کد خبر : 124733
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 19:46
-

۱۱۰ اسدآبادی داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شدند

۱۱۰ اسدآبادی داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شدند

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از ثبت نام نهایی ۱۱۰ داوطلب شوراهای اسلامی در سه حوزه انتخابیه شهری این شهرستان طی هفت روز گذشته خبر داد. سعید کتابی چهارشنبه ۲۷ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ۱۱۰ نفر داوطلب ثبت نام نهایی شده شهرستان در سامانه و ستاد انتخابات شهرستان، ۷۶ نفر به حوزه انتخابیه شهر

۱۱۰ اسدآبادی داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شدند

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از ثبت نام نهایی ۱۱۰ داوطلب شوراهای اسلامی در سه حوزه انتخابیه شهری این شهرستان طی هفت روز گذشته خبر داد.

سعید کتابی چهارشنبه ۲۷ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ۱۱۰ نفر داوطلب ثبت نام نهایی شده شهرستان در سامانه و ستاد انتخابات شهرستان، ۷۶ نفر به حوزه انتخابیه شهر اسدآباد، ۱۲ نفر شهر آجین و ۲۲ نفر به شهر پالیز اختصاص دارند که از این تعداد داوطلب یک نفر انصراف داده است.

وی با اشاره به هفت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل با جمعیت ۵۰ هزار نفری در شهر اسدآباد و پنج نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی البدل در حوزه شهری پالیز و آجین اضافه کرد: ۸۵ نفر از داوطلبان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان و ۲۵ نفر به صورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن موبایل، دسک تاپ و دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند که در بحث غیرحضوری استفاده از اپلیکیشن موبایل ۱۸ نفر بیشترین کاربرد را داشته و پنج نفر از طریق دسک تاپ و دو نفر از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام داشته اند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به ترکیب جنسیتی افراد خاطرنشان کرد: از مجموع افراد ثبت نام شده، ۱۰۲ نفر معادل ۹۳ درصد را آقایان و هشت نفر معادل ۷ درصد را بانوان تشکیل داده اند.

وی در رابطه با تحصیلات این افراد نیز گفت: شش نفر فوق دیپلم، ۶۶ نفر لیسانس، ۳۰ نفر فوق لیسانس، یک نفر دکترا و یک نفر حوزوی بوده و از میانگین سن ۳۶ تا ۴۰ سال تعداد ۲۸ نفر بیشترین رده سنی ثبت نامی ها را در این شهرستان دارند.

کتابی افراد ثبت نام شده زیر ۳۰ سال را ۱۷ نفر، رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال را ۲۳ نفر، رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال را ۹ نفر، ۴۶ تا ۵۰ سال را ۱۲ نفر، ۵۰ تا ۵۱ سال را ۶ نفر، ۵۶ تا ۶۰ سال را سه نفر و ۶۱ تا ۶۳ سال را دو نفر برشمرد و افزود: ۹ نفر فرهنگی، شش نفر کشاورز، ۲۸ نفر کارمند، هفت نفر بازنشسته، سه نفر بیکار، سه نفر استاد دانشگاه، دو نفر نظامی، چهار نفر آزاد، ۹ نفر سایر و دو نفر روحانی بوده و ۹ درصد از افراد ثبت نامی را به تعداد ۱۰ نفر ایثارگران تشکیل داده اند و ۱۳ نفر دارای سابقه نمایندگی و عضو شورا هستند.

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه در دوره ششم انتخابات شوراهای اسلامی شهر تعداد افراد ثبت نام شده شهرستان به نسبت دو دوره قبل تصاعدی بوده است، گفت: در راستای ادامه فرآیند انتخابات اعضای هیئت نظارت و اجرایی تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته و مبنای کار براساس قانون مداری و بی طرفی قرار دارد و هر دو به صورت مشترک بر این دو اصل  مهم متفق القول هستند.

کتابی همچنین با اشاره به اینکه براساس قانون استعلامات به صورت روزانه انجام می شود و بر اساس قانون مراجع چهارگانه ۱۰ روز تا تاریخ ۷ فرودین ۱۴۰۰ فرصت خواهند داشت پاسخ استعلامات را به ستاد انتخابات شهرستان دهند، تصریح کرد: آخرین فرصت برای اعلام صورتجلسه رسیدگی به دواطلبان ۲۲ فرودین ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی اضافه کرد:ثبت نام ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی نیز از ۱۶ فرودین ۱۴۰۰ آغاز می شود و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت که رسانه ها و خبرنگاران از نقش موثری در ترغیب و تشویق افراد توانمند و جوان برای شرکت در ثبت نام این دوره برخوردار خواهند بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد در رابطه با شب چهار شنبه سوری نیز گفت:خوشبختانه با تمهیداتی که از قبل پیش بینی شده بود به غیر از چند مورد جزیی مورد خاصی در شهرستان نداشته ایم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح