کد خبر : 12087
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 23:30
-

چادر مسافرتی در هیچ مکان استان زنجان برپا نمی‌شود

چادر مسافرتی در هیچ مکان استان زنجان برپا نمی‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: نوروز امسال اجازه برپایی چادر مسافرتی در هیچ مکانی داده نمی‌شود. امیر ارجمند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علی‌رغم شیوع بیماری فراگیر کرونا که متاسفانه موجب آسیب‌های جدی به صنعت گردشگری شده است، با همکاری و هماهنگی‌های دانشگاه علوم پزشکی زنجان، قطعا شاهد تغییر رویه و

 چادر مسافرتی در هیچ مکان استان زنجان برپا نمی‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: نوروز امسال اجازه برپایی چادر مسافرتی در هیچ مکانی داده نمی‌شود.

امیر ارجمند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علی‌رغم شیوع بیماری فراگیر کرونا که متاسفانه موجب آسیب‌های جدی به صنعت گردشگری شده است، با همکاری و هماهنگی‌های دانشگاه علوم پزشکی زنجان، قطعا شاهد تغییر رویه و رویکرد و همچنین هماهنگی‌های بیشتری خواهیم بود.

وی افزود: اجازه برپایی چادر مسافرتی در هیچ مکانی داده نمی‌شود و اقامت‌گاه‌های غیرمجاز هم از سوی ماموران فرماندهی انتظامی استان و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان رصد و نسبت به پلمب چنین مراکزی اقدام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در ایام نوروز با همکاری نیروی انتظامی و با تشکیل تیم‌های نظارتی همه گروه‌های غیرمجاز گردشگری، تورها و فعالیت‌های مجازی پایش و طبق تبصره ۲ ماده هفت قانون توسعه ایران‌گردی و جهانگردی، با افراد خاطی بدون اغماض برخورد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ارجمند در ادامه با اشاره به عملکرد حوزه میراث فرهنگی، تصریح ‌کرد: علاوه‌بر فرهنگ‌سازی برای جلب مشارکت عمومی در صیانت از آثار تاریخی، مرمت مستمر تزیینات داخلی و خارجی و ارگ گنبد سلطانیه، مرمت‌های مستمر در راسته‌های بازار تاریخی زنجان، پاک‌سازی و حفاظت از مردان نمکی با همکاری دانشگاه بوخوم آلمان و موزه فرانکفورت، انجام مرمت‌های اضطراری در مساجد و اماکن مذهبی استان، مرمت اشیای تاریخی و صدور مجوزهای مجموعه‌داری، حفاظت و مرمت، ثبت حرائم و ثبت آثار تاریخی و طبیعی در فهرست ملی، رشد خوبی را شاهد هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به برنامه‌ها در حوزه صنایع‌دستی اشاره کرد و یادآورشد: حمایت همه‌جانبه از هنرمندان و صنعتگران، برنامه‌های اشتغال‌زایی با توسعه کارگاه‌های ملیله، مس، چاقو و گیوه، توسعه صادرات و ایجاد تفاهم‌نامه‌هایی با سایر دستگاه‌ها، ایجاد و افتتاح بازارچه‌های صنایع‌دستی، برگزاری وبینارهای آموزشی مجازی برای شاغلان صنایع‌دستی، صدور کارگاه‌های انفرادی و گروهی قاطعانه در دستور کار است.

این مسئول به اقدامات در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: پاسخگویی بهتر به تقاضاها در حوزه تاسیس بوم‌گردی‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، ایجاد تاسیسات گردشگری و هتل‌ها، افتتاح مجتمع خدمات رفاهی و روند اجرای پروژه‌های زیرساختی در شهرستان‌ها شتاب بیشتری یافته و برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان این صنعت در استان در حال انجام است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح