کد خبر : 110321
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 18:35
-

پلمب ۷۹ واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلف از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

پلمب ۷۹ واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلف از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

عکس: آرشیو ایسنا/قزوین معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: ۷۹ واحد صنفی در قزوین به علت تخلف و بی‌توجهی در طرح فاصله گذاری اجتماعی که باهدف قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی شده بود، پلمب شدند. منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد همراهی اکثر مردم برای قطع

پلمب ۷۹ واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلف از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: ۷۹ واحد صنفی در قزوین به علت تخلف و بی‌توجهی در طرح فاصله گذاری اجتماعی که باهدف قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی شده بود، پلمب شدند.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد همراهی اکثر مردم برای قطع زنجیره انتقال انسانی هستیم اما همچنان برای اجرای کامل طرح‌ها به همراهی همه شهروندان نیاز داریم.

وی بیان کرد: با تعطیل شدن ۹۵ درصد واحدهای صنفی غیر ضروری در استان قزوین زمینه اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی مهیا شده و برای کسانی که مصوبات طرح را اجرا نکنند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و پلمب واحد متخلف پیش‌بینی شده است که آن را عملیاتی کرده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: ۷۹ واحد صنفی در قزوین به علت تخلف و بی‌توجهی در طرح فاصله گذاری اجتماعی که باهدف قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی شده بود، پلمب شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در خصوص واحدهای توزیع کننده مواد غذایی و دارویی هیچ گونه تعطیلی صورت نگرفته و با ذخیره سازی مناسب جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی بیان کرد: از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در قزوین، ۱۷ خودرو توقیف و برای ۴۶ خودروی دیگر نیز جریمه قانونی اعمال شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی در خصوص کنترل خودروهای ورودی و خروجی به استان نیز خاطرنشان کرد: ۱۴ تیم ناظر و کنترل کننده در ورودی‌های اصلی شهر و ۲۴ تیم دیگر نیز در نقاط بین شهری مستقر شده و به صورت مستمر در خصوص کنترل تردد خودروها و تست طب سنجی سرنشینان خودروها از نظر ابتلاء به ویروس کرونا اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس اقدامات انجام شده از سوی تیم‌های کنترلی و مستقر در مبادی ورودی شهر تعداد ۲۵ هزار و ۶۰۰ نفر تحت پایش و غربالگری ویروس کرونا قرار گرفته‌اند و در صورت نیاز افراد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شده‌اند.

کاهش ۸۲ درصدی مصرف سوخت در قزوین

معاون سیاسی استانداری قزوین به کاهش ۸۲ درصدی مصرف سوخت در استان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف سوخت روزانه در استان قزوین به ۵۴۵ هزار لیتر رسیده که دلیل آن کاهش تردد خودروها و همراهی مردم برای شکست ویروس کرونا است.

وی گفت: شهروندان قزوین به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران لازم است از بیرون رفتن در روز طبیعت هم خودداری کرده و در خانه بمانند.

این مسئول بیان کرد: در سال‌های گذشته بر اساس یک رسم دیرین بیشتر مردم به دشت و صحرا و دامن طبیعت و بوستان‌ها می‌رفتند تا آخرین روز تعطیلات را سپری کنند اما امسال شرایط ویژه‌ای داریم و همه تعطیلات را در خانه گذرانده‌ایم و لازم است این روز را هم مدیریت کنیم و از خانه خارج نشویم.

تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی قزوین تعطیل است

وی تأکید کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در کشور و استان در روز طبیعت تمام پارک‌ها، فضاهای سبز شهری، اماکن تفرجگاهی و مراکز تفریحی تعطیل هستند و اگر افرادی در این مناطق حضور پیدا کنند تخلف کرده‌اند و با آن‌ها برخورد شده و جریمه نقدی می‌شوند و خودروهای آن‌ها نیز توقیف خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اضافه کرد: برای جلوگیری از توقف و اسکان افراد در اماکن تفریحی، اجازه برپایی چادر در روز طبیعت به مسافران داده نمی‌شود و خدمات سرویس بهداشتی و آب آشامیدنی این امکان نیز قطع شده و شهروندان خدماتی نخواهند گرفت لذا بهتر است خود و خانواده را به زحمت و خطر نیندازند و برای مسئولان نیز مشکل ایجاد نکنند.

وی تصریح کرد: همه اقدامات انجام شده، محدودیت‌ها و سخت گیری ها فقط برای حفظ سلامتی شهروندان در مقابل بیماری کرونا اتخاذ شده و از همه شهروندان انتظار داریم با ما همراهی کنند.

حبیبی گفت: در استان همه امکانات پزشکی، درمانی، اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی را بسیج کرده‌ایم تا ضمن بهبود بیماران مبتلا شده به ویروس کرونا بتوانیم با کمترین آسیب از این شرایط عبور کنیم و منطقی نیست عده‌ای با بی‌احتیاطی و سهل انگار و به بهانه چند ساعت تفریح غیر ضروری جان خود و خانواده‌هایشان و نیز شهروندان را به خطر انداخته و هزینه‌های سنگینی را به کشور و استان تحمیل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از شهروندان خواست با مأموران پلیس همکاری کرده و از تردد در جاده‌ها و مناطق طبیعی خارج از شهر خودداری کنند و با ماندن در منزل به سلامت خود و خانواده‌هایشان و شهروندان کمک کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح