کد خبر : 205049
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 نوامبر 2022 - 18:28
-

جلسه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان البرز برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان البرز برگزار شد

به گزارش ایلنا از البرز، کاوه حدادپور درجلسه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان البرز، اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان دبیر ستاد هفته پژوهش انتخاب شده است، انتظار می رود سایر دانشگاه‌ها و ارگان‌ها همکاری لازم را به عمل آورند تا برنامه‌های هفته پژوهش بهتر از سال‌های گذشته برگزار

جلسه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان البرز برگزار شد

به گزارش ایلنا از البرز، کاوه حدادپور درجلسه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان البرز، اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان دبیر ستاد هفته پژوهش انتخاب شده است، انتظار می رود سایر دانشگاه‌ها و ارگان‌ها همکاری لازم را به عمل آورند تا برنامه‌های هفته پژوهش بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

حدادپور گفت: رویکرد ما در هفته پژوهش ترویج فرهنگ پژوهش در سطح دانشگاه ها و مراکز علمی است که امیدوارم در این بخش موفق باشیم. پژوهش اگر همراستا با نیازها باشد کاربردی خواهد شد و این همان رسالت برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش است.

قائم مقام ستاد هفته پژوهش و فناوری استان البرز افزود: اگر بحثِ پژوهش و پژوهش محوری در دوران قبل از دانشگاهی پررنگ نشود نمی توان روی نهادینه شدنِ این موضوع و همه گیر شدنِ آن در دوران دانشجویی امیدوار بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به چگونگی انتخاب پژوهشگران برتر یادآور شد: در بحث پژوهش و برگزاری نمایشگاه و انتخاب پژوهشگر برتر سعی کردیم به نیازها توجه کنیم.

حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز نیز در ادامه این نشست خبری گفت: ستاد هفته پژوهش شاکله و زیرمجموعه هایی دارد که احکام هریک از اعضا صادر شده است.

وی افزود: ستاد هفته پژوهش استان از سه بخش جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری با مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی، جشنواره دانش آموزی با دبیری اداره کل آموزش و پرورش استان و جشنواره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با دبیری پارک علم و فناوری استان است که هر یک  از این مجموعه ها دارای شرح وظایف مشخص در دستورالعمل برگزاری ستاد هستند و مهمترین وظیفه ایجاد دبیرخانه خواهد بود تا روند اجرایی برنامه ها ساماندهی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اضافه کرد: با توجه به فرصت اندک تا زمان برگزاری جشنواره‌ها می بایست نسبت به جذب اسپانسرها و همچنین غرفه‌بندی نمایشگاه تسریع کرد و پیشنهاد می‌شود نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دایر گردد که در این زمینه هماهنگی لازم با پارک علم و فناوری به عمل خواهد آمد.

دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان البرز ادامه داد: عناوین و افرادی که  طبق آئین نامه و دستورالعمل باید مشخص و معرفی گردند عبارتند از پژوهشگران برتر، فناوران برتر، ایده های برتر، دانش آموزان برتر، معلمان برتر که علاوه بر اینها پیشنهاد می‌شود کمی فراتر از آئین نامه عمل کرد و عناوینی از قبیل پژوهش برتر، مقاله برتر، کتاب برتر، پایان نامه برتر، نشریات علمی برتر، قطب علمی برتر، انجمن های علمی برتر، مرکز رشد برتر، واحدهای فناور برتر، مدیران برتر فناوری، مدیران برتر پژوهشی نیز علاوه بر ۶ مورد آئین نامه اضافه گردد و به جهت اینکه استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری شناخته شده است جمعا ۱۸ عنوان برتر لحاظ و مورد تشویق قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح