کد خبر : 116205
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:08
-

پُرمدال‌های کمتر دیده شده!

پُرمدال‌های کمتر دیده شده!

ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان  کرمانشاه از شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک به عنوان سه رشته پایه پرمدال در آوردگاه های جهانی یاد کرد و گفت: چون تاکنون برنامه ریزی برای توسعه آنها نداشته ایم، چندان در مدال آوریشان هم توفیق نداشته ایم. جلال عزیزی در نشست امروز(اول آذر) با استخرداران کرمانشاه، به نقش مهم ورزش در سالم

پُرمدال‌های کمتر دیده شده!

ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان  کرمانشاه از شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک به عنوان سه رشته پایه پرمدال در آوردگاه های جهانی یاد کرد و گفت: چون تاکنون برنامه ریزی برای توسعه آنها نداشته ایم، چندان در مدال آوریشان هم توفیق نداشته ایم.

جلال عزیزی در نشست امروز(اول آذر) با استخرداران کرمانشاه، به نقش مهم ورزش در سالم سازی اجتماع اشاره کرد و گفت: باتوجه به اثبات نقش ورزش در کمک به سلامت جامعه، امروزه در دنیا توجه ویژه ای به آن می شود و سرمایه گذاری های زیادی روی آن انجام می گیرد.

وی ادامه داد: در کشور ما هم هرچند که تاکنون آنطور که بایسته است به این امر مهم توجه نشده و سرمایه گذاری چندانی را هم در حوزه ورزش شاهد نیستیم، اما اقبال رسانه ها و مردم به ورزش خوب است.

معاون ورزش و جوانان استان تاکید کرد: اگر سیاستگذاران با شناخت از تاثیرات روحی و جسمی که ورزش می تواند در جامعه  داشته باشد، به این امر مهم بیشتر توجه کنند، کاهش هزینه های بهداشت و درمان را هم به دنبال آن خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه علاوه بر حوزه همگانی در حوزه قهرمانی هم نیاز است که به برخی از رشته ها توجه بیشتری شود، عنوان کرد: شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی سه رشته پایه ای هستند که بخش عمده ای از مدال های المپیک و بازی های آسیایی را به خود اختصاص می دهند، بنابراین نیاز است که بیشتر به این رشته ها توجه کنیم.

عزیزی اضافه کرد: متاسفانه طی دهه های گذشته به دلیل اینکه چندان روی این رشته های پایه تاکید نکرده ایم، بنابراین در آوردگاه های مهم جهانی در آنها توفیق چندانی نداریم و مدال زیادی نصیبمان نمی شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه و رشد این رشته ها باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد، عنوان کرد: در رشته ای همانند شنا در کرمانشاه استعدادهای بسیار خوبی داریم، اما باید برنامه ریزی صورت گیرد.

معاون ورزش و جوانان استان برگزاری رقابت های باشگاهی بین استخرهای استان را یکی از برنامه های مورد تاکید برای رشد این رشته در استان دانست و افزود: امیدواریم که استخرهای ما در این زمینه ورود داشته باشند.

وی ادامه داد: در کشورهایی که بیشترین مدال ها را در رشته شنا دارند، بخش خصوصی برای حمایت از این رشته ورود کرده و منتظر حمایت های دولتی نمانده اند که ما نیز انتظار داریم استخرهای استان هم خودشان در این زمینه تلاش کنند.

عزیزی در ادامه یکی از راه های کسب موفقیت در بعد قهرمانی رشته شنا را توجه به بعد همگانی آن دانست و گفت: در این راستا تلاش شده تا باتوجه به شرایط اقتصادی استان نرخ هایی که برای استخرها تعیین می شود، منطقی باشد و از سویی دو استخر آزادی و جانبازان را با حداقل قیمت برای عموم مردم در نظر گرفته ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط حاکم بر ورزش دنیا طی دوسال شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: ورزش یکی از اولین حوزه هایی بود که از شیوع کرونا متاثر شد و آسیب دید.

این مسئول با بیان اینکه در این مدت ورزش کرمانشاه نیز به مانند سایر مناطق دنیا آسیب دید، عنوان کرد: نه به عنوان یک مسئول، بلکه به عنوان یک کارشناس حوزه ورزش معتقدم که علیرغم خسارات زیادی که به حوزه ورزش وارد شد، اما حمایت چندانی از آن صورت نگرفت.

معاون ورزش و جوانان بیشترین خسارات وارد شده به حوزه ورزش از شیوع کرونا را مربوط به ورزش های آبی دانست و گفت: خساراتی که مالکین استخرها از این بیماری متحمل شدند، بسیار زیاد بود که جبران آن هم کار سختی است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح