کد خبر : 116169
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:03
-

پرونده ایثارگران فاقد مدرک بالینی تعیین تکلیف می‌شوند/ اعزام صد گروه جهادی به مناطق محروم استان

پرونده ایثارگران فاقد مدرک بالینی تعیین تکلیف می‌شوند/ اعزام صد گروه جهادی به مناطق محروم استان

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در هفته بسیج پرونده‌ی 3 هزار ایثارگران فاقد مدرک بالینی برای دومین بار متوالی بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد. سردار «جمال شاکرمی» در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج و کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام ضمن قدردانی از ایثار، گذشت، تلاش و خدمت

پرونده ایثارگران فاقد مدرک بالینی تعیین تکلیف می‌شوند/ اعزام صد گروه جهادی به مناطق محروم استان

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در هفته بسیج پرونده‌ی 3 هزار ایثارگران فاقد مدرک بالینی برای دومین بار متوالی بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

سردار «جمال شاکرمی» در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج و کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام ضمن قدردانی از ایثار، گذشت، تلاش و خدمت اهالی رسانه، اظهار کرد: باید سطح خودمان را بالا ببریم، افق دید را وسعت بدهیم و با بی‌اخلاقی و نادیده گرفتن آبروی دیگران به دنبال مطرح کردن خود نباشیم.

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام با تحسین روحیه مطالبه‌گری خبرنگاران، گفت: اگر ورود اهالی رسانه به مباحث مختلف استان نباشد، مسئولین پاسخگو نخواهند بود و به مطالبات مردم پاسخ داده نمی‌شود.

وی به شعار امسال هفته‌ی بسیج (بسیج پاره تن مردم است) اشاره کرد و افزود: تقاون هفته بسیج با برگزاری کنگره سه هزار شهید موجب شده خدمات درمانی و پزشکی، خدمات حوزه‌ی اقتصادی در پروژه های کوچک و زود بازده، پروژه‌های آبرسانی و ساخت مسکن در مناطق محروم صورت گیرد. همچنین پایان هفته با محوریت ایل ملکشاهی و شوهان، اجلاسیه عشایر کشور و شهدای عشایر استان برگزار خواهد شد. البته اجلاسیه طلاب و روحانیون شهید، دانشجویان، ایلات و عشایر، زنان شهیده و ایثارگران در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان برگزار می‌شود.

سردار شاکرمی یکی از برنامه‌های بزرگ هفته بسیج را برگزاری کمیسیون جانبازی سه هزار ایثارگر استان که فاقد پرونده بالینی هستند، عنوان و اضافه کرد: این برنامه برای دومین بار در سال جاری در حال برگزاری است که در سطح کشور بی‌نظیر است. البته در این برنامه افراد متقاضی تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با تاکید بر مردم محوری بودن برنامه‌های بسیج و مشارکت گسترده مردم در این برنامه‌ها، به اجرای برنامه‌ها در راستای کنگره شهدا نیز اشاره کرد و گفت: به میمنت کنگره شهدای استان ایلام، تعداد ۴۰۰ فقره جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند به ارزش هر جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال و جمعا ۱۲۰ میلیارد ریال اهداء خواهد شد. از این تعداد، ۳۰۰ جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، ۵۰ جهیزیه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری و ۵۰ جهیزیه نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تامین شده است. همچنین ۱۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان ایلام برای خدمت رسانی به اقشار مختلف به ویژه مناطق محروم اعزام می‌شوند.

سردار شاکرمی خاطر نشان کرد: تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام برای ساخت منازل مسکونی در مناطق محروم به خصوص مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، امضا خواهد شد که براساس آن تلاش می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۱ همه این افراد صاحب خانه شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکل بحران آب در برخی مناطق استان و به دنبال سفر رئیس مجلس به استان، ۱۸۰ میلیارد ریال با اولویت آبرسانی به مناطقی که در اولویت هستند، اختصاص خواهد یافت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان به مجموع ۴۳ خدمت همزمان در مناطق مختلف استان در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدا اشاره کرد و افزود: ۲۶ هزار هکتار از زمین‌های بیابانی با همکاری منابع طبیعی و بسیج در کل استان درخت کاری خواهد شد و علاوه بر این ۳ هزار اصله نهال به نیابت از سه هزار شهید کاشت خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح