کد خبر : 207626
تاریخ انتشار : شنبه 25 فوریه 2023 - 10:47
-

به‌روزرسانی وینس گوگل رتبه‌بندی برندهای بزرگ را ایجاد می‌کند

به‌روزرسانی وینس گوگل رتبه‌بندی برندهای بزرگ را ایجاد می‌کند

  به‌روزرسانی وینس گوگل حدود یک هفته پیش، سئوکاران و وب مسترها متوجه تغییر قابل توجهی در نحوه برگرداندن نتایج گوگل برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی شدند. بسیاری از وب‌مسترها احساس می‌کردند که گوگل به «برندهای بزرگ» در نتایج جستجو فشار می‌آورد. با این حال، Matt Cutts از گوگل ویدئویی ایجاد کرد که به

 

به‌روزرسانی وینس گوگل حدود یک هفته پیش، سئوکاران و وب مسترها متوجه تغییر قابل توجهی در نحوه برگرداندن نتایج گوگل برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی شدند. بسیاری از وب‌مسترها احساس می‌کردند که گوگل به «برندهای بزرگ» در نتایج جستجو فشار می‌آورد. با این حال، Matt Cutts از گوگل ویدئویی ایجاد کرد که به بسیاری از سوالات در مورد این “هشدار برند” پاسخ داد.

اجازه دهید ابتدا شما را به هفته گذشته برگردانم، زمانی که در 20 فوریه، یک موضوع WebmasterWorld بر اساس برخی از SEO ها که متوجه این تغییر در گوگل شده بودند، ایجاد شد. سپس موضوع را در میزگرد موتورهای جستجو در 23 فوریه پوشش دادم و برخی از بحث ها را در این موضوع خلاصه کردم. آرون وال آن پست را در 25 فوریه با داده های آماری برای نشان دادن تغییرات قابل توجه در نتایج جستجو دنبال کرد و به شواهدی در پشت این فشار نام تجاری اشاره کرد. سپس ده‌ها پست وبلاگ، موضوعات تالار گفتگو و توییترهایی از سئوکاران و مدیران وب‌سایت‌ها در مورد Google را دیدیم که الگوریتم خود را تغییر می‌دهند تا به برندهای بزرگ فشار زیادی در نتایج جستجو بدهند.

مت کاتز در یک ویدیوی سه و نیم دقیقه ای به این نگرانی ها پرداخت که در زیر آن را قرار داده ام. مت کاتز گفت که این تغییر لزوما یک “به روز رسانی” گوگل نیست، بلکه چیزی است که او آن را “تغییر جزئی” می نامد. در واقع، مت به ما گفت که یکی از کارمندان گوگل به نام وینس این تغییر را ایجاد کرده است و آنها آن را “تغییر وینس” در گوگل می نامند. او گفت که این واقعاً در مورد سوق دادن برندها به جلوی نتایج گوگل نیست. بیشتر در مورد فاکتورگیری اعتماد بیشتر در الگوریتم برای پرس و جوهای عمومی تر است. او گفت که اکثر جستجوگران متوجه نمی‌شوند و این روی جستارهای طولانی تأثیر نمی‌گذارد، اما برای برخی از جستارها، ممکن است گوگل مواردی مانند اعتماد، کیفیت، رتبه صفحه و سایر معیارهایی را که اهمیت و ارزش یک صفحه را نشان می‌دهند، در نظر بگیرد. الگوریتم رتبه بندی حدس می‌زنم، برندهای بزرگ نسبت به برندهای کوچک‌تر اعتماد بیشتری به دست آورده‌اند، که این موضوع با همه صحبت‌های اخیر در صنعت ما مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح