کد خبر : 86494
تاریخ انتشار : جمعه 12 نوامبر 2021 - 1:38
-

گرما، تنش آبی، قطع مکرر برق و سایه سنگین کرونا در خاش

گرما، تنش آبی، قطع مکرر برق و سایه سنگین کرونا در خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان از اواخر ماههای فصل بهار شاهد وقوع گرمای بی سابقه، تنش آبی و کم آبی و قطع مکرر چندین ساعته برق، تشکیل صفوف خرید کالا و اقلام معیشتی، نان و مرغ و دارو در داروخانه و گاز و سایه سنگین و سیاه کرونا در خاش سیستان و بلوچستان بوده ایم که همچنان به

گرما، تنش آبی، قطع مکرر برق و سایه سنگین کرونا در خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان از اواخر ماههای فصل بهار شاهد وقوع گرمای بی سابقه، تنش آبی و کم آبی و قطع مکرر چندین ساعته برق، تشکیل صفوف خرید کالا و اقلام معیشتی، نان و مرغ و دارو در داروخانه و گاز و سایه سنگین و سیاه کرونا در خاش سیستان و بلوچستان بوده ایم که همچنان به عنوان معضلات بی پایان خودنمایی می کنند. شهروندان شهرستان مرزی خاش در سایه کم توجهی ها و بی تدبیری های مدیران و مسوولان شرایط و وضعیت دشوار و مشقت باری را تحمل می کنند.

به گزارش ایسنا شهروندان شهرستان مرزی خاش در سایه کم توجهی ها و بی تدبیری های مدیران و مسوولان شرایط و وضعیت دشوار و مشقت باری را تحمل می کنند.

شماری از شهروندان خاش در گفت و گو با ایسنا با اظهار گلایه مندی از وقوع وضعیت پیچیده و شرایط ویژه کرونایی و گرما و صفوف طولانی و سایه سنگین کرونا خواهان نگاه مهربان مسوولان به مردم این خطه از کشور شدند.

عبدالحمید شهنوازی به خبرنگار ما بیان کرد: مردم خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان در حقیقت مردمی فراموش شده و مردمی محروم و مظلوم به شمار می روند، زیرا از هر جهت با کمبودها و تبعیض و بی عدالتی هایی مواجه اند.

وی اظهار داشت: قطع چندین ساعته و چندباره برق و معضلات بی آبی و گرانی و تنگی معیشت و کرونا و گرمای بی سابقه سبب نابود شدن زندگی مردم شهری و روستایی و عشایری این شهرستان شده است.

علی شهرکی نیز گفت: مردم این شهرستان به لحاظ اینکه ضعیف ترین مسوولان در آن حضور دارند، لحظات دشوار و مشقت باری را متحمل گشته و همه روزه با درد بیماری کرونا و معضلات بی آبی و گرما و بی برقی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: در این شهرستان کمترین امکانات برای زندگی مردم و خدمت رسانی و نیز گردش و تفریح وجود دارد و هیچ گونه ظرفیتی برای زندگی شاد در این منطقه فراهم نیست.

این شهروند ادامه داد: زندگی پر تنش و پر استرس ناشی از بیکاری و تنگی معیشت و گرانی های سرسام آور و سایه سنگین کرونا سبب نابود شدن امیدهای مردم گردیده است.

رضا شریفی هم اظهار داشت: متاسفانه در این شهرستان اکثر مسوولان نسبت به امورات مردم بی تفاوت هستند و به نوعی شهر رها شده و مشکلات به صورت انبوه قابل لمس و مشاهده اند.

دکتر رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: دولت و مجموعه بهداشت و درمان و همکاران ما در شهرستان برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند، اما برای کاهش دادن خسارت ها و مشکلات به همکاری و حمایت همه جانبه مردمی نیاز داریم.

وی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و دور شدن از تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل کردن به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید مورد توجه اقشار جامعه باشد.

دکتر کرد اظهار داشت: در همین ماه حدود 100 واحد صنفی متخلف که سلامت مردم را تهدید کرده اند، تعطیل شدند و چندین مورد هم تذکر داشته ایم که منجر به تغییر رویه کاری اصناف باشد.

عیدمحمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش نیز بیان کرد: بالای 150 روستای این بخش با تنش بی آبی و کم آبی مواجه اند و در شرایط دشوار گرمای بی سابقه و کرونا و قطع مکرر برق بایستی برای حل مشکلات مردم شهری و روستایی تدبیر کرد.

وی افزود: طی سال گذشته بر حسب پیگیری های صورت گرفته و حضور مقامات استانی و محلی و نماینده مردم خاش در مجلس قول های زیادی برای حل مشکلات مردم روستایی و شهری داده شد، اما از پارسال تاکنون به حجم مشکلات افزوده شده و نیازمندی های مردم به شدت احساس می شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح