کد خبر : 84895
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 1:57
-

کوچکترین بی توجهی مردم به کرونا، آمار ابتلا را منفجر می‌کند

کوچکترین بی توجهی مردم به کرونا، آمار ابتلا را منفجر می‌کند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:کرونا آتش زیر خاکستر است و کوچکترین بی توجهی از جانب مردم، افزایش انفجاری مبتلایان را به دنبال خواهد داشت. به گزارش ایسنا دکتر قاسم میری علی آباد اظهار کرد: باتوجه به اینکه در سراوان شرایط بحرانی است، کوچکترین کوتاهی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و

کوچکترین بی توجهی مردم به کرونا، آمار ابتلا را منفجر می‌کند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:کرونا آتش زیر خاکستر است و کوچکترین بی توجهی از جانب مردم، افزایش انفجاری مبتلایان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا دکتر قاسم میری علی آباد اظهار کرد: باتوجه به اینکه در سراوان شرایط بحرانی است، کوچکترین کوتاهی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بی توجهی از جانب مردم، باعث تشدید این شرایط خواهد شد.

وی گفت: بر اساس آمار اعلام شده، رعایت پروتکل های بهداشتی در استان سیستان وبلوچستان پایین ترین شاخص را در سطح کشور دارد و باید هموطنان هشدارهای بهداشتی را جدی گرفته و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به وظیفه اجتماعی در قبال سلامت خود و هموطنان عمل کنند.

وی افزود: باتوجه به ارائه خدمات بهداشت و درمان توسط سه دانشگاه در شمال، مرکز وجنوب استان، در حوزه سراوان به غیر از شهرستان مهرستان که زیرمجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است، دیگر شهرستان های تابعه سراوان، در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است که خوشبختانه فعلا در بحث درمان بیماران و تامین تخت های بستری بیماران کرونایی در شهرستان سراوان با کمبودی مواجه نیستیم، اما با نیم نگاهی به ورود و خروج های غیرقانونی از مبادی غیررسمی مرزی و احتمال ورود ویروس های جهش یافته، کوچکترین کوتاهی در عدم رعایت پروتکل ها، بحران را تشدید خواهد کرد.

میری علی آباد ضمن تقدیر از دغدغه مندی ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای تامین سلامت مردم استان تصریح کرد: بازدید نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف بیمارستان رازی سراوان، و همچنین تعطیلی جلسات مذهبی و نمازهای جمعه و جماعت توسط روحانیت معزز شیعه و سنی، باعث دلگرمی مدافعان سلامت و امید بخش برای مردم منطقه بوده و خواهد بود که امید به استمرار آن تا عبور  از بحران را نیز داریم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۸ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان سراوان در بیمارستان بستری هستند ادامه داد: ۱۱ نفر از بهترین متخصصین شامل دو متخصص عفونی، سه متخصص بیهوشی، سه متخصص داخلی و سه متخصص طب اورژانس در کنار پزشکان عمومی در حال خدمت رسانی به مردم و مبتلایان به کرونا هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد:  نظام بهداشت و درمان استان با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت موجود برای تامین سلامت مردم تلاش خواهند کرد و انتظار دارند مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار انجام واکسیناسیون گروه های اعلام شده، خدمت گزاران خود در نظام سلامت استان را یاری کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح