کد خبر : 117271
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 23:34
-

چهار گام شهرداری ابرکوه در راستای مقابله با کرونا

چهار گام شهرداری ابرکوه در راستای مقابله با کرونا

ایسنا/یزد شهردار ابرکوه چهار اقدام اصلی و اساسی شهرداری در راستای مقابله با کرونا را اطلاع‌رسانی، محدودیت تردد، محلول‌پاشی و تعطیلی مراکز تفریحی و مناطق گردشگری عنوان کرد. «سید علیرضا رسولی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین گام شهرداری ابرکوه در راستای مقابله با کرونا، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی با پویش «در خانه بمانیم» از طریق

چهار گام شهرداری ابرکوه در راستای مقابله با کرونا

ایسنا/یزد شهردار ابرکوه چهار اقدام اصلی و اساسی شهرداری در راستای مقابله با کرونا را اطلاع‌رسانی، محدودیت تردد، محلول‌پاشی و تعطیلی مراکز تفریحی و مناطق گردشگری عنوان کرد.

«سید علیرضا رسولی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین گام شهرداری ابرکوه در راستای مقابله با کرونا، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی با پویش «در خانه بمانیم» از طریق ارسال پیامک، فضای مجازی، رسانه‌های عمومی شهرستان، بیلبوردهای تبلیغاتی و تلویزیون شهری بود تا همراهی مردم را نیز داشته باشیم.

وی ابراز کرد: در گام بعدی و ظرف کمتر از ۴۸ ساعت تمام مناطق گردشگری، تفریحی و فضاهای عمومی شهر را با اطلاع‌رسانی و همکاری مردم به صورت غیرفعال درآورده و تا به امروز نیز ورود به این مراکز تجمعی ممنوع است.

رسولی به همراهی مردم از بعد اجتماعی در تمام مراحل اشاره کرد و افزود: در گام سوم موضوع محدودیت شدید تردد درون‌ شهری مطرح شد و در همین راستا علاوه بر ورودی‌های شریانی شهرستان، دو محور اصلی شهر ابرکوه با همکاری ناجا، پلیس راهور، هلال‌احمر، سپاه، فرمانداری و سایر نهادها، به عنوان دومین فیلتر به طور کامل مسدود شد.

وی ادامه داد: شهر تاریخی ابرکوه در مثلث گردشگری کشور قرار گرفته و دروازه استان یزد از سمت فارس محسوب می‌شود لذا با هماهنگی، اطلاع‌رسانی و تعامل با شهرهای هم‌جوار توانستیم سفرهایی که به سمت ابرکوه، تفت و یزد صورت می‌گیرد را کنترل کرده و تجمع در این شهرستان را کاهش دهیم.

شهردار ابرکوه محلول‌پاشی، گندزدایی و ضدعفونی معابر سطح شهر را چهارمین گام در مجموعه اقدامات شهرداری برای مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: با همکاری گروه‌های بسیجی، هیئت‌های مذهبی و فعالین اجتماعی محلات هدف را تشخیص داده و اقدام به محلول‌پاشی کردیم.

رسولی اضافه کرد: ابرکوه دارای ۳۰۰ هکتار بافت تاریخی ثبت شده است که تراکم جمعیت در این مناطق نیز بسیار زیاد است و بر همین اساس گسیل نیروهای مردمی جهت ضدعفونی، در این مناطق بیشتر بود.

این مسئول تأکید کرد: ضدعفونی معابر، کوچه‌ها و مسیرهای پرتردد بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و همچنین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان، با حضور ۵ تیم به صورت ۴۸ ساعت یک بار در حال انجام است.

شهردار ابرکوه در پایان نیز تأکید کرد: به خاطر این که نیروهای بسیجی در ضدعفونی و محلول‌پاشی معابر پا را فراتر از ضوابط علمی و بهداشتی فراتر نگذارند، اقدامات مذکور با هماهنگی و نظارت کامل شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته، بدین ترتیب که از رهاسازی مواد ضدعفونی‌کننده در فضا و جو اجتناب شده و تأکید بر این بوده که صرفاً سطوحی که مردم با آن در تماس هستند، ضدعفونی شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح