کد خبر : 209991
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آوریل 2024 - 15:27
-

برای سفر به مشهد با قطار، بلیط کدام شرکت ریلی را خریداری کنیم؟

برای سفر به مشهد با قطار، بلیط کدام شرکت ریلی را خریداری کنیم؟

برای تجربه سفری راحت، آسان و ایمن، رزرو بلیط قطار، بهترین انتخاب خواهد بود؛ اما آیا می‌دانید بهتر است بلیط کدام شرکت ریلی را خریداری کنید؟ قطارهای مسیر ریلی تبریز مشهد، از شرکت‌های ریلی متعدد و امکانات رفاهی متنوعی برخوردارند؛ از این‌رو لازم است با امکانات و خدمات آن‌ها در طول سفر، آشنایی کافی داشته

برای تجربه سفری راحت، آسان و ایمن، رزرو بلیط قطار، بهترین انتخاب خواهد بود؛ اما آیا می‌دانید بهتر است بلیط کدام شرکت ریلی را خریداری کنید؟ قطارهای مسیر ریلی تبریز مشهد، از شرکت‌های ریلی متعدد و امکانات رفاهی متنوعی برخوردارند؛ از این‌رو لازم است با امکانات و خدمات آن‌ها در طول سفر، آشنایی کافی داشته باشید. با رزرو بلیط تبریز مشهد، از قطارهای لوکس و لاکچری شرکت‌های مطرح ریلی، می‌توانید سفر راحت‌تری را تجربه کنید. برای انتخابی بهتر و تجربه سفری هیجان‌انگیزتر با ما همراه باشید تا با بهترین شرکت‌های ریلی تبریز مشهد آشنا شوید.

انواع شرکت‌های ریلی تبریز مشهد

برای سفر تبریز به مشهد، مسیر طولانی را در پیش دارید؛ از این‌رو مهم است که بلیطتان را از قطارهای ریلی مجهز با امکانات رفاهی کافی، رزرو کنید. در مسیر ریلی تبریز مشهد، تنها شرکت ریلی رجا فعالیت دارد که قطارهای متعدد با امکانات رفاهی متنوعی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این شرکت ریلی امکان رزرو قطارهای لوکس و همین‌طور قطارهای اتوبوسی را برای مسافران فراهم می‌سازند تا مسافران بتوانند بر اساس نیاز و بودجه خود، بلیط قطار مورد نظر خود را خریداری کنند. برای آشنایی بیشتر با قطارهای این خط ریلی، در ادامه با ما همراه باشید.

توس

اگر تصمیم دارید سفری لوکس و لاکچری را تجربه کنید، رزرو بلیط قطار توس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. قطار توس یکی از قطارهای لوکس و درجه یک از شرکت ریلی رجا محسوب می‌شود که امکانات رفاهی متنوعی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این قطار 3 ستاره لوکس از شرکت ریلی رجا، امکانات ویژه‌ای مانند سیستم تهویه مطبوع در هر واگن، سیستم صوتی و تصویری باکیفیت، امکان استفاده از کتابخانه قطار برای مطالعه، توزیع میان‌وعده و آب معدنی و توزیع نشریات به‌روز در روزهای غیر تعطیل را برای رفاه بیشتر مسافران در نظر گرفته است. در نظر داشته باشید که قطار توس، خدمات شام را به‌صورت کنسروی ارائه می‌دهد و امکان خرید غذا گرم وجود ندارد.

برنامه حرکت قطار 3 ستاره توس به این صورت است که هر روزه مسافران خود را در ساعت 20:15 از ایستگاه راه‌آهن تبریز به سمت مشهد حرکت می‌دهد و آن‌ها را در ساعت 16:45 دقیقه روز بعد، در ایستگاه مشهد پیاده می‌کند. همچنین در مسیر برگشت، در ساعت 20:20 دقیقه شب، ایستگاه مشهد را به مقصد تبریز ترک خواهد کرد و در ساعت 8 صبح روز بعد، مسافران خود را به تبریز می‌رساند.

خلیج فارس

اگر سفری ایمن، ارزان و مقرون به‌صرفه را به سفرهای لوکس و گران‌قیمت ترجیح می‌دهید، بلیط قطار تبریز مشهد را از قطار خلیج فارس رزرو کنید. این قطار درجه 2 با قیمت اقتصادی، یکی از محبوب‌ترین قطارهای شرکت ریلی رجاست که بهترین خدمات رفاهی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. عایق‌بودن بدنه واگن‌های قطار خلیج فارس در برابر گرما و سرما، امنیت و آرامش مسافران را تضمین می‌کند و سفری لذت‌بخش را برای آن‌ها رقم می‌زند. همچنین از دیگر امکانات این قطار می‌توان به رستوران و بوفه، یک وعده پذیرایی رایگان از مسافران، توزیع روزنامه، آب‌معدنی رایگان، کتابخانه و چراغ مطالعه، سیستم‌های صوتی و تصویری، پنجره‌های دوجداره، میزهای تاشو، سیستم تهویه مطبوع، جا شارژر و پریز برق و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

قطار خلیج فارس، همه روزه در ساعت 20:14 دقیقه از ایستگاه تبریز به مقصد مشهد، حرکت می‌کند و پس‌از 22 ساعت، در ساعت 15 روز بعد مسافران را به ایستگاه مشهد می‌رساند. در مسیر برگشت نیز همین مسافت را در پیش دارد؛ به این صورت که مسافران می‌توانند در ساعت 20:20 دقیقه، در ایستگاه راه‌آهن مشهد سوار قطارهای خلیج فارس شوند و در ساعت 23 روز بعد در مقصد مورد نظرشان پیاده شوند.

میلاد

اگر یک سفر خانوادگی و گروهی را با اعضا خانواده و گروه‌های دوستی، تدارک دیده‌اید، بهتر است بلیط قطار میلاد از شرکت رجا را رزرو کنید. قطارهای 6 تخته میلاد، انتخابی مناسب برای سفرهای دست جمعی و خانوادگی است که امکان سفری لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را برای شما فراهم می‌کند. قطار میلاد علاوه‌بر امکانات متنوعی که به مسافران خود ارائه می‌دهد یک انتخاب مقرون به‌صرفه نیز، محسوب می‌شود؛ از این‌رو مورد توجه دانشجویان نیز قرار می‌گیرد. اگر چه بلیط این قطار ارزان و مقرون به‌صرفه است؛ اما در نظر داشته باشید که قطار میلاد یکی از بهترین قطارهای 6 تخته کشور محسوب می‌شود که امکانات متنوعی را برای مسافران در نظر گرفته است.

با رزرو بلیط قطار 6 تخته میلاد از امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه مطبوع، پذیرایی میان‌وعده رایگان، سرویس خواب تمیز و راحت، سیستم صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و … برخوردار خواهید بود. این قطار برنامه منظمی برای سفرهای خود تدارک دیده است به این‌گونه که هر روز در ساعت 20:20 از تبریز به سمت مشهد حرکت می‌کند و در ساعت 23 روز بعد، مسافران را به ایستگاه مشهد می‌رساند. در مسیر برگشت نیز ساعت حرکت هر روز در ساعت 20:14 دقیقه از ایستگاه راه‌آهن مشهد است که در ساعت 15 روز بعد در ایستگاه تبریز به پایان می‌رسد.

شهاب

قطار درجه یک، 3 ستاره و 4 تخته شهاب، یکی از پرطرف‌دارترین قطارهای این مسیر ریلی است که گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی خواهد بود. با رزرو بلیط سفرتان از قطار شهاب، علاوه‌بر داشتن حریم خصوصی از امکانات رفاهی دیگری مانند سیستم صوتی و تصویری، شیشه‌های دوجداره، بدنه کوپه دو لایه، سیستم تهویه مطبوع هوا، پریز برق 220 ولت، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان سفارش غذا در زمان تهیه بلیط، سرویس خواب تمیز، میزهای تاشو در داخل کوپه، صندلی‌های مبله با پشتی مجزا، چراغ مطالعه انفرادی و جعبه کمک‌های اولیه برخوردار می‌شوید. این قطار ۴ تخته هر روز در ساعت 20:14 ایستگاه تبریز را به مقصد مشهد ترک می‌کند و در ساعت 15 روز بعد مسافران را به ایستگاه مشهد می‌رساند. مسیر برگشت این قطار نیز هر روز ساعت 20:20 از مشهد است و ساعت 23 روز بعد، در ایستگاه تبریز به پایان می‌رسد.

با فلای تودی سفری ایمن و آسان را تجربه کنید

بلیط هواپیما تبریز مشهد را به‌صورت آنلاین در وب‌سایت‌های معتبر خرید بلیط قطار، رزرو کنید. وب‌سایت فلای تودی با ارائه خدمات و امکانات متنوع خود، ضمن رزروی آسان و سریع، خریدی ارزان و مقرون به‌صرفه را برای شما تدارک دیده است. می‌توانید به این وب‌سایت آنلاین مراجعه کنید و با خدمات آن آشنا شوید؛ کافیست مبدا و مقصد سفرتان را مشخص کنید، پس‌از درج اطلاعات تاریخ سفر و تعداد مسافران، فهرستی از انواع بلیط‌ها برای شما باز می‌شود. شما می‌توانید با مقایسه گزینه‌های موجود، بلیط سفرتان را بر اساس سلیقه و بودجه مورد نظرتان انتخاب و خریداری کنید. این سفر می‌تواند یک سفر لوکس و لاکچری باشد یا سفری ارزان و مقرون به‌صرفه را رقم بزند؛ انتخاب شما هر کدام که باشد، سفری ایمن را در پیش خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح