کد خبر : 119673
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 21:46
-

پیام نوروزی استاندار کرمان

پیام نوروزی استاندار کرمان

ایسنا/کرمان استاندار کرمان در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال 1400 بر لزوم مشارکت جوانان و بانوان در امر مدیریت محلی روستاها تاکید کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر”علی زینی وند” در پیام نوروزی 1400، حلول سال جدید را به مردم استان متمدن، تاریخ ساز و بزرگ کرمان تبریک

پیام نوروزی استاندار کرمان

ایسنا/کرمان استاندار کرمان در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال 1400 بر لزوم مشارکت جوانان و بانوان در امر مدیریت محلی روستاها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر”علی زینی وند” در پیام نوروزی 1400، حلول سال جدید را به مردم استان متمدن، تاریخ ساز و بزرگ کرمان تبریک گفت.

وی در این پیام سال ۱۴۰۰ را سال برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: از همه کسانی که خود را شایسته دانسته و به عنوان کاندیدا در شوراهای شهر ثبت‌نام کردند تشکر می‌کنم.

زینی‌وند یاد و خاطره همه شهیدان و در راس آنها سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین امام جمعه فقید کرمان حجت‌الاسلام سیدیحیی جعفری را گرامیداشت.
استاندار کرمان همچنین از عموم مردم خواست تا همانند گذشته در کنار کادر بهداشت و درمان و ستاد کرونا باشند و بیان کرد: ملت ایران در یک سال گذشته سختی‌ها زیادی را به واسطه بیماری کرونا تحمل کردند، درخواست داریم تا این تعطیلات را نیز همراهی و به رعایت پروتکل‌ها توجه داشته باشند و از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.
وی مهمترین مسئله کشور در سال 1400 را برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: ثبت‌نام برای انتخابات شوراهای روستا از 16 فروردین آغاز می‌شود و از همه تحصیل‌کرده‌ها به ویژه جوانان و بانوان می‌خواهیم در این امر مشارکت داشته و مدیریت محلی روستاهای خود را به دست گیرند و نقش‌آفرین در توسعه روستاها باشند.
استاندار کرمان اهمیت مشارکت بالا در انتخابات را نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا، هم رئیس جمهور آینده با پشتوانه بالا انتخاب می‌شود و هم در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی حل مسائل کشور بسیار روان‌تر و آسان‌تر می‌شود.
وی ابراز کرد: به عنوان مجری قانون به همه مردم عزیز قول می‌دهیم که انتخابات سالم، با مشارکت بالا، شفاف، در نهایت امانت و رعایت بی‌طرفی برگزار کنیم.
زینی‌وند در پیام نوروزی خود به مسئله معیشت مردم نیز اشاره‌ای داشت و گفت: به واسطه کرونا، تحریم‌های بین‌المللی و غیره، بسیاری از مردم در معیشت خود با مشکل مواجه هستند، کمک‌های مومنانه‌ای که مردم ما به واسطه فراخوان و تدبیر رهبر معظم انقلاب اجرا کردند، تقاضا دارم که همچنان ادامه داشته باشد.
استاندار کرمان به مسئله توسعه استان نیز پرداخت و گفت: کرمان به واسطه ظرفیت‌های بالا و منابع عظیم خدادادی، جزو استان‌های با ظرفیت در امر توسعه محسوب می‌شود و اتفاقات بزرگی نیز طی ده‌های بعد از انقلاب اسلامی در این خطه رخ داده که باید از همه آنهایی که به امر توسعه استان کمک دادند، قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: این توسعه در استان متوازن نیست و در بخش‌های مخلتف و جغرافیای استان توسعه به صورت متوازن اتفاق نیفتاده است.
زینی‌وند اظهار کرد: اقتصاد آینده دنیا بر مبنای دانش است و شرکت‌های دانش‌بنیان باید اتاق فکر و فرمان توسعه باشند، در این حوزه هم استان به تناسب سابقه و ظرفیتی که دارد نسبت به دیگر استان‌ها در حد مطلوب ظاهر نشده و باید به صورت جد مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: اجرا و ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، معادن و شرکت‌های بزرگ فعال در استان به عنوان یک وظیفه قانونی در امر توسعه متوازن استان کمک می‌کند.

زینی وند افزود: هزینه‌های زیادی نیز در این زمینه توسط شرکت‌ها و صنایع و معادن بزرگ استان صورت گرفته است، اما به واسطه اینکه سازمان خاصی نداشته به سلایق و اقتضاعات مختلف بدون برنامه و به اصلاح تیری در تاریکی شلیک شده است.
وی گفت: به تناسب پولی که توسط این مجموعه‌ها هزینه شده کارایی در حوزه توسعه و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و رفع محرومیت‌های استان نداشته‌ایم.
زینی وند پیشنهاد مشخص خود را راه‌اندازی سازمان مسئولیت‌های اجتماعی با کمک همه مسئولان استان اعم از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و نخبگان بیان کرد و گفت: این سازمان سهم مسئولیت هر واحد را به تناسب درآمد و ثروتی که در استان خلق می‌کند را تعیین کرده و در نتیجه مجموع که پولی در این حوزه می‌تواند جمع شود چند برابر بودجه رسمی استان خواهد بود.
استاندار کرمان اضافه کرد: این بودجه در قالب شورای برنامه‌ریزی توسعه استان که اطلاعات دقیق در مورد توسعه استان دارد به کار گرفته و هزینه خواهد شد و به این شکل طی 5 سال تحولات شگرفی در استان به لحاظ توسعه متوزان و فعال کردن بخش‌های غیرفعال خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح