کد خبر : 88321
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 19:22
-

کار جهادی اصیل، با پرکردن خلاها به دست می آید

کار جهادی اصیل، با پرکردن خلاها به دست می آید

ایسنا/قم مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ع) بر لزوم توسعه فعالیت های جهادی کامل و با برنامه تاکید کرد. سید احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا در همایش هیئت های محوری که امروز در قم برگزار شد با اشاره به اینکه ما ادعای حرکت در مسیر تبعیت از امام زمان(عج) و سربازی ایشان را داریم، اظهار کرد: اگر

ایسنا/قم مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ع) بر لزوم توسعه فعالیت های جهادی کامل و با برنامه تاکید کرد.

سید احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا در همایش هیئت های محوری که امروز در قم برگزار شد با اشاره به اینکه ما ادعای حرکت در مسیر تبعیت از امام زمان(عج) و سربازی ایشان را داریم، اظهار کرد: اگر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی مسؤول ستاد فرماندهی امام عصر(عج) است و ما در حال سربازی هستیم نمی‌توانیم خارج از فرمان رهبری که در بیانیه گام‌دوم انقلاب مطرح شده حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایشان به صراحت به گروه‌ها و جریانات مختلف گفتند که زمینه‌سازی ظهور درحال انجام است، مطرح کرد: امروز روی زمین می‌توان این زمینه‌سازی را محاسبه و به‌خوبی بسترهای فراهم شده را مشاهده کرد.

فرمانده بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه هیچ قدرتی به غیر از قدرت خون سیدالشهدا نمی‌توانست واقعه ۱۵ خرداد را رقم بزند، اظهار کرد: نهضت شروع شده و انقلاب به نقطه قابل توجه خود رسیده و در این میان هیأت نقش مهمی داشته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های هیأت انقلابی از جمله حضور در میدان خدمت به مردم اضافه کرد: امروز به یک ترازی رسیدیم که غلبه جریان انقلابی هیأت در کشور محسوس است همانطور که در عرصه شعر به این جایگاه رسیده‌ایم.

هیأتی‌ها همانند شهدا هستند

عبودتیان با بیان اینکه هیأت‌های انقلابی دانسته و ندانسته درحال تحقق فرمان امام هستند، مطرح کرد: شاید برخی باور نداشته باشند اما هیأتی‌ها همانند شهدا هستند که از همه داشته‌های خود گذشته و آماده فدا شدن در مسیر دین هستند و امروز هم به غیر از این هیأتی‌ها شخص و گروه دیگری نیستند که بتوانند در کشور تحول رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه ما برای تازه نگه‌داشتن هیأت نیازمند تنوع با اصالت هستیم، گفت: همچنان تنها عامل تاثیرگذار و جذب کننده مخاطب هیأت است و این هیأت باید در عرصه‌های مختلف از جمله اعتکاف، جشن نیمه شعبان، اطعام غدیر، یادواره شهدا و راهیان نور نقش‌آفرین باشد.

آرایش جدید هیأت‌ها با پیشرفت ارتباطات

عبودتیان با اشاره به اینکه با پیشرفت ارتباطات، هیأت‌ها نیز در این عرصه پیشرفت کرده‌اند، گفت: امروز رسانه و تبلیغ هم در هیأت مورد توجه قرار گرفته است و هیأتی‌ها با یک آرایش جدید در میدان حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه با نفوذ بیشتر دشمنان موضع‌گیری و حرکت منسجم هیأتی‌ها هم قوی‌تر شد، عنوان کرد: در فتنه ۸۸ همه متوجه شدند که میدان نیروی پیاده می‌خواهد و باید جبهه‌سازی کرد و به همین علت هم برخی مجموعه‌ها در کشور برای جبهه‌سازی بسیج شدند.

عبودتیان با تاکید بر اینکه امروز انقلاب به دومین مرحله خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی ورود کرده است، مطرح کرد: راه طی شده فقط قطعه‌ای از مسیر انقلاب اسلامی است و دنباله آن که به تعبیر رهبری به گمان زیاد به دشواری گذشته نیست باید با همت و تلاش جوانان طی شود.

هیأت پاتوق جوانان متعهد است

وی از هیأت به‌عنوان پاتوق جوانان متعهد نام برد و ادامه داد: مدیران هیأت‌ها می‌توانند از این ظرفیت در خدمت به عموم مردم و در مسیر اهداف انقلاب و دین استفاده کنند یا نسبت به آن بی‌توجه باشند.

عبودتیان هیأت‌های محوری را حلقه‌های میانی خواند و گفت: مدل ارتقایافته هیأت‌های ۱۴۰۰ به چند ده نفر محدود نمی‌شوند بلکه محوریت خود را عموم مردم قرار می‌دهند تا بتواند مردم را به میدان عمل وارد کند.

این فعال فرهنگی تاکید کرد: بسیاری از تشکل‌های جهادی می‌خواهند تا پایان میدان خودشان کار را دست بگیرند درحالی‌که اصل این است که ما بتوانیم از همه ظرفیت‌ها برای انجام وظایف هیأت بهره‌مند شویم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح