کد خبر : 209013
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 آگوست 2023 - 12:10
-

انواع ویبراتور بتنی + لوازم جانبی آن

انواع ویبراتور بتنی + لوازم جانبی آن

بتن ریزی از عوامل مهم در ساخت سازه‌های کوچک تا بزرگ محسوب می‌شود و تعیین کننده میزان مقاومت سازه است. همانطور که می‌دانید حجم بتن در هر پروژه‌ای متفاوت می‌باشد. در نتیجه بتن ریزی از عملیات‌های بسیار مهم در ساختمان سازی محسوب می‌شود. به همین جهت به ابزار متفاوتی به جهت سامان دادن به بتن

بتن ریزی از عوامل مهم در ساخت سازه‌های کوچک تا بزرگ محسوب می‌شود و تعیین کننده میزان مقاومت سازه است. همانطور که می‌دانید حجم بتن در هر پروژه‌ای متفاوت می‌باشد. در نتیجه بتن ریزی از عملیات‌های بسیار مهم در ساختمان سازی محسوب می‌شود. به همین جهت به ابزار متفاوتی به جهت سامان دادن به بتن نیاز است. در نتیجه برای این عمل می‌توان از ابزار و تجهیزات مدرنی استفاده کرد که کار را برای افراد آسان‌تر می‌کنند. همچنین این تجهیزات باعث می‌شوند تا عملیات بتن ریزی با سرعت و بازدهی بیشتری رخ ‌دهد. اصلی‌ترین دستگاهی که با کمک آن بتن به بافت و ساختار مناسبی می‌رسد، ویبراتور بتن نام دارد. برای آگاهی از انواع ویبراتور به علاوه راهنمای خرید آن این مقاله در سایت بتن ویبره از دست ندهید تا اطلاعات کامل و جامعی را کسب کنید.

بتن ویبره

آشنایی با دستگاهی ارزشمند به نام ویبراتور بتنی

هدف اصلی ویبراتور بتن از بین بردن هوای به وجود آمده در بتن می‌باشد. در صورت نبود ویبراتور بتن، بتن به مرور زمان تراکم خود را از دست می‌دهد. از طرفی با از بین رفتن عامل اصلی سازه که همان بتن است، زیبایی و نمود ساختمان به مرور زمان دچار مشکل می‌شود. به دلیل کاربرد و اهمیت این دستگاه سایت‌های بسیاری اقدام به فروش آن می‌کنند. در نتیجه فروشگاه تجهیزات ساختمانی بتن ویبره نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای خرید از این ساعت متخصصانی وجود دارند که ۲۴ ساعته پیشتیبان خرید شما هستند. از طرفی ویبراتور بتنی به انواع گوناگونی تقسیم بندی می‌شود که در این حوزه نیز مطابق با کار و پروژه‌ای که دارید، بتن ویبره کمک رسان شما خواهد بود. در ادامه نیز به بررسی انواع ویبراتور بتنی و راهنمای انتخاب آن می‌پردازیم.

انواع ویبراتور بتنی

ساده ترین نوع ویبراتور ویبراتور کانورتوری

به دلیل کاربرد بسیار زیاد ویبراتور بتنی، انواع گوناگونی از آن متناسب با هر پروژه‌ای وجود دارند. ویبراتور بتن با توجه به نوع سوختی که در آن‌ها دیده می‌شود، شامل انواع گوناگونی همچون بنزینی، کانورتوری، دیزلی و دریلی هستند. قیمت ویبراتور بتن نیز نسبت به نوع آن متغیر می‌باشد. سایتی معتبر است که تمامی مدل‌های ویبراتور بتنی را در بر داشته‌باشد تا خریدار متناسب با نوع پروژه خود اقدام به خرید کند. بتن ویبره از این دسته سایت‌هایی است که شما می‌توانید تمامی مدل‌های ویبراتور بتنی به همراه لوازم جانبی آن‌ها مانند شیلنگ ویبراتور ایران کوب را حضوری و آنلاین خریداری کنید. برای معرفی بیشتر انواع ویبراتور بتنی با ما همراه باشید.

سودآورترین نوع ویبراتور، ویبراتور بنزینی

یکی از تجهیزات مهم در صنعت ساخت و ساز، ویبراتور بنزینی است که با کمک سوخت سودمند یعنی بنزین کار می‌کند. توان خروجی آن به ۵ اسب بخار می‌رسد که این توان عامل اصلی خارج‌سازی هوای اضافی بتن است. به جهت پاسخگویی به تمامی نیازها، ویبراتورهای بنزینی در ابعاد گوناگونی به همراه شیلنگ‌های خود که در سایزهای متفاوتی می‌باشند در بازار به چشم می‌خورند. حال به بررسی جنس بدنه آن می‌پردازیم، برای مقاومت بیشتر آن جنس بدنه از چدن یا آلومینیوم می‌باشد. در ضمن هزینه تعمیر و نگهداری پایینی نیز دارد. عامل اصلی طرز کار ویبراتور بتن از نوع بنزینی توسط فرکانس و لرزش‌های مربوط به شیلنگ آن رخ می‌دهد. بتن ویبره بنزینی مناسب‌ترین گزینه برای بیشتر پروژه‌ها محسوب می‌شود. شما می‌توانید به جهت خرید مطمئن و مقرون به صرفه این نوع ویبراتور سایت بتن ویبره را انتخاب کنید تا با مدل‌ها آن آشنا شوید.

سبک‌ترین ویبراتور، ویبراتور دریلی

ویبراتور دریلی که در بعضی مواقع ویبره تفنگی نیز نامیده می‌شود عضو کوچکی از خانواده ویبراتور بتنی محسوب می‌شود که عملیات بتن زنی را با سهولت انجام می‌دهد. انواع متفاوت این قطعه به صورت دستگاه‌های قابل حمل ساخته شده‌اند و می‌توانند در محیط‌های محدود بتن ریزی شده یا نقاط با سطح دسترسی دشوار مفید باشند. بخش موتوری این دستگاه یک الکتروموتور تک فاز در حد ۷. الی ۱.۲ کیلو وات می‌باشد که در طراحی جمع و جور همراه با پوسته‌های فلزی یا پلاستیکی با قابلیت حمل و نقل ساده طراحی شده‌است. به دلیل جامع بودن سایت بتن ویبره شما می‌توانید به جهت خرید ویبراتور دریلی با متخصصین این سایت در ارتباط باشید تا با مزایای بی‌نظیر خرید از بتن ویبره آشنایی بیشتری داشته‌باشید.

ساده‌ترین نوع ویبراتور، ویبراتور کانورتوری

ویبراتور کانورتوری نوعی ویبراتور بتن برقی است که با کمک یک کابل برق، به پریز متصل شده و شروع به کار می‌کند. طراحی ساده جعبه مدل الکترونیکی آن، باعث کارکرد راحت‌تر آن شده‌است. به عبارتی اجزاء ویبره کانوتوری به طوری است که خطرات مختلف ناشی از برق گرفتگی را به حداقل می‌رساند. در محیط‌های صنعتی، عمرانی و کارگاهی همیشه امکان رخ دادن حادثه‌ی پیش بینی نشده‌ای وجود دارد و جان اپراتور، مهندسان و کارگران به خطر می‌افتد. اما با وجود این مبدل برق ۲۲۰ ولت تک فاز تا ولتاژ ۴۲ ولت کاهش می‌یابد. به علاوه این دستگاه دارای چندین خروجی است تا بتوان شیلنگ‌های ویبره مختلفی را به آن متصل کرد. به دلیل استفاده از برق در این نوع ویبراتور، آمار زیادی در سایت بتن ویبره خریدار این نوع بتن ویبره هستند. از طرفی این سایت این نوع ویبراتور را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

بزرگ‌ترین ویبراتور، ویبراتور دیزلی

برای پروژه‌ها با حجم سنگین می‌توان از ویبراتور دیزلی استفاده نمود. این نوع ویبراتور با کمک سوخت گازوئیل کار می‌کند. استفاده از سوخت گازوئیل باعث شده تا هزینه سوخت پایین‌تری را در این گونه ویبراتور شاهد باشیم. ویبراتور دیزلی دارای دو نوع شاسی ثابت و گردان می‌باشد. موتور این نوع ویبراتور قابلیت اتصال به انواع شیلنگ در سایزهای یک تا سه اینچ را دارد. به دلیل استفاده از سوخت مقرون به صرفه در ویبراتورهای دیزلی آمار فروش آن همواره بالا بوده‌است. به همین دلیل بتن ویبره از مجموعه‌هایی می‌باشد که همواره پیشگام فروش این نوع ویبراتور است و در دو نوع شاسی ثابت و گردان آن را ارائه می‌دهد.

اطلاعاتی راجع به راهنمای خرید بهترین ویبراتور بتنی

در هنگام خرید ویبراتور بتنی باید به مواردی گوناگونی توجه کرد تا خرید مناسبی حاصل شود. اگر ویبراتور انتخابی شما متناسب با پروژه شما نباشد، آسیب جبران ناپذیری به بتن وارد می‌شود. موارد مهم در هنگام خرید نظیر دور خروجی ویبراتور متناسب با شیلنگ مصرفی، قدرت مناسب ویبره، قابلیت استفاده ویبراتور برای سایزهای مختلف شیلنگ ویبراتور ایرانکوب، قیمت مناسب، انتخاب سایت قابل اعتماد جهت خرید و استحکام کافی شاسی ویبراتور است. اگر شما سایت انتخابی خود را با آگاهی کامل انتخاب کنید، می‌توانید به تمام موردهای مهم برای خرید ویبراتور برای بتن نیز دست یابید. بتن ویبره یکی از سایت‌های معتبر در این حوزه است. چرا که این مجموعه با وجود مزایای همچون قیمت مناسب، امکان فروش ۲۴ ساعته، ارسال به موقع و پشتیبانی در هر زمان بهترین انتخاب ویبراتور را برای شما حاصل می‌کند.

قیمت مناسب‌ترین ویبراتور بتنی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت-مناسب-ترین-ویبراتور-بتنی-به-چه-عواملی-بستگی-دارد

از دیگر عوامل مهم به هنگام خرید انواع ویبراتور بتنی، قیمت آن می‌باشد. به طور معمول قیمت به عوامل گوناگونی بستگی دارد و با توجه به نوساناتی که امروزه در بازار رخ می‌دهد، قیمت قطعی برای این وسیله وجود ندارد. به همین جهت قیمت ویبراتور بتنی به مواردی همچون مدل ویبراتور، نوع سوخت، جنس شیلنگ به کار رفته، نوع شاسی و دیگر مواردی به این شکل بستگی دارد. شما می‌توانید با وجود فروشگاه تجهیزات ساختمانی بتن ویبره دغدغه‌ای از جهت قیمت ویبراتور بتنی و دیگر دستگاه‌ها اعم از خرید کمپکتور صفحه ای در حوزه بتن ریزی و ساخت و ساز نخواهید داشت. چرا که سعی این تیم عرضه کالاهای مقرون به صرفه و باکیفیت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح