کد خبر : 110498
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 19:54
-

‏«۱۳ بمان» گامی سبز برای شکست کرونا

‏«۱۳ بمان» گامی سبز برای شکست کرونا

ایسنا/همدان سازمان بهداشت جهانی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که بهترین و مناسب‌ترین ‏کار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ماندن در منزل و رعایت اصول بهداشتی ‏است بنابراین بیایید با ماندن در منزل با این ویروس کشنده مقابله کنیم و ‏قاتل جان یک دیگر نباشیم و امسال در روز طبیعت و سیزده بدر از خانه

‏«۱۳ بمان» گامی سبز برای شکست کرونا

ایسنا/همدان سازمان بهداشت جهانی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که بهترین و مناسب‌ترین ‏کار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ماندن در منزل و رعایت اصول بهداشتی ‏است بنابراین بیایید با ماندن در منزل با این ویروس کشنده مقابله کنیم و ‏قاتل جان یک دیگر نباشیم و امسال در روز طبیعت و سیزده بدر از خانه خارج نشویم.

سیزده بدر امسال همانند سال‌های گذشته نبوده و زمان مناسبی برای خروج از منزل محسوب نمی ‌شود چراکه اگر شما فردی سالم باشید با رفتن به بیرون ممکن است از افراد ساکن در آنجا یا وسایلی که در محیط پیرامون قرار دارند کرونا بگیرید و در صورتی هم که فردی ناقل باشید حتما ویروس را به دیگران منتقل می کنید پس با مشارکت همگانی در منزل بمانیم تا برای همیشه با ویروس خطرناک کرونا خداحافظی کنیم و در انتظار آینده‌ای آرام باشیم و با خودخواهی با جان هزاران نفر انسان بازی نکنیم.

تمام مسیرهای منتهی به پارک ها و تفرجگاه های ملایر مسدود شد

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: برای روز ۱۳ فروردین تمامی مسیرهای منتهی به بوستان ها، پارک ها و تفرجگاه های سطح شهرستان مسدود می شود.

قدرت الله ولدی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس ملایر که در فضای باز فرمانداری برگزار شد، افزود: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بسیج، حدود ۸۰ درصد از مردم شهرستان مورد غربالگری قرار گرفته اند.

وی اظهارکرد: در جلسه ویدئو کنفرانس رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور نیز دکتر روحانی با استناد به گزارش وزیر بهداشت، استان همدان را رتبه نخست غربالگری در کشور معرفی کرد.

ولدی با اشاره به اینکه مردم ملایر قرنطینه خانگی را رعایت کرده اند اما درصد کمی از مردم که این موضوع را رعایت نکرده و باعث نارضایتی دیگر همشهریان شده اند، از مردم خواست تا روز سیزده فروردین را در کنار خانواده و در خانه بمانند.

فرماندار ملایر افزود: در همه مبادی ورودی شهرستان کنترل و نظارت خوبی برای عدم ورود خودروهای غیر بومی در حال انجام است و این برنامه تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این طرح از زحمات نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت که به صورت شبانه روزی پای کار هستند تقدیر و تشکر می شود، گفت: تلاش همه ما این است که زنجیره کروناویروس هر چه سریع‌تر در شهرستان قطع شود.

آماده سازی نقاهتگاه دانشگاه آزاد ملایر با ۱۵۰ ‏تخت بستری

رئیس‎ دانشگاه آزاد اسلامی‎ ‎واحد ملایر نیز گفت: در راستای مأموریت دانشگاه برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، یکی از سالن های ورزشی با ۱۵۰ ‏تخت بستری برای سپری شدن دوران نقاهت بیماران کرونایی با مشارکت ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس‎ ‎شهرستان ملایر‎ ‎آماده ‏شده است.

محمدعظیم خدایاری افزود: ‎به همت همکاران واحد ملایر و همکاری نیروهای شبکه بهداشت و درمان، بسیج، فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی ملایر این‎ ‎سالن ورزشی برای نگهداری از ۱۵۰ بیمار تجهیز و آماده شد.

وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی و استقرار ۱۵۰ تخت در سالن ورزشی واحد ملایر با همکاری نیروهای جهادی انجام شده است، اظهارکرد: این نقاهتگاه برای زمان بحران آماده سازی شده است که در صورت لزوم مورد استفاده قرار گرفته و به قرنطینه بیماران ‏اختصاص می یابد‎.‎

خدایاری تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این برهه حساس زمانی خود را موظف به حل بحران پیش آمده و ‏کمک در راستای کاهش دغدغه های اجتماعی پیش روی این بحران دانسته و از تمام امکانات و ظرفیت های خود را برای مقابله و پیروزی ‏بر این بیماری به کار بسته است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح