جهاددانشگاهی به تربیت نیروهای جهادی اهتمام داشته باشد
![جهاددانشگاهی به تربیت نیروهای جهادی اهتمام داشته باشد جهاددانشگاهی به تربیت نیروهای جهادی اهتمام داشته باشد](https://cdn.isna.ir/d/off/yazd/2021/08/08/3/61999549.jpg)
مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد یکی از رسالتهای مهم جهاددانشگاهی که بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد را تربیت نیروهای جهادی ذکر کرد و گفت: قطعاً رویکرد جهادی و مردمی بودن جهاددانشگاهی مورد اهتمام بیشتر دولت سیزدهم قرار خواهد گرفت. «احسان بالاکتفی» امروز یکشنبه به مناسبت چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی در
![جهاددانشگاهی به تربیت نیروهای جهادی اهتمام داشته باشد جهاددانشگاهی به تربیت نیروهای جهادی اهتمام داشته باشد](https://cdn.isna.ir/d/off/yazd/2021/08/08/3/61999549.jpg)
مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد یکی از رسالتهای مهم جهاددانشگاهی که بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد را تربیت نیروهای جهادی ذکر کرد و گفت: قطعاً رویکرد جهادی و مردمی بودن جهاددانشگاهی مورد اهتمام بیشتر دولت سیزدهم قرار خواهد گرفت.
وی افزود: قطعاً رویکرد جهادی و مردمی بودن جهاددانشگاهی در دولت سیزدهم بیشتر از دورههای گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.
بالاکتفی همچنین با اشاره به تنوع بالای فعالیتهای جهاددانشگاهی استان یزد، گفت: جهاددانشگاهی باید به طور تخصصیتر در برخی حوزههای به ویژه در حوزه فرهنگسازی ورود داشته باشد چرا که در جامعه امروز با ضعف فرهنگی دربسیاری از بخشها مواجه هستیم و جهاددانشگاهی میتواند در کنار رسالتهای اصلی خود به مباحث بحرانی جامعه در بخش فرهنگی اهتمام بیشتری داشته باشد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری در پایان خواستار تعامل بیشتر جهاددانشگاهی و مدیریت بحران استان در حوزههای مختلف از پژوهشی، فرهنگی و اموزشی شد.
![](https://cdn.isna.ir/d/off/yazd/2021/08/08/3/61999550.jpg)
![](https://cdn.isna.ir/d/off/yazd/2021/08/08/3/61999551.jpg)
![](https://cdn.isna.ir/d/off/yazd/2021/08/08/3/61999552.jpg)
![](https://cdn.isna.ir/d/off/yazd/2021/08/08/3/61999554.jpg)
منبع: ايسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0