کد خبر : 180975
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 17:42
-

پای کرونای انگلیسی به خرم‌دره باز نشده است

پای کرونای انگلیسی به خرم‌دره باز نشده است

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: علی‌رغم شایعات، پای کرونای انگلیسی به خرم‌دره باز نشده است. حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که کرونا بیماری بسیار پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی است، اظهار کرد: کوچک‌ترین غفلتی در این زمینه کافی است تا این بیماری سم مهلک خود را به جامعه بریزد. وی با بیان اینکه

پای کرونای انگلیسی به خرم‌دره باز نشده است

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: علی‌رغم شایعات، پای کرونای انگلیسی به خرم‌دره باز نشده است.

حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که کرونا بیماری بسیار پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی است، اظهار کرد: کوچک‌ترین غفلتی در این زمینه کافی است تا این بیماری سم مهلک خود را به جامعه بریزد.

وی با بیان اینکه آسیب دیدن بسیاری از مشاغل در سایه کرونا سوغات نامبارک این بیماری منحوس است، ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از مشاغل به علت کرونا آسیب دیده‌اند تا جایی که برخی از اصناف حتی در پرداخت اجاره‌بهای خود نیز با مشکل مواجه هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر عادی‌انگاری به یکی از معضلات اصلی مبارزه با کرونا در شهرستان تبدیل شده است، اضافه کرد: برای غلبه بر مشکلات ناشی از کرونا به‌ویژه آسیب دیدن مشاغل باید عادی‌انگاری را کنار بگذاریم، زیرا کرونا با کسی شوخی ندارد.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت خرم‌دره از لحاظ شیوع بیماری زرد است، بیان کرد: آمار PCR مثبت‌ها در شهرستان در حال افزایش بوده، همچنین کرونایی‌های این شهرستان بیش از سایر شهرستان‌ها نیاز به بستری پیدا می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه کرونا در شهرستان خرم‌دره از همه اقشار و گروه‌های سنی قربانی گرفته است، تصریح کرد: علی‌رغم مباحث مطرح شده خوشبختانه هنوز پای کرونای انگلیسی به شهرستان باز نشده است.

این مسئول، از افزایش آمار بستری‌ها در خرم‌دره خبر داد و متذکر شد: در حال حاضر ۲۰ نفر به علت بیماری کرونا در تنها بیمارستان شهرستان بستری هستند که این آمار در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به هفت نفر نیز رسیده بود.

محمدی با تاکید بر ضرورت افزایش بازرسی‌ها و نظارت‌ها به‌ویژه بر اصناف، افزود: هر چند بازرسی‌ها می‌تواند بازدارنده و تاثیرگذار است اما به تنهایی کافی نیست و باید با چاشنی همکاری مردمی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز همراه باشد.

وی با انتقاد از هنجارشکنی عده‌ای از شهروندان خرم‌دره‌ای در آرامستان‌ها، تاکید کرد: آرامستان‌ها یکی از مناطق پرخطر شهرستان در مبارزه با کرونا محسوب می‌شود، زیرا اغلب میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مکان کم است، به همین خاطر شهروندان باید با آگاهی از این موضوع شهرداری را در مدیریت آرامستان‌ها یاری کنند.

فرماندار خرم‌دره با یادآوری این مطلب که درصد رعایت پروتکل‌ها در شهرستان کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: این امر در حالی است که کماکان زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین راهکار مقابله با کرونا است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح