کد خبر : 209369
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 نوامبر 2023 - 0:09
-

جلوه شیک و لاکچری با شیرآلات آشپزخانه شودر

جلوه شیک و لاکچری با شیرآلات آشپزخانه شودر

در مقایسه با شیرآلات آشپزخانه معمولی، شیر لوکس کیفیت ساخت و همچنین ظاهر و طراحی بهتری دارند. این محصولات از مواد باکیفیت و تغییرات شگفت‌انگیز در طراحی با اشکال زیبا و بسیار شیک، تولید می‌شوند. شیر آب شیک و مدرن می‌توانند جذابیت فوق‌العاده‌ای به خانه شما ببخشند و جلوه‌ای شگفت‌انگیز در فضای آشپزخانه دارند. خرید

در مقایسه با شیرآلات آشپزخانه معمولی، شیر لوکس کیفیت ساخت و همچنین ظاهر و طراحی بهتری دارند. این محصولات از مواد باکیفیت و تغییرات شگفت‌انگیز در طراحی با اشکال زیبا و بسیار شیک، تولید می‌شوند. شیر آب شیک و مدرن می‌توانند جذابیت فوق‌العاده‌ای به خانه شما ببخشند و جلوه‌ای شگفت‌انگیز در فضای آشپزخانه دارند.

خرید شیر آب لوکس به دلیل هزینه بالاتر باید با دقت و موشکافی بیشتری انجام شود. شیر آب لاکچری علاوه بر سنگینی و سایز بزرگ‌تر باید دارای ظرافت و طراحی خاصی نیز باشند. در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن لذت‌بردن از تصاویر شیرآلات آشپزخانه بیشتر در مورد این محصولات برند شودر صحبت کنیم.

شیرآلات شیک و مدرن

نکته مهمی که در دکوراسیون آشپزخانه لوکس باید به آن توجه کرد، انتخاب شیر آب مدرن است. امروزه انواع مختلفی از شیر آب مانند شیر آب سنسوری و هوشمند در بازار موجود است. تنوع رنگ و طرح شیر آب بسیار زیاد بوده و شما می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خود طرح و سبک مورد نظر را انتخاب کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدل‌های جدیدی از شیر آب شیک و مدرن در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار عرضه می‌شود که توسط هنرمندان مطرح دنیا طراحی و توسط برندهای معتبر جهانی تولید می‌شود. طراحان طیف گسترده‌ای از شیر آب لوکس را در مدل‌های مختلف طراحی می‌کنند که می‌توانند خانه‌های شما را زیبا کنند. بیشتر مردم و صاحبان خانه‌های لوکس دوست دارند که شیرآلات آشپزخانه آنها جدا از جنبه کاربردی، ظاهری مجلل داشته و با دکوراسیون شیک خانه آنها همخوانی کند.

جدید ترین تکنولوژی در شیرآلات لوکس

فرقی نمی‌کند خانه خود را بازسازی یا طراحی کنید، انتخاب و نصب شیر آب لاکچری می‌تواند تأثیر شگفت‌انگیزی در زیبایی خانه شما داشته باشد. شیر آب رنگی شیک و مدرن می‌توانند به یک فضا رنگ ببخشند یا به یک نقطه کانونی جلب‌توجه تبدیل شوند. نکته جالب‌توجه در مورد شیر مدرن این است که دارای قابلیت روشنایی هستند، زیرا بسیاری از شیرهای جدید چراغ LED دارند که در شب نور ایجاد می‌کنند و با تغییر فضا باعث ایجاد احساس آرامش و هیجان می‌شوند.

انواع و جنس شیرآلات لاکچری

شیر آب لوکس و مدرن در طرح‌ها و کیفیت مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که شامل:

جنس هسته شیرآلات لوکس

این شیرآلات آشپزخانه معمولاً ساختاری دولایه دارند، یعنی از یک هسته یا فلز داخلی و یک پوشش ساخته می‌شوند. فلز مورد استفاده برای هسته و لایه‌های داخلی معمولاً به‌صورت آلیاژ و ترکیبی از چند نوع فلز است. مواد مورد استفاده در گذشته معمولاً شامل آلیاژهای سرب و برنج بوده؛ ولی اخیراً به دلیل اثرات مضری که در اثر گذشت زمان و انحلال در آب برای بدن ایجاد می‌کنند و همچنین آسیب به دریچه‌ها، استفاده از این مواد در صنعت بسیار کاهش‌یافته و آلیاژ برنج عمدتاً استفاده شد.

جنس پوشش لوکس شیر آب

فلزاتی مانند مس، برنز و فولاد برای پوشش شیرآلات لوکس در ورق‌های نازک استفاده می‌شود. در واقع رایج‌ترین فلزی که به‌عنوان پوشش لایه بیرونی در شیر آب لوکس استفاده می‌شود، آبکاری فولادی است. استفاده از فلزات دیگر مانند مس به دلیل هزینه بالا مرسوم نیست، اما می‌توان از آن به‌عنوان طرح سفارشی یا خاص برای روکش خارجی شیرآلات آشپزخانه استفاده کرد.

استفاده از روکش استیل برای پوشش بیرونی دارای مزایای بسیاری از جمله عدم پوسیدگی در برابر آب و اکسیداسیون، شفافیت، عدم ایجاد لکه است و همه اینها را می‌توان از ویژگی‌های شیر آب لوکس نامید.

شیرآلات لوکس طلایی

شیرآلات لوکس در رنگ‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند که شیرهای طلایی شیک نسبت به بقیه محبوبیت بیشتری دارند. استفاده از رنگ طلایی در آشپزخانه، حس تجمل‌گرایی را در ذهن بیننده تداعی می‌کند. به همین دلیل رنگ طلایی بیشتر در مدل‌های فانتزی و لوکس تولید می‌شود. رنگ طلایی را می‌توان با استفاده از دو فناوری مختلف تولید کرد.

تکنولوژی قدیمی که آبکاری طلاست، یک مشکل اساسی دارد و آن ناپایداری رنگ طلایی بوده. رنگ طلایی که در اثر آبکاری به وجود می‌آید پس از مدتی در اثر تماس با دست از بین می‌رود. فناوری جدیدی که برای تولید شیرهای طلا استفاده می‌شود PVD نام دارد. در این روش یون‌های فلزی تیتانیوم در محیط خلا بر روی سطح شیرها پاشیده می‌شوند. این پوشش دارای سختی سطحی و بافت سرامیکی بسیار بالایی است. بزرگ‌ترین مزیت فناوری PVD پایداری رنگ طلایی در طول زمان است.

شیر اهرمی لوکس برای آشپزخانه

شیرهای اهرمی لوکس جایگزین سوپاپ هستند. اولین مزیت شیر اهرمی طراحی شیک و مدرن آن نسبت به مدل قدیمی است. نکته بعدی سادگی کار با این مدل شیر ظرف‌شویی است؛ چراکه برای استفاده، دیگر نیازی به چرخش مکرر دو قسمت جداگانه ندارید. تنها با یک فشار کوچک و حرکت به چپ و راست، فشار و دمای آب تنظیم می‌شود و آخرین مزیت عمر طولانی و کیفیت این مدل بوده که آسیب و مشکلاتی مانند ریزش آب در شیرهای اهرمی نادر است.

شیرهای اهرمی ساده همه‌کاره هستند و طرح‌های مدرن و کلاسیک، رنگ‌های طلایی، کرومی، سفید و حتی مشکی در میان این شیرآلات آشپزخانه به چشم می‌خورد. از نظر قیمت هم ارزان‌ترین مدل شیر آب همین اهرم ساده است.

شیرآلات چشمی لاکچری

خرید شیر آب لوکس که یکی از لوازم آشپزخانه، می‌تواند حس زیبایی و تجمل را به ما القا کند پس در انتخاب آنها باید دقت بیشتری داشته باشید. شیر چشمی لوکس علاوه بر داشتن ظاهری زیبا با مصرف کم آب در انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند.

در واقع صرفه‌جویی در مصرف آب یکی از مهم‌ترین مزایای دریچه‌های چشمی است. همچنین بهداشت این مدل شیر آب نسبت به سایر مدل‌های شیک و مدرن بسیار بیشتر است چرا که نیازی به تماس و لمس انسان ندارند و به همین دلیل امکان انتقال آلودگی و باکتری و ویروس بسیار کمتر است و می‌توان از ابتلا به بیماری جلوگیری کرد.

ویژگی و مزایای استفاده از ست شیر لاکچری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ست شیر لوکس و باکیفیت زیبایی منحصربه‌فرد آنهاست. مدل‌های مختلفی از شیرآلات آشپزخانه در بازار وجود دارد که هر کدام شکل متفاوتی دارند. استفاده از این محصولات خاص و منحصربه‌فرد می‌تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را چندین برابر بهتر و جذاب کند.

مقاوم در برابر لک و زنگ‌زدگی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باید از ست شیر مرغوب و لوکس استفاده کنید، کیفیت ساخت عالی و مقاومت بالای آنها در برابر لکه و زنگ‌زدگی است. همان‌طور که گفتیم ظاهر این شیرآلات برای محل استفاده بسیار مهم است. زیرا در ظاهر و دکوراسیون تأثیر بسزایی دارد؛ بنابراین باید به دنبال محصولاتی باشید که ضد لک باشند و هرگز زیبایی خود را از دست ندهند. علاوه بر این، مقاومت آنها در برابر زنگ‌زدگی نیز بسیار مهم است.

سخن پایانی

در هنگام خرید هر نوع وسیله‌ای باید نکاتی را مدنظر قرارداد تا محصولی که خریداری می‌کنید متناسب با نیاز شما باشد و مبلغ مناسبی را برای خرید آن پرداخت کنید. ست‌های شیرآلات آشپزخانه لاکچری نیز از این امر مستثنی نیستند و در هنگام خرید باید به نکات مهمی توجه کنید تا بهترین محصولات شودر را داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح