کد خبر : 156554
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 17:23
-

۲۶۰ نفر از فرزندان محسنین در گیلان فاقد حامی هستند

۲۶۰ نفر از فرزندان محسنین در گیلان فاقد حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: ۲۶۰ نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی و در انتظار حمایت نیکوکاران هستند. به گزارش ایسنا-منطقه  گیلان، عباس اهرابی با قدردانی از کمک‌های خیران و نیکوکاران به نیازمندان گفت: طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» با هدف حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اجرا می شود که

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: ۲۶۰ نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی و در انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

به گزارش ایسنا-منطقه  گیلان، عباس اهرابی با قدردانی از کمک‌های خیران و نیکوکاران به نیازمندان گفت: طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» با هدف حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اجرا می شود که در این طرح، نیکوکاران به انتخاب خود حمایت از یک یا چند نفر یتیم و یا فرزند محسنین را عهده‌دار و ماهیانه مبالغی به‌حساب آن ها واریز می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیکوکاران و حامیان ایتام و فرزندان محسنین در سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ایتام و فرزندان محسنین به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده‌اند، افزود : ۱۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۳۷۷ هزار تومان به صورت نقدی و چهار میلیارد و ۹۲۹ میلیون و ۷۷۲ هزار تومان هم به صورت غیرنقدی و کالا بوده که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال ۹۶ ،  ۱۳۵ درصد افزایش داشته است.

اهرابی، سرانه ماهیانه دریافتی هر یتیم را حدود ۲۴۹ هزار تومان و هر فرزند محسنین را حدود ۱۳۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۳۷۹۲ یتیم با ۱۵ هزار و ۳۹۶ حامی و ۴۶۶۳ فرزند محسنین با ۶۷۸۴ حامی جمعاً با ۲۲ هزار و ۱۸۰ حامی تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند.

وی با اشاره به اینکه ۶۶ نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین ساکن خارج از کشور هستند که در سالجاری ۵۵ میلیون تومان به‌حساب آن‌ها واریز کرده‌اند افزود: همچنین ۱۹۴ حامی حقوقی و ۶۰۴ حامی تلفیقی (مشترکا از ایتام و محسنین) حمایت می‌کنند.

اهرابی با بیان اینکه در ماه های اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ ، ۵۶۵ نفر از نیکوکاران برای حمایت از ایتام و محسنین ثبت نام و اعلام همکاری کرده اند افزود: تشکیل ستاد طرح یاوران ایتام هم یکی از فعالیت های حوزه اکرام است که این طرح برای مردمی شدن فعالیت‌های مربوط به انجام حمایت‌های مادی و معنوی از محرومان و باهدف استفاده از ظرفیت بانوان فعال و خیر اجتماعی اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان  با اشاره به فعالیت ۲۴۷ نفر در ستاد طرح یاوران ادامه داد: در سال گذشته ۳۳۵ حامی از طریق این ستاد جذب و ۶۴۷ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان هم برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین جمع‌آوری شد.

وی بابیان اینکه حامیان ایتام در عید نوروز سال جاری ۳۰۰ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کرده اند گفت: در عید نوروز سال جاری و با هماهنگی های انجام شده از سوی کارشناسان اکرام تعدادی از حامیان هم با فرزندان معنوی خود دیدار کردند.

وی گفت: در حال حاضر ۲۶۰ نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی و در انتظار حمایت نیکوکاران هستند که می توانند از طریق مراجعه به سایت portal.mohsenin.ir و شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته های امداد سراسر استان نسبت به حمایت فرزندان محسنین و ایتام اقدام کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح