کد خبر : 126293
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 13:00
-

۲۰۰۰ میلیارد تومان در بخش راه آهن سیستان و بلوچستان هزینه شده است

۲۰۰۰ میلیارد تومان در بخش راه آهن سیستان و بلوچستان هزینه شده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر راه و شهرسازی گفت: با نگاه ویژه دولت و توجهی که به مردم سیستان و بلوچستان وجود دارد حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان فقط در امسال و در شرایط دشوار تحریم و فشارهای ظالمانه دشمن در بخش راه آهن این استان هزینه شده است. به گزارش ایسنا اسلامی در حاشیه سفر به خاش

۲۰۰۰ میلیارد تومان در بخش راه آهن سیستان و بلوچستان هزینه شده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر راه و شهرسازی گفت: با نگاه ویژه دولت و توجهی که به مردم سیستان و بلوچستان وجود دارد حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان فقط در امسال و در شرایط دشوار تحریم و فشارهای ظالمانه دشمن در بخش راه آهن این استان هزینه شده است.

به گزارش ایسنا اسلامی در حاشیه سفر به خاش و بازدید از پروژه های شاخص عمرانی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت در سالهای اخیر حدود ۲۹۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه خط آهن چابهار، خاش به زاهدان هزینه کرده که ۲۰۰۰ میلیارد تومان فقط تخصیص های امسال بوده است.

وی بیان کرد: پروژه خط آهن چابهار، خاش، زاهدان ۷۲۰ کیلومتر طول داشته که در هشت قطعه اجرا می شود و افزون بر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ بتوانیم کل این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

اسلامی اظهارکرد: امروز ۵۰ کیلومتر بزرگ راه در سیستان و بلوچستان افتتاح شد و ۸۳ کیلومتر پروژه جدید در دست اقدام داریم که ۴۱ کیلومتر آن از امروز شروع و عملیات اجرای ۴۲ کیلومتر دیگر آن در اوایل فروردین ماه آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سالانه ۱۵۰ کیلومتر پروژه راه در سیستان و بلوچستان اجرا می شود که امیدواریم در پنج سال آینده شاهد دگرگونی استان در حوزه راهسازی باشیم.

اسلامی گفت: هشت و نیم درصد از پروژه های راه کشور در استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود و هم اینک نیز ۱۰۰۰ کیلومتر پروژه راه روستایی در این استان در دست اقدام داریم که هدف گذاری دولت در این بخش در کل کشور ۳۵۰۰ کیلومتر بوده و این موضوع از نگاه ویژه دولت به این استان حکایت دارد.

اسلامی افزود: با توجه به وسعت و پراکندگی سیستان و بلوچستان علاوه بر اجرای پروژه های بزرگ راه تلاش می کنیم که شریان های روستایی هم با کیفیت بالایی به بهره برادری برسند و روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز آسفالته گردند.

وی بیان کرد: اولویت دولت اجرای پروژه های نیمه تمام بوده و به تجارت و کسب و کار مرزی و دریایی هم نگاهی ویژه داریم که ایجاد ۱۳ بازارچه مرزی و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و افزایش ظرفیت خروج بار از ۹۰۰ هزار تن سال ۹۶ به حدود ده میلیون تن از شاخص های عملکردی دولت در این بخش ها است.

استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار و نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان مشکلات حوزه راه ها و توسعه ای منطقه اشاره کردند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح