کد خبر : 114551
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 22:29
-

۲۷ سال بلاتکلیفی ۲۳۰ خانه نیازمندان، مایه شرمساری مسئولان ماست

۲۷ سال بلاتکلیفی ۲۳۰ خانه نیازمندان، مایه شرمساری مسئولان ماست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷ سال بلاتکلیفی ۲۳۰ خانه نیازمندان، مایه شرمساری مسئولان ماست که دستور رهبر انقلاب هنوز بر زمین مانده است، مسعود پرهیزگاری در نشست با اصحاب رسانه در تپه “دم مالی سروک” شهرستان بویراحمد افزود: نشست خبری با اصحاب رسانه را در مکانی برگزار می کنیم

 ۲۷ سال بلاتکلیفی ۲۳۰ خانه نیازمندان، مایه شرمساری مسئولان ماست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷ سال بلاتکلیفی ۲۳۰ خانه نیازمندان، مایه شرمساری مسئولان ماست که دستور رهبر انقلاب هنوز بر زمین مانده است،

مسعود پرهیزگاری در نشست با اصحاب رسانه در تپه “دم مالی سروک” شهرستان بویراحمد افزود: نشست خبری با اصحاب رسانه را در مکانی برگزار می کنیم که همواره مورد مطالبه دانشجویان بسیجی  بوده است.

وی اظهارکرد: مطالبه گری یکی از برنامه های جدی دانشجویان است این تپه دمالی است که ۲۷ سال قبل همزمان با سفر رهبر انقلاب قرار بود ۲۵۰۰ خانه در کشور برای نیازمندان ساخته شود.که قرار بود ۲۳۰ خانه برای نیازمندان در این منطقه اسکان پیدا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه؛ بعد از ۲۷ سال هنوز هیچ کاری انجام نشده و جوانانی که آن زمان باید خانه دار می شدند اکنون پیر شده اند و هیچ اتفاقی رخ نداده است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن حتی اسامی صاحبان اراضی را اعلام نمی کرد، اما در چند سال اخیر کمی پیش رفته ایم.

پرهیزگاری تصریح کرد: تنها یک خانه در این محل ساخته شده و نیاز است زیرساخت کار سایر مالکین فراهم شود و مسئله مهم این هست که چرا بنیاد مسکن مشکلات جاده را حل نمی کند وزیرساخت های آب ،برق گاز در این مکان فراهم نمی شود.

وی ادامه داد: ۲۷ سال بلاتکلیفی مایه شرمساری مسئولان ماست که دستور رهبر انقلاب هنوز بر زمین مانده است، دستگاه قضا ورود و کمک کردند اما نیاز است بیشتر کمک و همراهی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله این مشکلات را وجود معارضین محلی بیان و عنوان کرد: کم کاری های بنیاد مسکن در تحقق این موضوع قابل مشاهده است و کار جدی انجام نشده است. هیچگونه زیرساختی در این مکان وجود ندارد که مردم بتوانند در این محل خانه بسازند.

پرهیزگاری از اجرای ۱۸ برنامه شاخص هفته بسیج دانشجویی در حوزه های مختلف خبر داد و گفت: پروژه دیگری که همواره مورد مطالبه دانشجویان بوده است و تا حدودی موفق بوده اند اما زمانی شرایط مطلوب است که کارگران به کار برگردند.

وی افزود: خیلی از قطعات کارخانه قند یاسوج به سرقت رفته و ما انتظار داریم با افرادی که خیانت در امانت کردند برخورد شود و منتظریم قوه قضاییه این ماجرا را حل کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پروژه هایی که زیست بوم را دستخوش تغییر کند، تصریح کرد: انتظار داریم مسولان شفاف سازی کنند باید منافع و مضرات پروژه ها را مطرح کنند، اگر موضوعی مطرح است با دلیل بیایند و مخالفان را قانع کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح