کد خبر : 175401
تاریخ انتشار : شنبه 25 دسامبر 2021 - 17:52
-

گران فروشی و عدم صدور فاکتور؛ در صدر تخلفات صنوف از ابتدای امسال

گران فروشی و عدم صدور فاکتور؛ در صدر تخلفات صنوف از ابتدای امسال

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده تخلف در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین تخلفات در بخش گران فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است. سید جواد احمدی خضر بیگی، چهارشنبه شب ۲۹ بهمن در حاشیه بازدید معاونان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان

 گران فروشی و عدم صدور فاکتور؛ در صدر تخلفات صنوف از ابتدای امسال

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده تخلف در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین تخلفات در بخش گران فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است.

سید جواد احمدی خضر بیگی، چهارشنبه شب ۲۹ بهمن در حاشیه بازدید معاونان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار روز شهر بیرجند در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ۱۰ ماه گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازرسی در سطح کشور انجام شد که منجر به تشکیل بیش از ۲۶۰ هزار پرونده تخلف صنفی شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، وی اظهار کرد: با ارسال پرونده‌های تخلف به شعب تعزیرات حکومتی، به تعدادی رسیدگی شده و تعدادی هم در دست رسیدگی است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: شعب ویژه‌ای توسط تعزیرات حکومتی در سطح کشور تشکیل شده تا شکایت‌ها و پرونده‌های تخلف با سرعت بیشتری رسیدگی شود و بازدارندگی مناسبی داشته باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه افرادی که تخلف کنند در امان نیستند، افزود: با توجه پیش رو بودن هفته‌های پایانی سال، نیاز است در عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، وضعیت استان‌ها بررسی شود.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشدید نظارت‌ها در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی از ۱۵ بهمن در سراسر کشور آغاز شد و به مدت دو ماه ادامه دارد.

وی گفت: خوشبختانه شرایط خراسان جنوبی هم از لحاظ فراوانی و هم قیمت اقلام کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، مطلوب است.

احمدی با بیان اینکه با تلاش همکاران وزارتخانه در پایان سال جاری و اوایل سال ۱۴۰۰ شرایط خوبی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم و قیمت کالا رقم خواهد خورد، یادآور شد: ماهانه به طور میانگین ۲۰ هزار شکایت مردمی رسیدگی می‌شود که اغلب در زمینه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح