کد خبر : 68054
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اکتبر 2021 - 12:28
-

گردشگران پویا میهمانان جدید هتل‌ها

گردشگران پویا میهمانان جدید هتل‌ها

ایسنا/خراسان رضوی با ورود به دوره جدید سفر ماهیت کسب‌وکار هتلداری تا این اندازه آشکار نبوده و توانایی هتلداران برای فروش، بازاریابی، مدیریت و رشد کسب‌وکار به این اندازه اهمیت نداشته است. به همین دلیل در حال حاضر مورد بررسی قرار گرفته است. به نقل از نیوز، ما به‌ عنوان مردم جامعه می‌توانیم با دنیای در

گردشگران پویا میهمانان جدید هتل‌ها

ایسنا/خراسان رضوی با ورود به دوره جدید سفر ماهیت کسب‌وکار هتلداری تا این اندازه آشکار نبوده و توانایی هتلداران برای فروش، بازاریابی، مدیریت و رشد کسب‌وکار به این اندازه اهمیت نداشته است. به همین دلیل در حال حاضر مورد بررسی قرار گرفته است.

به نقل از نیوز، ما به‌ عنوان مردم جامعه می‌توانیم با دنیای در حال تغییر اطراف سازگار شویم. با این حال پیش از این هرگز از ما خواسته نشده به این سرعت و به اندازه ۲ سال گذشته تغییر داشته باشیم. استفاده از فناوری افزایش یافته، کار و زندگی در خانه با هم تداخل پیدا کرده و فاصله‌گذاری فیزیکی ما را از افراد مورد علاقه‌مان جدا کرده است اما مواردی وجود دارد که هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر جدید پویا باید در نظر داشته باشند تا عقب نمانند و احساس اعتماد به نفس و کنترل داشته باشند.
به تازگی در پلت‌فرم SiteMinder گزارشی با عنوان «مسافر پویا: عصر جدیدی از میهمانان هتل» منتشر شده‌ که در آن بررسی شده چگونه ترجیحات افراد در ۲ سال گذشته برای سفر تغییر کرده است و رویکرد جامع به تجارت آنلاین که اکنون هتلداران به دنبال آن هستند، ما را وارد عصر جدیدی برای صنعت خواهد کرد که مهمترین موارد آن در ذیل ارائه شده است:
نیاز به مجموعه وسیع‌تری از تجهیزات
در حال حاضر مجموعه وسیع‌تری از تجهیزات مورد نیاز است. اداره یک هتل به وضوح پیچیده‌تر از جذب میهمانانی است که در ملک شما اقامت کنند. با افزایش نیازها و آگاهی از میهمانان تغییریافته(پویا) برای افزایش کارایی هتلدارانی که مایل به حفظ ارتباط هستند، عملکرد هوشمندانه غیرقابل مذاکره است. اکنون هتلداران برای فعالیت در شرایط فعلی و پویا به طیف وسیع‌تری از ابزارها مانند ایجاد یک وب‌سایت جدید، درک قیمت‌گذاری بین رقبا، گسترش قابلیت‌ها از طریق جدیدترین برنامه‌ها و رتبه‌بندی خوب در آگهی‌ها و سایت‌های جستجو یا پردازش پرداخت‌ها نیاز دارند.
اعتمادسازی
در حال حاضر با توجه به تعداد مسافران بیشتری که به دنبال ارتباط مستقیم با هتل‌ها هستند، ایجاد اعتماد از طریق هر کانال متعلق به آنان حیاتی است. روش‌های دستیابی به این مورد نیز شامل اطمینان از این است که وب‌سایت شما مملو از محتوای به روز است و به مسافران باهوش امکان می‌دهد بینش عمیق‌تری نسبت به پیشنهاد شما داشته باشند؛ یا اطمینان از ایجاد تبلیغات متقاعدکننده و به موقع که نشان می‌دهد نیازهای میهمانان خود را درک می‌کنید.
با افزایش تهدیدات کلاهبرداری شاید نگران‌کننده نباشد که تنها ۲۱ درصد از مسافران در سراسر جهان هنگام پرداخت هزینه اقامت به ارائه‌دهنده محل‌ اقامت خود درباره اطلاعات شخصی اعتماد بسیار دارند. با این حال این مورد اهمیت‌ حیاتی ایجاد یک فرآیند پرداخت یکپارچه و ایمن را که می‌تواند مورد اعتماد میهمانان باشد، برجسته می‌کند.
گردشگران پویا میهمانان جدید هتل‌ها
تکیه به ارجاعات شفاهی
در این زمان ارجاعات شفاهی اهمیت بیشتری دارد. معمولا خانواده و دوستان بیشترین تاثیر در انتخاب مقصد مسافران را خواهند داشت. برای اطمینان از اینکه این توصیه‌های شفاهی را به حداکثر میزان خود برسانید، ایجاد برنامه ارجاع به میهمانان برای توصیه به افراد نزدیک و دریافت پاداش حائز اهمیت است. همچنین بسیار مهم است که راهبردهای ارتباطی مناسبی داشته باشید تا هر چه بیشتر کسب‌وکار خود بررسی کنید زیرا در این‌جا تصمیم‌ نهایی اتخاذ می‌شود.
مسیر باز برای داده‌های میهمانان
راهی باز به روی داده‌های میهمانان شما وجود دارد.  ۸۲ درصد از مسافران در سراسر جهان مخالف استفاده از داده‌های شخصی برای اقامت بهتر نیستند و این رقم در بازارهای فناوری مانند تایلند به ۹۳ درصد می‌رسد. این نشان‌دهنده نیاز روزافزون هتلداران به آشنایی بیشتر با داده‌ها و ترجیحات میهمانان است؛ بنابراین آنان می‌توانند پیشنهادات و تجربیات شخصی‌سازی شده‌ که مسافران پویا می‌خواهند را ایجاد کنند.
امکان دسترسی و استفاده از داده‌های افرادی که در ملک شما اقامت دارند، تنها در سال‌های آینده و برای افرادی که می‌خواهند جلوتر از مسافران پویا باقی بمانند، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.
مشاهده روند تکامل توسط مسافران
مسافران باید بتوانند نحوه تکامل را مشاهده کنند. ارائه‌دهندگان اقامتگاه‌هایی که می‌توانند با میهمانان خود در تماس باشند، آن‌هایی هستند که در حال حاضر بیشترین موفقیت را به دست آورده‌اند. رزرو آنلاین ساده، ایجاد فضایی الهام‌بخش برای کار، ایجاد ارتباطات عمیق با کسب‌وکارهای محلی و نشان دادن اینکه شما یک کسب‌وکار پایدار ایجاد کردید و آگاه از آب‌وهوا هستید، همگی از موارد است که می‌توانید به مسافران ارائه کنید.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح