کد خبر : 112526
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 11:57
-

پاکی روح در کنار سلامت جسم مورد توجه قرار گیرد

پاکی روح در کنار سلامت جسم مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امت اسلامی ما و همه بشریت این روزها اهمیت سلامتی را بیشتر می‌دانند، بایدهای سلامت در اسلام بسیار برجسته است، امروز شاهد این هستیم که برای سلامت نمازهای جمعه تعطیل شده است که این‌ها همه اهمیت دادن اسلام به سلامت جسم مردم است که لازم

پاکی روح در کنار سلامت جسم مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امت اسلامی ما و همه بشریت این روزها اهمیت سلامتی را بیشتر می‌دانند، بایدهای سلامت در اسلام بسیار برجسته است، امروز شاهد این هستیم که برای سلامت نمازهای جمعه تعطیل شده است که این‌ها همه اهمیت دادن اسلام به سلامت جسم مردم است که لازم است در کنار سلامت جان، پاکی‌های روح مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، در راستای برگزار نشدن نماز جمعه در استان با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد مهم‌ترین توصیه‌های هفتگی خود به مردم استان را در قالب «پیام جمعه» بیان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۵ فروردین‌ماه با اشاره به اینکه  در شرایط فعلی وظیفه ما در خانه ماندن است، اظهار کرد: باید این وظیفه را انجام داد تا سلامت در جامعه حاکم باشد، این یک وظیفه جهادی است.

امام جمعه شهرکرد به یازده شعبان میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و گفت: جوانان ما امروز با یک تکلیف مهمی روبرو هستند و در تحقق گام دوم انقلاب نقش بسزایی دارند، امروز شاهد خلاقیت‌های جوانانه و حضور جوانان در عرصه‌های جهادی و گروه‌های مختلف هستیم که باید این مسیر ادامه دار نیز باشد.

وی با اشاره به روز بهداشت و سلامت، تاکید کرد: امت اسلامی ما و همه بشریت این روزها اهمیت سلامتی را بیشتر می‌دانند، بایدهای سلامت در اسلام بسیار برجسته است، امروز شاهد این هستیم که برای سلامت نمازهای جمعه تعطیل شده است که این‌ها همه اهمیت دادن  اسلام به سلامت جسم مردم است که لازم است در کنار سلامت جان، پاکی‌های روح مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نباید مورد غفلت ما قرار بگیرند، ادامه داد: بیمار نباید احساس غربت بکند و همین احساس غربت بر بیماری‌اش بیفزاید، باید جویای احوالاتشان باشیم و برای آن‌ها دعا کنیم.

وی پیشنهاد کرد: با حفظ فاصله‌گذاری‌های اجتماعی باید سازوکار شروع فعالیت کشور را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این شرایط سخت و این بلیه جهانی که شیطان بزرگ بر خباثت‌های خودش در منطقه می‌افزاید، تهدیدهای توخالی، تقویت پایگاه‌های هوایی و دخالت‌های شیطنت‌آمیز در عراق اعمال می‌کند تا مانع شکل‌گیری یک دولت مردمی شود که این نوع شیطنت‌ها همه توخالی و پوچ است.

وی با اشاره به نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام عصر(عج)، خاطرنشان کرد: دعای آن حضرت شامل حال ما است و انقلاب اسلامی به عنایت آن حضرت راه خودش را پیش می‌برد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح