کد خبر : 132618
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 21:04
-

پروژه فیبرنوری خرم‌آباد به پلدختر متوقف نشده است

پروژه فیبرنوری خرم‌آباد به پلدختر متوقف نشده است

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: پروژه فیبرنوری خرم‌آباد به پلدختر هیچ‌وقت متوقف نشده است. نبی الله شمسی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در خصوص فیبرنوری خرم‌آباد به پلدختر چند کار در حال انجام است که یکی از آن‌ها پیگیری اتمام مسیر خرم‌آباد- دهلیج- پلدختر است که قبلاً در سه قطعه تعریف شده بود. وی

پروژه فیبرنوری خرم‌آباد به پلدختر متوقف نشده است

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: پروژه فیبرنوری خرم‌آباد به پلدختر هیچ‌وقت متوقف نشده است.

نبی الله شمسی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در خصوص فیبرنوری خرم‌آباد به پلدختر چند کار در حال انجام است که یکی از آن‌ها پیگیری اتمام مسیر خرم‌آباد- دهلیج- پلدختر است که قبلاً در سه قطعه تعریف شده بود.

وی تصریح کرد: قطعه دو و چهار انجام داده بودیم و قطعه سه آن مسیر روستای دهلیج تا خوشابه تا الان دو پیمانکار برای آن تغییر داده‌ایم و علت اینکه کار متوقف شده این است که مشکل تلاقی فیبرنوری با خطوط لوله شرکت نفت پیش‌آمده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان خاطرنشان کرد: مسیر دهلیج تا خوشاب مسیر صعب‌العبور است که تقریباً در هر دو طرف خطوط لوله را داریم تا الان شرکت خطوط لوله نفت استان در حال بررسی است که با نفت استان به تفاهمی برسیم که از نظر ایمنی مشکلی برای خطوط لوله پیش نیایید.

شمسی‌فر اضافه کرد: کار را تعطیل نکرده‌ایم الزامات ایمنی و فنی باعث شده که کار را متوقف کنیم تا نظر خطوط لوله را جلب کنیم و با جلسات متعددی که با مهندس میر مدیرعامل خطوط لوله داشته‌ایم پیگیری‌های که دکتر کاظمی، مسئولین شهرستان و فرماندار امام‌جمعه و … داشته‌اند این مشکل در حال رفع شدن است و آخرین توافقی هم که با خطوط لوله داشته‌ایم نشان‌دهنده توافق جهت ادامه احداث فیبرنوری است.

وی با بیان اینکه مسیر کار ۲۸ کیلومتر بوده اما کل مسیر ۱۱۵ کیلومتر است، بیان کرد: چون خطوط لوله گاز و نفت است و خیلی باید با احتیاط کار کرد که اتفاق ناگواری رخ ندهد منتظریم همین هفته توافق نهایی بین خطوط لوله و مخابرات استان صورت بگیرد امیدواریم ظرف مدت فروردین پروژه مجدد شروع و هرچه زودتر به اتمام برسد سرعت کار و زمان اتمام آن بستگی به شرایط فنی اجرا دارد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: پروژه هیچ‌وقت متوقف نشده و اگر وقفه‌ای ایجاد شده به خاطر الزامات است که خطوط لوله دارد و جای هیچ‌گونه ریسکی ندارد.

شمسی‌فر اظهار کرد: به خاطر اینکه وضعیت پلدختر بتواند در این شرایط فعلی که وابسته به فیبر زیرساخت است و از تک مسیر خارج شود از ۵۰۰ کیلومتر دو مسیر دیگر برای پلدختر پیش‌بینی کرده‌ایم علاوه بر این مسیر که در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: یکی از این مسیرها ویسیان- معمولان -پلدختر و یک مسیر کوهدشت- زاگونه- بابازید پلدختر است و یک مسیر هم که بحث آزادراه است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای اینکه در این کار تسریع شود مسیر فیبر نوری خرم‌آباد به پلدختر را به قرارگاه خاتم داده‌ایم و هفته گذشته جلسه توجیهی آن برگزار شده که امیدواریم با ورود قرارگاه خاتم پروژه جدید فیبرنوری بتوانیم تسریع کنیم و پروژه‌ها به سمت پلدختر هم مسیرهای مختلف بین خرم‌آباد و پلدختر احداث کنیم.

شمسی‌فر اضافه کرد: حسن دیگر این پروژه‌های جدید این است که روستاها و شهر معمولان از فیبرنوری بهره‌مند می‌شوند و مشکلاتی که در مسیر جاده قدیم خرم‌آباد- پلدختر داریم با احداث این فیبرنوری مشکلات آن‌ها حل می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه‌های مسکن مهر پلدختر تمام شده بخشی از بسیجیان نیز تمام شده سایر نقاط دیگر آن مثل منازل سازمانی و … به محض اینکه تعطیلات تمام شود شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح