کد خبر : 116623
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 16:06
-

کمبود اعتبار مانع اتمام طرح‌های هادی روستاهای بردسکن می‌شود

کمبود اعتبار مانع اتمام طرح‌های هادی روستاهای بردسکن می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن گفت: اگر چه هر طرح هادی که شروع می‌شود باید طی ۲ الی سه سال به اتمام برسد اما کمبود اعتبار مانع اتمام به موقع طرح‌های هادی روستاهای بردسکن شده است. رضا احمدی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با روند فعلی تخصیص اعتبارات چندین سال زمان می‌برد

کمبود اعتبار مانع اتمام طرح‌های هادی روستاهای بردسکن می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن گفت: اگر چه هر طرح هادی که شروع می‌شود باید طی ۲ الی سه سال به اتمام برسد اما کمبود اعتبار مانع اتمام به موقع طرح‌های هادی روستاهای بردسکن شده است.

رضا احمدی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با روند فعلی تخصیص اعتبارات چندین سال زمان می‌برد تا فقط فاز یک طرح هادی روستاها به اتمام برسد.

وی با اشاره به وضعیت اجرای طرح هادی در روستاهای بردسکن افزود: در حال حاضر فقط یک فاز از طرح هادی را در هر روستا اجرا می‌کنیم. از مجموع ۷۱ روستای بالای ۲۰ خانوار که شامل اجرای طرح هادی می‌شود، همه طرح هادی مصوب دارد. با توجه به اینکه هر ۱۰ سال باید طرح‌های هادی بازنگری شود، تا کنون طرح‌های ۱۶ روستا بازنگری شده و ۱۰ طرح در دست بازنگری و طرح‌های هادی ۲۵ روستا نیز چون افق‌های طرح به اتمام رسیده، نیازمند بازنگری است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن اظهار کرد: به دلیل اینکه اعتبارات عمرانی طی چند سال اخیر وضعیت خوبی نداشته طرح‌های هادی به خوبی پیش نرفته‌ و وضعیت آن رضایت‌بخش نیست.

وی در خصوص وضعیت اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان بردسکن بیان کرد: از مجموع ۷۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در ۳۰ روستا طرح هادی شروع شده که اجرای طرح در ۲۳ روستا به اتمام رسیده و طرح‌های هفت روستا در دست اجراست.

احمدی فر شاخص روستاهایی که در آن‌ طرح‌های هادی آغاز شده را ۵۲ درصد اعلام کرد و گفت: در هفت روستا با مشارکت دهیاری به اندازه یک فاز طرح هادی کار شده و بنیاد مسکن اقدامی نکرده است. همچنین در ۳۷ روستای دیگر نیز در همین قالب اجرای طرح‌های هادی آغاز شده است.

وی در ادامه بازگشایی معابر در روستاهای کوهپایه بردسکن را از جمله مشکلات پیش روی طرح‌های هادی دانست و گفت: کمبود اعتبارات از دیگر مشکلات پیش روی اجرای طرح‌های هادی است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن اشتغال را در ماندگاری روستاییان بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: اگر چه هر طرح هادی که شروع می‌شود، باید ۲ ساله به اتمام برسد اما طی ۵ سال گذشته تخصیص اعتبارات عمرانی به روستاها بین ۲۰ تا ۲۵ درصد بوده و وضعیت از این جهت بسیار اسفبار بوده است.

وی گفت: با روند فعلی تخصیص اعتبارات چندین سال زمان می‌برد تا فقط فاز یک طرح هادی روستا به اتمام برسد. به دلیل اینکه در برخی روستاها افق طرح هادی به اتمام رسیده، همین موضوع موجب می‌شود مردم به سمت ساخت و سازهای غیرمجاز روی آورند.

احمدی فر بیان کرد: امسال برای مطالعات ۲ روستای کبودان و باب‌الحکم که بافت با ارزشی دارد، اعتبار پیش‌بینی شده که اگر تخصیص یابد، مطالعات آن آغاز و به سمت اجرا خواهیم رفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح