کد خبر : 98484
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 20:40
-

چرا بازی‌های شهر خودرو به ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) منتقل شد؟

چرا بازی‌های شهر خودرو به ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) منتقل شد؟

ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه ورزشی اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: به دلیل بدهی‌ تیم شهر خودرو به مجوعه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی و مشکلات مالی این تیم، مسعود معمایی، مدیر عامل شهر خودرو، به صورت مکتوب درخواست کرد تا بازی‌های خانگی تیم در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار شود. جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص

چرا بازی‌های شهر خودرو به ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) منتقل شد؟

ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه ورزشی اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: به دلیل بدهی‌ تیم شهر خودرو به مجوعه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی و مشکلات مالی این تیم، مسعود معمایی، مدیر عامل شهر خودرو، به صورت مکتوب درخواست کرد تا بازی‌های خانگی تیم در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار شود.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص انتقال بازی‌های تیم شهرخودروی مشهد به ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) اظهار کرد: شورای تامین از ابتدا به دنبال برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) بود و بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته ۲ بازی نخست پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد تا یکسری مقدمات در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) فراهم شود.

وی با اشاره به نامه‌نگاری مدیر عامل شهر خودرو با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در پاسخ به این نامه اعلام کرد برای برگزاری بازی‌ها نظر شورای تامین و سازمان لیگ شرط است.

معاون توسعه ورزشی اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ادامه داد: پس از ارسال این نامه سازمان لیگ نیز به صورت مکتوب موافقت خود را برای برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) اعلام کرد. البته مشکلات دوربین‌ها و گیت‌های این ورزشگاه هنوز به طور کامل برطرف نشده و در حال پیگیری حل آن هستیم. با توجه به اینکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، مشکلی بابت برگزاری بازی‌های لیگ برتری در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) وجود ندارد.

قوچان‌نژاد یادآور شد: زمین‌های ورزشگاه مذکور در اختیار هیات فوتبال خراسان رضوی قرار خواهد گرفت تا آن را اداره کند. برای حفط و نگهداری این زمین‌ها برنامه داریم اما برای درآمدزایی نگاهی به این زمین‌ها نداریم. از همین رو باشگاه پدیده پولی بابت برگزاری بازی‌های خود در این زمین پرداخت نمی‌کند. اگر قرار باشد در آینده هزینه‌ای بابت این زمین‌ها پرداخت شود، تنها هزینه حفظ و نگهداری چمن و مجموعه خواهد بود.

وی در خصوص شرایط پذیرایی ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) از تماشاگران تصریح کرد: این ورزشگاه به غیر از مشکلات مربوط به دوربین‌ها و گیت‌ها، به طور کامل آماده شده که طی نامه‌نگاری‌ها به فکر حل شدن مشکل ورود تماشاگران نیز هستیم. در حال حاضر فقط دیدار پدیده و ذوب ‌آهن در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار خواهد شد و برگزاری باقی بازی‌ها منتظر نظر نهایی شورای تامین است.

معاون توسعه ورزشی اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی اضافه کرد: هر باشگاه می‌تواند به سازمان لیگ ۲ زمین معرفی کند. با توجه به اینکه نظر شورای تامین برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) است، اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در رابطه با محل برگزاری بازی‌ها نظری ندارد و تابع شرایط و نظرات مسئولان استانی است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح