کد خبر : 130283
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 20:12
-

پیگیری مشکلات بانوی کماندار از سوی کمیته ملی المپیک

پیگیری مشکلات بانوی کماندار از سوی کمیته ملی المپیک

کماندار پیشین تیم ملی ریکرو از پیگیری و رسیدگی مشکلاتش توسط کمیته ملی المپیک خبر داد. زهرا دهقان در گفت و گو با ایسنا، ضمن تقدیر و تشکر از سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به  جهت رسیدگی به مشکلات و احقاق حق، حقوق و مطالباتش اظهار کرد: از سال ۸۷ که عضو

پیگیری مشکلات بانوی کماندار از سوی کمیته ملی المپیک

کماندار پیشین تیم ملی ریکرو از پیگیری و رسیدگی مشکلاتش توسط کمیته ملی المپیک خبر داد.

زهرا دهقان در گفت و گو با ایسنا، ضمن تقدیر و تشکر از سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به  جهت رسیدگی به مشکلات و احقاق حق، حقوق و مطالباتش اظهار کرد: از سال ۸۷ که عضو تیم ملی تیروکمان شدم در مسابقات قهرمانی آسیا که سال ۹۰ به میزبانی تهران برگزار شد نایب قهرمان و در مسابقات کسب سهمیه ۲۰۱۲ المپیک لندن که در آمریکا برگزار شد، با کسب سهمیه برای نخستین بار عازم المپیک شدم، از آن زمان تا به امروز به دلیل پرداخت نشدن حق، حقوق و پاداش مدال آوری که چیزی حدودی ۲۲ سکه، یک‌ ماشین پژو ۴۰۵، ۱۰ میلیون پاداش کسب سهمیه و چند ماه حقوق عقب اقتاده بود به دلیل عدم حمایت مالی، کمبود تجهیزات و نداشتن کمان مناسب، متاسفانه شرایط حضور در میادین آسیایی و جهانی را نداشتم.

این بانوی کماندار خاطرنشان کرد: از این که صالحی امیری خود مسئولیت چنین کاری را بر عهده گرفته جای تشکر و قدردانی دارد، امیدوارم سایر مسئولان نیز یاد بگیرند و خود را در برابر ورزشکارانشان مسئول بدانند تا حقشان نادیده گرفته نشود.

وی همچنین از تضییع حقوق خود در جریان مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن انتقاد کرد و افزود: با توجه به کسب سهمیه المپیک لندن، در آن زمان یک کمان ارزشمند توسط یک شرکت معتبر خارجی اختصاص یافته بود که متاسفانه این کمان هم با وجود پیگیری‌های فراوان به دستم نرسید.

عضو پیشین تیم ملی ریکرو بانوان با اشاره به قدیمی بودن تجهیزات خود، خاطرنشان کرد: از سال ۲۰۰۸ گوانجو تاکنون به دلیل قدیمی بودن تجهیزاتم امکان فعالیت حرفه ای در این رشته را از دست دادم. در حقیقت طی ۹ سال گذشته به دلیل عدم حمایت، افرادی همچون ما نادیده گرفته شدیم و تنها کسی که بعد از گذشت این همه سال پیگیر مسائل و مشکلات و پاسخگوی درخواست ها و نیازهای ما در کوتاهترین زمان ممکن بود صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک بود که امیدوارم حمایت های او الگویی برای سایر مسئولان کشور باشد.

دهقان همچنین از اختصاص ۱۳ میلیون پاداش از سوی کمیته ملی المپیک به حساب فدراسیون تیروکمان خبر داد و گفت: پس از پیگیریهایی که برای دریافت حقوق و مطالبات مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک لندن داشتم، فدراسیون به من اعلام کرد که مبلغ ۱۳ میلیون از طرف کمیته ملی المپیک بابت کل مطالبات و حق و حقوقم به حساب فدراسیون واریز شده که برای دریافت آن باید نامه رسید خود را مبنی بر این که دیگر مطالبه ای از فدراسیون ندارم، امضا کنم که البته آن را دریافت نکردم. هر چند با پیگیریهای انجام شده از طرف کمیته ملی المپیک متوجه شدم این مبلغ به عنوان پاداش مدال آوری که طی چند سال فعالیت ورزش حرفه ای داشتم به حساب فدراسیون واریز شده نه برای محاسبه حق و حقوق و مطالبات طی این سال‌ها.

وی در پایان گفت: این وظیفه کمیته ملی المپیک نیست که پیگیر مطالبات ما باشد، بلکه در این زمینه باید فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان موضوع را بررسی کنند تا ما به حقوق پایمال شده خود دست پیدا کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح