کد خبر : 209982
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آوریل 2024 - 15:44
-

اقامت در شهرکرد: معرفی بهترین هتل‌ ها و اقامتگاه ‌ها

اقامت در شهرکرد: معرفی بهترین هتل‌ ها و اقامتگاه ‌ها

شهرکرد، معروف به بام ایران، شهری زیبا با جاذبه‌هایی از طبیعت و آثاری برجای‌مانده از دل تاریخ، میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران است. اگر قصد دارید از این شهر دیدن کنید و به‌دنبال بهترین هتل شهرکرد برای اقامتی دل‌چسب و آرامش‌بخش هستید، در این مطلب با بهترین هتل‌ ها و اقامتگاه‌های این شهر آشنا خواهید شد.

شهرکرد، معروف به بام ایران، شهری زیبا با جاذبه‌هایی از طبیعت و آثاری برجای‌مانده از دل تاریخ، میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران است. اگر قصد دارید از این شهر دیدن کنید و به‌دنبال بهترین هتل شهرکرد برای اقامتی دل‌چسب و آرامش‌بخش هستید، در این مطلب با بهترین هتل‌ ها و اقامتگاه‌های این شهر آشنا خواهید شد. گفتنی است که خرید بلیط قطار و سفر با این وسیله نوستالژیک، یکی از محبوب‌ترین روش‌های سفر به شهر زیبای شهرکرد به‌شمار می‌رود.

هتل دامون؛ یکی از هتل ‌های قیمت‌مناسب شهرکرد

هتل سه‌ستاره دامون دارای 32 اتاق و سوییت، شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته توئین و دبل و سوییت‌های سه، چهار و پنج‌نفره است. در اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل آپارتمان، امکانات رفاهی مناسب از‌جمله سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وجود دارد. البته سیستم سرمایشی در اتاق‌ها پنکه است اما در سوئیت‌ها کولر وجود دارد و سیستم گرمایشی نیز در اتاق‌ها رادیاتور و در سوییت‌ها بخاری است. در بخش عمومی هتل نیز پارکینگ، لابی، کتابخانه، کافی‌شاپ و اینترنت در لابی، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های برجسته هتل آپارتمان دامون شهرکرد می‌توانیم به قرار‌گرفتن در مرکز شهر و دسترسی آسان به مکان‌های مهم و جاهای دیدنی شهرکرد از‌جمله بیمارستان هاجر، بازار میلاد، بازارچه سنتی، پارک شب و پل زمان‌خان اشاره کنیم. اتاق‌ها و سوییت‌های هتل دامون با نرخ ارزان اجاره داده می‌شوند و برای افرادی که قصد دارند با بودجه کمی در شهرکرد هتل رزرو کنند، بسیار مناسب است. البته با‌توجه‌به مناسب‌بودن قیمت بلیط قطار، بسیاری از افراد با انتخاب این وسیله نوستالژیک و اقتصادی، بخش زیادی از بودجه سفرشان را برای رزرو هتل ‌های لوکس شهرکرد کنار می‌گذارند و اقامتی لذت‌بخش‌تر را برای خود رقم می‌زنند.

آدرس هتل دامون شهرکرد: خیابان دوازدهم محرم شمالی، میدان بسیج

هتل پارسیان؛ یک هتل لوکس در شهرکرد

هتل پارسیان، یکی از بهترین هتل ‌های شهرکرد و تنها هتل چهار‌ستاره استان چهارمحال و بختیاری است. این هتل در مرتفع‌ترین نقطه شهرکرد و در دامنه کوه‌های زاگرس قرار دارد. امکانات هتل پارسیان شهرکرد به شرح زیر است.

  • 53 واحد اقامتی در قالب اتاق‌های مجهز و سوییت‌های کلاسیک و مجلل و برخوردار از امکانات رفاهی و ارتباطی استاندارد

  • سالن ورزشی با امکانات کامل

  • پارک

  • رستوران (رستوران روباز تابستانه زمان‌خان و رستوران پارسه)

  • فروشگاه صنایع‌دستی استان

  • آرایشگاه

  • سالن همایش و اجتماعات با ظرفیت 500 نفر

  • پرسنل خوش‌برخورد و باتجربه

آدرس هتل پارسیان شهرکرد: بلوار فارابی

هتل دیبا؛ هتلی با دسترسی به اماکن مهم

هتل دیبا را نیز باید در لیست بهترین هتل شهرکرد قرار داد؛ یک ساختمان سه‌طبقه نسبتا نوساز که در سال 1380 ساخته شده و در 1397 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. در هتل دیبا، لابی با ظرفیت 90 نفر، نمازخانه، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و فضای سبز وجود دارد. واحدهای اقامتی این هتل شامل 16 واحد اتاق یک‌تخته، دوتخته دبل و توئین، سه و چهار‌تخته با امکانات رفاهی استاندارد آماده پذیرایی مهمانان هستند. قیمت رزرو اتاق در هتل دیبا نیز مناسب است. این مکان اقامتی لوکس، دسترسی خوبی به مراکز مهم و اماکن گردشگری شهرکرد مانند موزه باستان‌شناسی، حکیمه‌خاتون، فرودگاه بین‌المللی و ترمینال مسافربری دارد.

آدرس هتل دیبا در شهرکرد: میدان معلم، مقابل پارک لاله

هتل جهانگردی؛ ارزان‌ترین هتل شهرکرد

هتل جهانگردی یک هتل دو‌ستاره در شهرکرد است که اتاق‌های نسبتا متنوعی برای سلیقه‌های مختلف دارد. در این هتل، پارکینگ و اینترنت رایگان است و استفاده از پارکینگ به رزرو نیاز ندارد. علاوه‌بر پارکینگ غیرمسقف در محدوده اقامتگاه و اینترنت وای فای در اتاق‌ها و لابی، امکانات دیگری مانند نمازخانه، تاکسی‌سرویس، تلویزیون در لابی، پذیرش 24ساعته، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینتر، سیستم گرمایشی، پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، در اختیار مهمانان قرار دارد. هتل جهانگردی شهرکرد دارای 4 واحد اتاق دوتخته، 7 واحد اتاق سه‌تخته، یک واحد سوئییت 4تخته و دو رستوران با گنجایش 200 نفر است.

آدرس هتل جهانگردی شهرکرد: بلوار شریعتی، روبه‌روی شهرداری

هتل کینو کوهرنگ شهرکرد

موارد ذکرشده در بالا، هتل ‌های موجود در داخل شهرکرد بودند؛ هتل کینو نیز اگر‌چه در روستای توریستی ملک‌آباد قرار دارند، اما به‌دلیل فاصله کم با شهرکرد، یکی از هتل‌ های این شهر به‌شمار می‌رود و با نقاط مهم و مراکز دیدنی شهرکرد از‌جمله پارک ملت و پارک آبی موج فاصله کمی دارد. دو مورد از بهترین رستوران‌های شهرکرد، یعنی سپهر و تخت‌جمشید نیز در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند. از‌جمله امکانات هتل کینو کوهرنگ می‌توان به روم‌سرویس، صبحانه رایگان، رستوران، خدمات وای‌فای در لابی، سیستم تهویه، کپسول آتش‌نشانی، سیستم گرمایش و سرمایش، آسانسور، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، آسانسور، پارکینگ روباز، تلویزیون LCD در لابی، دمپایی، کمد لباس و … اشاره کرد.

آدرس هتل کینو شهرکرد: کوهرنگ، در فاصله 91کیلومتری شهرکرد، روبه‌روی آبشار

خانه مسافر خلیج‌فارس

به‌غیر از هتل‌ های اقتصادی، گزینه‌های اقامتی به‌صرفه‌تری در میان اقامتگاه‌ها و مهمان‌سراهای شهرکرد، پیش‌روی‌تان قرار دارد. خانه مسافر خلیج‌فارس شهرکرد، یکی از این گزینه‌های اقتصادی است. خانه مسافر خلیج‌فارس شهرکرد، ساختمانی 4 طبقه است و 8 واحد سوییت یک‌خوابه و دو‌خوابه دارد. این مکان همچنین دارای رستوران است و انواع غذاهای ایرانی باکیفیت بالا در آن سرو می‌شود. سایر امکانات این مسافرخانه عبارت‌اند از: تلویزیون در لابی، تلویزیون ال‌سی‌دی در اتاق‌ها، تاکسی‌سرویس، پارکینگ، آسانسور، صندوق امانات، اینترنت در اتاق‌ها و لابی، پذیرش 24ساعته و خدمات بیدارباش.

آدرس خانه مسافر خلیج‌فارس شهرکرد: ورودی شهر، بلوار امام‌رضا، جنب پل هوایی، نرسیده به میدان معلم، نبش کوچه 104.

خرید بلیط قطار، هواپیما و رزرو هتل از سایت به‌روز و معتبر فلای تودی

بهترین هتل ‌ها و اقامتگاه‌های شهرکرد، شامل هتل‌ های درجه‌یک مانند پارسیان، دیبا و دامون و گزینه‌های قیمت‌مناسبی همچون هتل جهانگردی و خانه مسافر خلیج‌فارس هستند. البته هتل ‌هایی با امکانات نسبتا خوب مانند هتل کینو کوهرنگ نیز در فاصله کمی از این شهر قرار دارند. برای رزرو هتل شهرکرد می‌توانید وارد سایت فلای تودی شوید و پس از بررسی دقیق ویژگی‌ها و امکانات هتل ‌های شهرکرد، مورد مناسب خود را با چند کلیک رزرو کنید. فلای تودی، خدمات دیگری همچون مقایسه قیمت بلیط قطار، رزرو پرواز، خرید تور و خدمات درخواست ویزا را نیز ارائه می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح