کد خبر : 118049
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 14:59
-

پژوهشگران منتخب خوزستان، رابط صنعت و دانشگاه باشند

پژوهشگران منتخب خوزستان، رابط صنعت و دانشگاه باشند

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با بیان اینکه صنعت و دانشگاه زبان همدیگر را نمی‌فهمند، گفت: پژوهشگران منتخب می‌توانند رابط صنعت و دانشگاه باشند. مهرداد نیکو در پایان کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری خوزستان که امروز (۳ آذرماه) برگزار شد، با اشاره به در پیش رو بودن هفته پژوهش اظهار کرد: باید در خصوص

پژوهشگران منتخب خوزستان، رابط صنعت و دانشگاه باشند

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با بیان اینکه صنعت و دانشگاه زبان همدیگر را نمی‌فهمند، گفت: پژوهشگران منتخب می‌توانند رابط صنعت و دانشگاه باشند.

مهرداد نیکو در پایان کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری خوزستان که امروز (۳ آذرماه) برگزار شد، با اشاره به در پیش رو بودن هفته پژوهش اظهار کرد: باید در خصوص موضوع صنایع با درب‌های باز برنامه‌ریزی شود  تا از طریق تعامل با دانشگاه، افراد پژوهشگر و همچنین افراد دارای نوآوری و فناوری با صنایع آشنا شوند زیرا در شرایط عادی این اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در هفته پژوهش به دنبال این هستیم که روحیه نشاط در زمینه پژوهش و فناوری را به جامعه تزریق کنیم و سالانه در این بازه زمانی یک موضوع نوآوری مطرح شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: به دلیل اینکه سیستم رقابتی نداریم، با الگوهای موجود ارتباط صنعت و دانشگاه شکل نمی‌گیرد. اکنون نیز اگر کمی پیشرفت داشته‌ایم به دلیل اعمال تحریم‌ها است. اعمال تحریم‌ها بسیار محکم است و اجازه نمی‌دهد چیزی وارد کشور شود بنابراین به پژوهشگران داخلی روی آورده‌ایم. مطمئنا اگر این شرایط رفع شود به حالت قبل برمی‌گردیم.

وی بیان کرد: صنعت و دانشگاه نیز زبان همدیگر را نمی‌فهمند؛ صنعت تنها مسائل خود را بیان می‌کند و دانشگاه نیز زبان آکادمیک و علمی دارد بنابراین پژوهشگران منتخب می‌توانند رابط صنعت و دانشگاه باشند.

نیکو افزود: پیشنهاد می‌شود پژوهشگر برتر در سازمان مربوطه، در بخش ارتباط با صنعت مسئولیت داشته باشد تا بتوانند نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا کیاست معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز نیز با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش در این جلسه اظهار کرد: هفته پژوهش و فناوری در آذرماه با شعار پژهش و فناوری، پشتیبان تولید برگزار می‌شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح استان خوزستان و ارتقای جایگاه فعالان در این حوزه، تشویق و ترغیب پژوهشگران و فناوران خوزستان به تولید بیشتر علم و فناوری که عزت و ثروت ناشی از آن برای توسعه استان به کار گرفته شود و تبیین وضعیت موجود پژوهش و فناوری برای اشتغال و کارآفرینی در سطح استان برخی از اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اجرای مراسم زنگ پژوهش با حضور مسئولان استانی و خیرین مدرسه‌ساز، تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری خوزستان، تقویت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری برخی از برنامه‌هایی هستند که در این هفته اجرا می‌شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح