کد خبر : 98008
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:31
-

پلمب 164 مرکز عرضه “مواد غذایی” در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی

پلمب 164 مرکز عرضه “مواد غذایی” در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی

ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از پلمب 164 مرکز عرضه مواد غذایی به دلیل تخلفات بهداشتی مربوط به کرونا در کرمانشاه خبر داد. بهمن خدادادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی در نوروز امسال، گفت: با توجه به بحث شیوع کرونا نظارت‌های بهداشتی از ابتدای اسفندماه

پلمب 164 مرکز عرضه "مواد غذایی" در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی

ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از پلمب 164 مرکز عرضه مواد غذایی به دلیل تخلفات بهداشتی مربوط به کرونا در کرمانشاه خبر داد.

بهمن خدادادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی در نوروز امسال، گفت: با توجه به بحث شیوع کرونا نظارت‌های بهداشتی از ابتدای اسفندماه و همزمان با شیوع این بیماری در کشور تشدید شده است.

وی افزود: هم اکنون حدود 100 بازرس بهداشت محیط در سطح شهرستان کرمانشاه فعال بوده و طی شیفت‌های کاری مختلف، کار بازرسی از اماکن عمومی و به ویژه اماکن عرضه مواد غذایی را انجام می‌دهند.

خدادادیان با اشاره به آموزش‌ها و هشدارهای بهداشتی به صنوف مختلف، از همکاری اصناف کرمانشاه قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه اصناف کرمانشاه همکاری بسیار خوبی با نیروهای بهداشتی داشتند و بیشتر آنها ترجیح دادند در روزهای شیوع این بیماری کسب و کار غیرضروری خود را تعطیل کنند.

وی افزود: با آموزش‌های بهداشتی صورت گرفته، بسیاری صنوف عرضه مواد خوراکی بویژه نانوایی ها، قنادی ها و قصابی ها نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری موثری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری داشتند.

خدادادیان با اشاره به وجود 1100 نانوایی در سطح شهر کرمانشاه، گفت: با بازرسی های صورت گرفته تنها 62 نانوایی رعایت اصول بهداشتی را نداشتند که بعد از اخطارهای بهداشتی پلمب شدند.

وی افزود: در کنار پلمب این تعداد نانوایی، 50 قصابی غیرمجاز، 40 مغازه عرضه مرغ زنده و 12 مرکز عرضه غذای بیرون بَر نیز طی این مدت به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر اینها 80 قلیانسرا و 12 باشگاه ورزشی نیز که بصورت چراغ خاموش فعالیت می کردند طی این مدت شناسایی شده و با ارجاع به اداره کل ورزش و اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.

خدادادیان با اشاره به تعطیلی هتل ها در این روزها، گفت: در بحث رستوران‌ها نیز اصراری بر تعطیلی آنها نداریم و تنها نظارت‌های بهداشتی بر کار آنها تشدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: عمده رستوران‌ها به دلیل نبود مشتری و برای پیشگیری از شیوع بیماری، بصورت داوطلبانه کسب و کار را تعطیل کرده‌اند و مابقی مدیران رستوران‌ها نیز همکاری موثری داشته و اجازه شلوغ شدن محیط رستوران را نمی دهند و برگزاری هرگونه مراسم را هم در رستوران خود لغو کرده‌اند.

خدادادیان با بیان اینکه همه این اقدامات در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است، گفت: با این اقدامات زمانی به نتیجه دلخواه می‌رسیم که مردم همکاری موثری داشته و در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

این کارشناس بهداشت محیط از مردم خواست تا هنگام خرید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با سامانه 190 یا با تماس با شماره 37277973-083 تماس گرفته و تخلفات را گزارش دهند.

وی افزود: همچنین مردم در صورت مشاهده ذبح غیرمجاز دام باید با شماره 512 دامپزشکی و در صورت مشاهده سد معبر توسط دستفروشان با سامانه 137 شهرداری تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح