کد خبر : 202037
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 سپتامبر 2022 - 13:18
-

اخذ پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا

  مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا شرایط پاسپورت دومینیکا تغییر کرد و طی آن دولت دومینیکا در تاریخ 18 آگوست 2022 برابر 27 مرداد 1401 شرایط برنامه سرمایه گذاری دومینیکا و اخذ پاسپورت را تغییر داد که طبق قانون جدید شرایط فرزند وابسته و هزینه های خرید ملک و دونیشین تغییر کرد. این تغییرات

 

مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا

شرایط پاسپورت دومینیکا تغییر کرد و طی آن دولت دومینیکا در تاریخ 18 آگوست 2022 برابر 27 مرداد 1401 شرایط برنامه سرمایه گذاری دومینیکا و اخذ پاسپورت را تغییر داد که طبق قانون جدید شرایط فرزند وابسته و هزینه های خرید ملک و دونیشین تغییر کرد. این تغییرات از تاریخ 15 سپتامبر 2022 برابر 24شهریور اجرایی می شود.

 

تمام کسانیکه قبل از 15سپتامبر اقدام کنند قوانین قبلی برای آن ها قابل انجام است و این تغییرات شامل آنها نمی شود. اگر شما هم به فکر مهاجرت به دومینیکا هستید، بدانید که سفارت دومینیکا در تهران شعبه ای ندارد لذا این مطلب آخرین تغییرات را در مورد پاسپورت دومینیکا، مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا و شرایط مهاجرت به دومینیکا برای شما بیان می کند.

 

مهاجرت به دومینیکا

 

شرایط مهاجرت به دومینیکا و دریافت کارت اقامت دومینیکا برای هر فرد متفاوت است و متقاضی به نسبت نوع روش می تواند به نتیجه مطلوب برسد. بهترین روش دارا بودن یک فرصت شغلی مناسب در دومینیکا است. دومینیکا شرایط خوبی در زمینه کشاورزی و توریسم با امکان صادرات به آمریکا دارد و دانشکده پزشکی معروفی دارد.

مهاجرت به دومینیکا از طریق تحصیل، مهاجرت به دومینیکا از طریق کار، اخذ شهروندی دومینیکا از طریق تولد و مهاجرت به دومینیکا از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک همگی می تواند روش مناسبی باشد که شما با مشورت با موسسه مهاجرتی گنجی بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

 

قدرت پاسپورت دومینیکا

قدرت پاسپورت دومینیکا را می توان هم تراز با پاسپورت انگلستان دانست.رتبه این پاسپوت 32 می باشد یعنی بالا تر از رتبه کشوری مثل ترکیه است. لیست کشور های مجاز با پاسپورت دومینیکا شامل 145 کشور، از جمله کشور های حوضه شینگن و اتحادیه اروپا و … می باشد. شما با این پاسپورت می توانید به راحتی و بدون ویزا و فقط با خرید 1 بلیت سفر کنید و حتی در کشور های مختف حساب بانکی داشته باشید.

 

لیست کشور های مجاز سفر با پاسپورت دومینیکا

از جمله مهم ترین این کشور ها:

انگلستان – آلمان – ایتالیا – اتریش – اسپانیا – آرژانتین – سوئد – سوئیس – بلژِک – یونان – چین – روسیه – کره جنوبی – مالزی – برزیل – هلند – شیلی – کلمبیا – مصر – ماداگاسکار – دانمارک و …

لازم به ذکر است که سال گذشته ظاهر فیزیکی پاسپورت های دومینیکا تغییر کرد و تعداد صفحات به 50 صفحه افزایش یافت. برای دیدن دقیق عکس پاسپورت دومینیکا می توانید به وبسایت موسسه مهاجرتی گنجی مراجعه کنید.

پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان

هزینه شهروندی در دومینیکا حداقل تا سال 2023 بدون تغییر باقی خواهد ماند اگر ملیت شما ایرانی است و می خواهید بدون ویزا به تمام کشورها سفر کنید و تجارت خود را با اروپا و آسیا گسترش دهید یا فرزند خود را در مدرسه ای در انگلیس یا آلمان یا … ثبت نام کنید، اخذ پاسپورت دومینیکا برای شما عالی خواهد بود. خوشبختانه نیازی به ارائه مدرک زبان، مدرک تحصیلی یا حضور در کشور دومینیکا نخواهید داشت و با پاسپورت ایرانی خود می توانید ملیت دوم دومینیکا و پاسپورت دومینیکا را مادام العمر داشته باشید.

 

شرایط فرزند وابسته پاسپورت دومینیکا

طبق قوانین جدید پاسپورت دومینیکا، فرزندان بالای 18 تا 30 سال علاوه براینکه به والدین باید وابستگی مالی داشته باشند باید در یک دانشگاه تایید شده زیر نظر وزارت علوم مشغول به تحصیل باشند. البته فرزند دختر که مجرد و زیر 25 سال می باشد و از نظر مالی به والدین وابسته است نیاز به ارائه مدارک دانشگاهی ندارد.

فرزندان بالای 18 سال که مشکل ذهنی داشته و به والدین وابسته هستند جزو پرونده پاسپورت دومینیکا قرار خواهند گرفت.

 

شرایط والدین در پاسپورت دومینیکا

شرایط والدین در پاسپورت دومینیکا تغییر کرد و طی آن متقاضی می تواند پدر و مادر خود و همسر را با سن 65 سال در پرونده داشته باشد(قبلا تا 55 سال بود). والدین متقاضی و همسر باید از نظر مالی به فرزند خود وابسته باشند.

اعتبار پاسپورت دومینیکا مادام العمر می باشد و متقاضی هر ده سال آن را تعویض می کند. 

 

شرایط برادر و خواهر در پاسپورت دومینیکا

شرایط برادر و خواهر در پاسپورت دومینیکا حذف شد و طبق آن نمی توان برادر و خواهر را در پرونده دومینیکا همراه داشت. طبق تجربه متقاضی این بخش بسیار کم بود.

عکس پاسپورت دومینیکا از سال گذشته تغییر کرد و از 32 صفحه به 55 صفحه افزایش پیدا نمود.

 

نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا

شرایط خرید پاسپورت دومینیکا بسیار ساده است. هر خانواده می تواند تا 6 نفر باشد و بیشتر از آن برای هر نفر 25هزار دلار اضافه می گردد اگر فرد هفتم تا 18 سال سن داشته باشد و اگر بیش از 18 سال باشد 50هزار دلار اضافه می گردد.

کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا شامل 145 کشور می باشد که بدون ویزا می توانید از انها بازدید کنید و به صورت نامحدود طی 3الی 6 ماه حضور داشته باشید.

 

مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا

 

مدارک شغلی و شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج و سوپیشنه بسیار مهم است. دارا بودن سوپیشینه و تست پزشکی نیز باید ارائه گردد. اصولا مدرک خاص دیگری را نیاز ندارید. ولی مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا به نسبت هر فرد متاهل و مجرد متفاوت است که با مشاوره موسسه مهاجرتی گنجی از جزئیات آن مطلع خواهید شد.

 

پاسپورت دومینیکا خرید ملک

باید برای خرید ملک 200هزار دلار بعلاوه موارد زیر پرداخت گردد:

25000دلار متقاضی اصلی

35000دلار متقاضی اصلی و 3 وابسته

50000دلار متقاضی اصلی و 5 وابسته

25000دلار هر فرد وابسته بیش از 6 نفر

 

قیمت پاسپورت دومینیکا با دونیشن یا مبلغ بلاعوض دولتی

متقاضی اصلی باید یک مبلغ بلاعوض را پرداخت کند و هزینه های دولتی را پرداخت کند.

100هزار دلار متقاضی اصلی

150 هزار دلار متقاضی اصلی و همسر

175هزار دلار متقاضی اصلی و سه فرد وابسته

25000دلار هر فرد وابسته زیر 18 سال

50000دلار هر فرد وابسته بالای 18 سال

 

آخرین تغییرات پاسپورت دومینیکا

اگر بعد از دریافت پاسپورت دومینیکا متقاضی صاحب فرزند شود، واجد شرایط اخذ تابعیت دومینیکا خواهد بود. از سوی دیگر اگر فرد دارای پاسپورت دومینیکا ازدواج کند، همسر وی نیز واجدشرایط دریافت پاسپورت و اخذ تابعیت دومینیکا خواهد شد.

 

پاسپورت دومینیکا بدون ویزا

تجربه سفر با پاسپورت دومینیکا برای همه لذت بخش خواهد بود زیرا مشکلی برای سفارت نخواهید داشت. سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا را نیز موسسه مهاجرتی گنجی به رایگان برای متقاضیان خود درخواست می دهد. ویزای مولتی آمریکا با پاسپورت دومینیکا را با درخواست B1 و B2 می توان دریافت کرد. درکل رتبه پاسپورت دومینیکا بسیار بالا و در پله 32 ام رنکینگ جهانی است. پاسپورت دومنیکا دارای شرایط آسانی برای تمدید خواهد بود که شما هر 10 سال آن را انجام خواهید داد.

 

موسسه مهاجرتی گنجی

دومینیکا در ایران سفارتخانه ندارد و تمامی کار های اخذ شهروندی دومینیکا و دریافت پاسپورت دومینیکا توسط نماینده آن یعنی موسسه مهاجرتی گنجی انجام میشود. همچنین برای اطلاع داشتن از شرایط مهاجرت به کانادا نیز می توانید با مشاوران موسسه گنجی در ارتباط باشید.

شماره تماس:02122895696 – 02122895697

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح