تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 23:00
165 بازدید
کد خبر : 94866

ارتقای جایگاه استان مرکزی در برنامه سامد

ارتقای جایگاه استان مرکزی در برنامه سامد

ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از ارتقای جایگاه استان در برنامه سامد خبر داد. غلامرضا فتح آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: درسال ۱۳۹۹ در استان مرکزی ۲۸۸۸ برنامه دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی از سوی مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شده که در این دیدارها معادل

ارتقای جایگاه استان مرکزی در برنامه سامد

ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از ارتقای جایگاه استان در برنامه سامد خبر داد.

غلامرضا فتح آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: درسال ۱۳۹۹ در استان مرکزی ۲۸۸۸ برنامه دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی از سوی مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شده که در این دیدارها معادل ۱۴ هزار نفر از مردم استان از نزدیک با مدیران دیدار وگفت‌وگو کردند.

وی افزود: معادل ۴۸ درصد این ملاقات ها با پاسخ مثبت مدیران همراه بوده که به رغم محدودیت‌های قانونی، تنوع، حجم مطالبات و… اقدام موثری در رفع مشکلات شهروندان است.

وی در ادامه افزود: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۲۰ برنامه پاسخگویی برخط مدیران از طریق سامانه سامد انجام شد که آنها به تقاضای ۱۱۷۱ نفر از شهروندان به ‌صورت تلفنی پاسخ ارایه و رسیدگی کرده‌اند که این بخش معادل ۲۰ درصد رشد داشته است.

فتح آبادی در ادامه اظهار کرد: مدیران سه دستگاه اجرایی استان شامل شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل حفاظت از محیط زیست در بین ادارات کل مشابه در سطح کشور به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شده اند و از سوی دیگر در سال جاری از ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان انتظار داریم در برنامه ملاقات عمومی و پاسخ‌گویی بر خط جایگاه خود را ارتقا دهند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری در پایان گفت: استان مرکزی در این دو شاخص ۴۵ امتیاز از مجموع ۶۰ امتیاز را در سال ۱۳۹۹ کسب کرد و موفق شد از رتبه ۳۱ در سال ۱۳۹۸ به رتبه ۶ در سال ۱۳۹۹ ارتقا یابد و مجموعه دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی معادل۲۰ درصد اقدام مثبت دستگاه‌های اجرایی را از طریق برقراری ارتباط تلفنی با متقاضیان و نیز روند صحت و سقم انجام ملاقات های عمومی و پاسخگویی برخط را راستی آزمایی کردند و در سال جاری طبق برنامه عملیاتی دفتر این برنامه‌ها با قوت و رویکرد جدید پیگیری و نظارت لازم بر تحقق اهداف و شاخص‌های کلی اعمال خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر 5میلیون⭐️

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

 

New punjabi songs

 

سامانه خودنویس

 

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

 

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

 

تشک دو نفره

 

 

دکتر علی پرند

 

 

 

 

 

 

https://nipoto.com/ethereum

 

 

 

 

شرکت کیمیا همرنگ

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید تابلو برق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسرارالشفاء

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح