کد خبر : 88355
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 19:30
-

کشتی‌گیرمان می‌خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد

کشتی‌گیرمان می‌خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد

ایسنا/خوزستان رئیس هیات کشتی خوزستان با بیان این که انتظار داریم فکری به حال کشتی استان شود، گفت: کشتی گیرمان می خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد. احمد عبدالخانی در مراسم بدرقه المپیکی ها و پارالمپیکی های خوزستان که امروز (۲۴ تیر) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش کشتی افتخارات بسیاری برای

کشتی‌گیرمان می‌خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد

ایسنا/خوزستان رئیس هیات کشتی خوزستان با بیان این که انتظار داریم فکری به حال کشتی استان شود، گفت: کشتی گیرمان می خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد.

احمد عبدالخانی در مراسم بدرقه المپیکی ها و پارالمپیکی های خوزستان که امروز (۲۴ تیر) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش کشتی افتخارات بسیاری برای استان خوزستان داشته است. در چهار ماهی که رئیس هیات استان شده ام، ۵۴ مدال آسیایی و جهانی کسب کرده ایم و ۱۸۴ ورزشکار در اردوی تیم ملی داشته ایم و ۱۸۵ نفر به مسابقات کشوری اعزام کرده ایم اما حتی یک تشکر هم هیچ مسئولی نداشت، در حالی که تیم دیگر به مسابقاتی می رود و مدال می آورد و بعد استاندار و دیگر مسئولان از آن ها تشکر می کنند اما از ما که یک ورزشکار المپیکی و دو مربی داریم، تشکر نمی شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: چند روز پیش از جیب شخصی خودم از المپیکی های خوزستان در رشته کشتی تجلیل کردم و به آن ها پاداش دلاری دادم ولی در این چهار ماه هیچ کدام از مسئولان، حمایتی از ما نداشته اند. اگر مسئولان به ما کمک می کردند و پشت کشتی و رشته های دیگر استان بودند، حتما تعداد المپیکی‌های‌مان بیشتر می شد. استاندار مازندران تاکنون چندین بار به اردوی تیم ملی رفته است و به ورزشکار المپیکی شان سر زده و به او روحیه داده است.

رئیس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی گیرمان می خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد. در خوزستان قطب کشتی فرنگی هستیم اما خانه کشتی اهواز، برق و آب ندارد و مشکلات بسیاری دارد. انتظار داریم فکری به حال کشتی خوزستان شود. زنگ خطر ما این است که کشتی خوزستان از سه المپیکی به یک المپیکی رسیده است. آن هم به خاطر این که به این رشته توجه نشده است.

وی خاطرنشان کرد: من می خواهم بدانم مسئولان به چه چیزی توجه می کنند؟ خلاف و ناهنجاری اجتماعی زمانی افزایش پیدا می کند که توجه به ورزش کاهش پیدا کند. بر این اساس انتظار داریم همان طور که به فوتبال توجه می شود به کشتی هم توجه شود. اگر ۲ میلیارد تومان به تیمی از کشتی خوزستان می دادند قطعا قهرمان جهان می شدیم. ورزشکاران ما غریبانه به مسابقات می روند و می آیند و هیچ کسی هم از ما تشکر نمی کند. ما در خوزستان فولاد، فولاد اکسین، حفاری و نفت را داریم که انتظار حمایت از آن ها می رود که در لیگ کشتی شرکت کنند تا پویایی کشتی خوزستان که زنگ خطر آن به صدا در آمده است، مجددا به این رشته برگردد. انتظار داریم استاندار به این قضیه ورود کند. همچنین انتظار داریم استاندار به تهران بیاید تا ما هدایایی در نظر گرفته شده در این  مراسم را به المپیکی های خوزستان با حضور شخص او، اهدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بودجه کشتی کم است و اصلا بودجه نداریم. چهار ماه است هیچ کسی یک ریال هم به ما نرسانده است. اما خدا را شکر تمام اعزام ها را انجام  داده ایم. البته از استاندار می خواهم بودجه ای هم برای ساخت خانه کشتی اهواز و هم برای ورزشکاران مان در نظر بگیرند تا خوزستان به جایگاهش برگردد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح