم‌افزایی، آداب‌ورسوم و… به مدت ۱۲۰ دقیقه،  ۱۰صبح و ۱۷ عصر از رادیو اصفهان پخش می‌شود.

عبدالحسینی یادآور شد: طنین برنامه‌های رادیویی «بهار روزگاران» با موضوع مهدویت نیز هر روز ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵، «سفر رادیویی» هر روز از ساعت ۷:۱۵ تا ۷:۳۰، «آوای زنده رود» با پخش موسیقی و ترانه‌های شاد هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۵:۵۵، «گلچین کیویج» هر روز از ساعت ۸:۳۵ تا ۸:۵۵، «قند و عسل» با موضوعات طنز اجتماعی هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲ و «شله قلمکار» با موضوع معرفی غذاهای سنتی اصفهان، هر روز از ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷ در خانه‌های مردم نصف جهان می‌پیچد.

وی تصریح کرد: در واحد شعر و موسیقی مرکز اصفهان، قطعه موسیقی «نوروز باستان» با آهنگسازی و تنظیم احسان پوریان زاده، خوانندگی محمدعلی باقری و شعری از پوریا طلاکوب در قالب ارکسترال و قطعه موسیقی «بوی عید» با آهنگسازی و تنظیم سهراب معنوی، خوانندگی پویان خان بان و شعری از امین سمیعی در قالب موسیقی پاپ، به مناسبت نوروز در حال تولید است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان، برنامه‌های نوروزی معاونت فضای مجازی را نیز این‌گونه شرح داد: راه‌اندازی صفحه نوروز ۱۴۰۰ با قابلیت تور گردشگری مجازی، برگزاری پویش «نوروز و کرونا»، معرفی اماکن گردشگری و دیدنی شهرستان‌های استان اصفهان، معرفی برنامه‌های نوروزی رادیو  و تلویزیون اصفهان، معرفی اماکن تاریخی و دیدنی کمتر دیده‌شده شهر اصفهان توسط مردم و مسافران، معرفی برخی از آداب‌ورسوم مردم اصفهان در ایام نوروز به‌منظور آشنایی مسافران با فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم اصفهان و همچنین انتشار برخی از کلیپ‌های شاد و گزارش و تیزر، از دیگر مواردی است که برای تولید و پخش آن‌ها در فضای مجازی برنامه‌ریزی‌شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح