کد خبر : 153574
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 17:18
-

کارمزد به وام خیران از صندوق امداد ولایت تعلق نگیرد

کارمزد به وام خیران از صندوق امداد ولایت تعلق نگیرد

ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار معافیت کارمزد بانکی برای وام خیران شد و گفت: خیران از صندوق امداد ولایت وامهایی دریافت می‌کنند که مبلغ این وام‌ها برای رفع مشکلات نیازمندان در اختیار آنان قرار داده می‌شود و قسط وام توسط خیر پرداخت می‌شود. عنایت‌الله رحیمی سه‌شنبه ۱۲ اسفند نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام

کارمزد به وام خیران از صندوق امداد ولایت تعلق نگیرد

ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار معافیت کارمزد بانکی برای وام خیران شد و گفت: خیران از صندوق امداد ولایت وامهایی دریافت می‌کنند که مبلغ این وام‌ها برای رفع مشکلات نیازمندان در اختیار آنان قرار داده می‌شود و قسط وام توسط خیر پرداخت می‌شود.

عنایت‌الله رحیمی سه‌شنبه ۱۲ اسفند نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و اقدام ارزشمند ایشان در تاسیس کمیته امداد گفت: تاسیس این شجره طیبه باعث شد تا امروز ولی نعمتان ما از میوه و ثمره آن بهره مند شوند.

او با بیان اینکه کمیته امداد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و … توانسته است در توانمندسازی مددجویان و نیازمندان گام‌های موثری بردارد، افزود: در فارس با وحدت و همدلی و هم افزایی در ارکان‌های نظام و حضور خیران و نیک اندیشان، همچنین تلاش خوب مدیر کل امداد فارس شاهد تحولات خوبی در عرصه اشتغال، مسکن، جهیزیه و … بودیم.

استاندار فارس با بیان اینکه رسالت اصلی کمیته امداد، ارایه خدمات به نیازمندان است، اضافه کرد: صندوق امداد ولایت در استان فارس با اخذ مجوز از بانک مرکزی و با افتتاح یک شعبه در مرکز استان و ۵۷ باجه در همه ادارات کمیته امداد استان آغاز به کار کرد.

رحیمی یادآور شد: تاکنون ۷۰ هزار فقره تسهیلات در قالب اشتغال، ودیعه مسکن، درمان و … به مددجویان ارایه شده است.همچنین از زمان شروع به کار این صندوق تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار فقره افتتاح حساب در این صندوق افتتاح شده است.

او گفت: با توجه به گستردگی و بعد مسافت شهرستان‌ها تا مرکز استان پیشنهاد می‌شود مجوز افتتاح شعب این صندوق در نقاط مختلف استان داده شود تا دسترسی نیازمندان به شعب صندوق تسهیل یابد.

محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات مطلوب و مشارکت خوب خیران استان در ترویج سنت نیکوی قرض‌الحسنه، گفت: در استان فارس از سال ۹۵ تا پایان ۱۱ ماهه امسال تعداد ۷۰ هزار و ۹۲ فقره تسهیلات در قالب وام به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

او افزود: میزان وام‌های مذکور در طی مدت سال ۹۵ تا پایان ۱۱ ماهه امسال ۴۰۹ میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه خیران همواره در انجام کارهای نیک دوشادوش کمیته امداد و همراه ما بوده‌اند، گفت: در این مدت تعداد ۷۷ حساب سپرده قرض‌الحسنه توسط خیران استان در بانک امداد ولایت بازگشایی شده که تنها از این سپرده‌ها تعداد ۲۴۶۶ وام به مبلغ ۹۹ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح