کد خبر : 96994
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 23:36
-

۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار استانی برای ورزش خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰

۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار استانی برای ورزش خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار استانی برای سال جاری داریم و برای تمام پروژه‌ها اعتبار تخصیص داده شده‌است. فرزاد فتاحی در مجمع سالیانه هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی‌ومحلی خراسان رضوی که در اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم به زودی با پایان محدودیت‌های کرونایی شاهد شور

۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار استانی برای ورزش خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار استانی برای سال جاری داریم و برای تمام پروژه‌ها اعتبار تخصیص داده شده‌است.

فرزاد فتاحی در مجمع سالیانه هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی‌ومحلی خراسان رضوی که در اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم به زودی با پایان محدودیت‌های کرونایی شاهد شور و نشاط مجدد در ورزش باشیم. هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی‌ومحلی خراسان رضوی یکی از بازوان فعال فدراسیون محسوب می‌شود. علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی و کرونایی، توسعه‌ای همه جانبه و رشد خوبی در زیرساخت‌های ورزش همگانی، قهرمانی و روستایی داشته‌ایم و تیم ورزش روستایی استان توانسته در این زمینه جایگاه خوبی در کشور کسب کند.

وی افزود: در زمینه آموزش، توسعه خانه‌های ورزش روستایی، بازی‌های بومی‌ومحلی و برنامه‌های اصلاح ساختار قامتی زنان روستایی پیشرفت خوبی در استان داشته و در حال حاضر در بین رتبه‌های برتر کشور قرار داریم. رییس هیات ورزش‌های روستایی و بومی‌ومحلی خراسان رضوی با برگزاری المپیاد خانه‌های روستایی، زمینه ایجاد امید و نشاط را در روستا فراهم کرده. از ریاست فدراسیون تقاضا دارم المپیاد را به صورت جدی‌تر در روستاها پیگیری کنند، چرا که می‌تواند باعث ایجاد حرکت جدیدی در ورزش‌ روستایی باشد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ادامه داد: در خراسان رضوی مسابقات بومی و محلی را در میان خانه‌های روستایی برگزار کردیم، تا روستاها و شهرستان‌هایی که در مسابقات استانی شرکت می‌کنند به بازی‌های بومی‌ومحلی نیز توجه داشته باشند. بازی‌های بومی‌ومحلی، پل ارتباطی میان ورزش سنتی و امروزی برقرار می‌کند. اگر این پل ارتباطی را حفظ کنیم، بسیاری از آداب و سنت‌های خوب گذشتگان را که به‌وسیله آن شور و نشاط در جامعه ایجاد می‌کردند، می‌توانیم احیا کنیم. بازی‌های بومی‌ومحلی می‌تواند با کمترین هزینه در سطح شهرستان‌ها و روستاها برگزار شود و مردم را همچون گذشته دور یکدگیر جمع کند.

فتاحی خاطرنشان کرد: امیدوارم با واکسیناسیون همگانی کرونا و بهبود شرایط موجود در بخش روستایی خراسان رضوی میزبان جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوعی باشیم.

وی گفت: علاوه بر فضاهای ورزشی که در روستاها در حال ساخت بوده و احیا شده، با سفرهای اخیر استانی استاندار، حدود ۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات جدید احداثی در نظر گرفته شده است. با اعتباراتی که شخص استاندار در نظر گرفته فکر می‌کنم مجموع اعتبارات به ۶۰ میلیارد تومان خواهدرسید که حدود ۸۰ درصد آن به روستاییان تعلق دارد و نوید روزهای خوبی را به ساکنین روستاها می‌دهد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ادامه داد: دهیاران و خیرین در روستاها کارهای بزرگی انجام داده و بسیاری از سالن‌های ورزشی با کمک این عزیزان در حال ساخت است. به غیر از مکان‌های ورزشی در حال احداث زیر نظر اداره کل ورزش‌وجوانان استان، حدود ۴۰ سالن ورزشی توسط دهیاری‌ها در حال ساخت است که می‌تواند در کشور یک الگو باشد. بسیاری از پروژه‌ها تا ۶۰ درصد پیشرفت داشته‌اند. اگر محدودیت‌های منابع اقتصادی وجود نداشت، سال ۹۹، یک سال تاریخی برای خراسان رضوی رقم می‌خورد و بیش از ۱۰۰ پروژه ورزشی در روستاها افتتاح می‌شد.

فتاحی یادآور شد: پروژه‌ها در حال حاضر به مراحل پایانی خود رسیده‌اند. در سال جاری ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار استانی داریم و برای تمام پروژه‌ها اعتبار تخصیص داده شده است. برای زمین‌های چمن مصنوعی روستاها صددرصد اعتبار در نظر گرفته شده و در حال حاضر ۸ تا ۹ زمین چمن مصنوعی در روستاها آماده افتتاح داریم. سعی داریم طی هفته‌های آتی با حضور رییس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی‌ومحلی سایر پروژه‌های ورزشی در روستاها را نیز افتتاح کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح