کد خبر : 155500
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 10:43
-

یک میلیون نفر از جمعیت البرز جوان هستند

یک میلیون نفر از جمعیت البرز جوان هستند

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه در البرز برای انتخابات 98 آماده می‌شویم گفت: امیدواریم در اسفند ۹۸ بستری فراهم شود که هر جوان،آرزوها و امکان تحقق مطالبات خود را در یک کاندیدا ببیند و برای انتخاب نماینده خود در انتخابات پیش رو، با امید و انگیزه وارد شود. به گزارش خبرنگار

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه در البرز برای انتخابات 98 آماده می‌شویم گفت: امیدواریم در اسفند ۹۸ بستری فراهم شود که هر جوان،آرزوها و امکان تحقق مطالبات خود را در یک کاندیدا ببیند و برای انتخاب نماینده خود در انتخابات پیش رو، با امید و انگیزه وارد شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز که امروز چهارشنبه 28 فروردین برگزار شد با بیان اینکه توفیق مسئولان برای خدمت به جوانان و ایجاد بسترهای رشد و شکوفایی آنها را از خدا خواستارم گفت: درصدد برنامه ریزی برای پاسخگویی مطلوب به نیازهای جوانان البرز هستیم.

شهبازی با اشاره وقوع سیل اخیر در برخی مناطق کشور خاطرنشان کرد: تشکل‌های مردمی البرز  برای امدادرسانی به سیل زدگان کشور خوش درخشیدند و نام البرز را پرآوازه تر کردند.

وی وضعیت البرز در بارندگی‌ها را یادآور شد و افزود: البرز به لحاظ استقرار دو سد مهم و استراتژیک کشور در معرض خطر سیل بود که با تدابیر ویژه‌ای این بحران جدی مدیریت شد.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون در سد امیرکبیر ۶۰ میلیون متر مکعب و در سد طالقان ۷۰ میلیون متر مکعب ظرفیت خالی برای مهار سیلاب‌های احتمالی وجود دارد.

وی در ادامه گفت: اماکن اسکان اضطراری در البرز احصا شده و امکان اسکان بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این استان وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در بخشی دیگر با اشاره به فرارسیدن روز جوان خاطرنشان کرد: در ستاد ساماندهی امور جوانان برای حدود یک میلیون نفر جمعیت جوان البرز بدون درنظر گرفتن گرایش‌های فردی برنامه ریزی می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه باید امکانات و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی البرز را در حوزه جوانان احصا و سازماندهی کنیم افزود: در حوزه اشتغال جوانان در البرز اقدامات بسیاری صورت گرفته ولی با توجه به پویایی و رونق تولید و اشتغال استان، جوانان بسیاری را از سراسر کشور پذیرا هستیم که این امر نیازمند ایجاد بسترهای جدید است؛ پاارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها روند مطلوبی را در البرز طی می‌کنند.

استاندار البرز ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که پاسخگوی مطالبات جوانان باشیم و در این راستا از مدیرکل ورزش و جوانان البرز انتظار می‌رود فرصت‌های بیشتری برای جوانان در جهت طرح موضوعات و مسائل خاص خود در چنین جلسات در نظر داشته باشد.

شهبازی با بیان اینکه خانه جوان ظرفیت بزرگی است که می‌تواند البرز را بالنده‌تر کند گفت: ورزشگاه شش هزار نفری انقلاب کرج در نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

استاندار البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی خواسته‌های غیرمنطقی و فردگرایانه ندارند بلکه با آگاهی کامل از شرایط کشور و منطقه، مطالبات خود را بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد فرهنگسرا در نقاط کمتر برخوردار استان از محل ارزش افزوده و شهرداری‌ها مورد تاکید است گفت: شورای مشورتی جوانان در البرز فعال می‌شود و کرسی‌های آزاداندیشی به عنوان مطالبه رهبر فرزانه انقلاب، در البرز و به ویژه دانشگاه‌های استان باید فعال شود.

استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات اسفند ماه ۹۸ آماده می‌شویم گفت: دولت گرایش و جناح خاصی را در انتخابات پیش رو دنبال نمی‌کند بلکه فضا را برای تمامی نامزدها فراهم می‌کند تا در امنیت و آرامش فعالیت کنند.

وی در پایان اعلام کرد: امیدواریم در اسفند ۹۸ بستری فراهم شود که هر جوان،آرزوها و امکان تحقق مطالبات خود را در یک کاندیدا ببیند و برای انتخاب نماینده خود در انتخابات پیش رو، با امید و انگیزه وارد شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح