کد خبر : 209359
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 نوامبر 2023 - 16:29
-

خرید مانیتور صنعتی تبلیغاتی پرو استور

خرید مانیتور صنعتی تبلیغاتی پرو استور

امروزه، از مانیتور‌های صنعتی برای تبلیغات در کسب و کار‌های مختلف استفاده می‌شود؛ چون که این تجهیزات مطالب را با جذابیت بسیار زیاد و کاملا واقعی نشان می‌دهند. حتما وقتی که در پیاده‌رو در حال قدم زدن هستید، متوجه شده‌اید مانیتوری در یک فروشگاه بزرگ، محصولاتی که تخفیف خورده‌اند را نشان می‌دهد و همه را

خرید مانیتور صنعتیامروزه، از مانیتور‌های صنعتی برای تبلیغات در کسب و کار‌های مختلف استفاده می‌شود؛ چون که این تجهیزات مطالب را با جذابیت بسیار زیاد و کاملا واقعی نشان می‌دهند. حتما وقتی که در پیاده‌رو در حال قدم زدن هستید، متوجه شده‌اید مانیتوری در یک فروشگاه بزرگ، محصولاتی که تخفیف خورده‌اند را نشان می‌دهد و همه را به خرید آن تشویق می‌کند. ممکن است با دیدن این تبلیغ شما هم وسوسه شوید و تمامی این محصولات را بخرید؛ یا حتی شاید با ورود به آن فروشگاه تصمیمتان عوض شود و محصولات دیگری خریداری کنید. هدف اصلی استفاده از مانیتور صنعتی هم دقیقا همینجاست؛ وقتی شما وارد این فروشگاه بشوید، غیر ممکن خواهد بود که دست خالی خارج بشوید. اما آیا از خودتان نمی‌پرسید این صفحه نمایش‌ها چه ویژگی‌هایی دارند که می‌توانند افراد را به خودشان جذب کنند؟ ما قصد داریم در این مقاله به بررسی همین موضوع و نکات مهم در زمان خرید مانیتور صنعتی بپردازیم.

مانیتور صنعتی چیست؟

در دنیای امروز، صفحه نمایش‌های صنعتی، نقشی بسیار مهمی را ایفا می‌کنند؛ چون که با طراحی بسیار مقاوم، قابلیت‌های متنوع و همچنین انعطاف‌پذیری زیاد، قادر هستند در شرایط محیطی سخت به طور مداوم روشن بمانند و به فعالیت بپردازند. این نمایشگرها عموما از خاصیت ضد ضربه‌ای، ضد آب، مقاوم در مقابل دماهای زیاد یا حتی پایین، برخوردار هستند. این خصوصیات به بهبود یافتن عملکرد کلی دستگاه، افزایش کارایی آن و همچنین کم شدن زمان توقف درون اکثر صنایع کمک زیادی خواهند کرد. مانیتور صنعتی تاچ علاوه بر این که از قدرت فیزیکی بالایی برخوردار است، قابلیت‌های دیگری هم دارد که باعث شده‌ است به ابزار فوق قدرتمندی برای افزایش یافتن بهره‌وری در صنایع تبدیل شود.

با کمک تکنولوژی‌های پیشرفته به کار رفته در این تجهیزات، مانیتور‌های صنعتی قادر هستند اطلاعات را به شکل واضح و بسیار دقیق به نمایش بگذارند؛ در نتیجه می‌توانند به گرفتن تصمیم‌های بهتر و البته دقیق‌تر در مشاغل و صنعت کمک کنند. از طرفی، مانیتورهای صنعتی بازخوردهای سریعی دارند و می‌توانند در برقراری ارتباطات موثرتر در بین تیم‌ها و بخش‌های گوناگون یک شرکت موثر باشند؛ در نهایت این تجهیزات باعث افزایش کارایی، بهره‌وری بیشتر و به دست آوردن اهداف صنایع خواهند شد. مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگر صنعتی به شرح زیر هستند.

  • کیفیت بالای تصاویر

نمایشگر‌های صنعتی، از طول عمر بالا و همچنین وضوح و رزولوشن خوبی برخوردار هستند؛ به همین دلیل هم تصاویر تولید شده توسط آن‌ها بالاترین کیفیت را دارد. در مانیتور‌های صنعتی، ترانزیستورهایی وجود دارد که از سوختن تصاویر جلوگیری می‌کنند و از طرفی تاری یا تیرگی داده‌ها را پایین می‌آورند‌.

  • انعطاف‌پذیری نمایشگر صنعتی

به طور کلی، تلویزیون‌ها فقط می‌توانند در یک سمت و جهت خاص تنظیم شوند ولی انواع مانیتور صنعتی تبلیغاتی این قابلیت را دارند که به صورت افقی یا عمودی نصب گردند. به همین خاطر است که می‌گویند مانیتور صنعتی از انعطاف‌پذیری خوبی برخوردار هستند.

  • عملکرد 24 ساعته

مشاغل و کسب و کار‌های زیادی هستند که باید دستگاه‌ها و تجهیزاتشان به طور دائم و طولانی مدت، روشن بمانند. در این گونه شرایط باید از مانیتورهای صنعتی استفاده کرد؛ چون که این تجهیزات می‌تواند تا 24 ساعت روشن بمانند. از طرفی در این مانیتور‌ها مشکلاتی همچون داغ شدن زیاد و سوختن صفحه نمایش دیده نمی‌شود.

  • پورت مانیتور صنعتی

یکی از مهم‌ترین خصوصیات مانیتور‌های صنعتی، وجود پورت‌های گوناگون در آن‌ها است. این خصوصیت موجب شده نمایشگر‌های صنعتی برای نمایش دادن تصاویر یا ویدئوها به مبدل احتیاج نداشته باشند.

  • مقاومت بالای نمایشگر صنعتی

مانیتور‌های صنعتی به خاطر آنکه در فضا‌های عمومی نصب می‌شوند، در مقابل گرد و خاک، رطوبت و آب از مقاومت بالایی برخوردار هستند. هر چقدر که میزان IP این مانیتورها بالا‌تر باشند، مقاومت بسیار بیشتری هم خواهند داشت. به واسطه همین ویژگی می‌توان از نمایشگر‌های صنعتی در رستوران، فست فودی‌ها، مترو، کنفرانس، سینما، تبلیغات و غیره استفاده کرد.images_1699963623_655362e7ec66c.jpg

راهنمای خرید مانیتور صنعتی

در حال حاضر، برند‌های زیادی به تولید مانیتور صنعتی می‌پردازند؛ پس طبیعی است که مدل‌های متفاوتی از این تجهیزات در بازار وجود داشته باشند. عوامل متفاوتی وجود دارند که باعث متنوع شدن مانیتور‌های صنعتی می‌شوند؛ در نتیجه در زمان خرید مانیتور صنعتی به آن موارد توجه کرد. در متن زیر چند مدل از بارز‌ترین این نکات آورده شده است.

کاربری مانیتور صنعتی چیست؟

پیش از این که به خرید صفحه نمایش‌های صنعتی اقدام کنید، باید ببینید قصدتان از خریداری این تجهیزات چیست و چه هدفی دارید. بهتر است بدانید که این نمایشگر‌ها معمولا در شرایط و محیطی که احتیاج به دوام بالا، انعطاف‌پذیری و همچنین کارایی بهتر نسبت به صفحه نمایش‌های معمولی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمایشگرهای صنعتی می‌توانند در شرایطی که دچار تکان خوردن‌های شدید می‌شوند یا حتی در محیط‌های نا‌مناسب با دمای بالا و بسیار پایین به راحتی کار کنند. حتی این مانیتور‌ها در محیط‌هایی که رطوبت زیادی دارند یا سرشار از گرد و خاک هستند هم عملکرد خوبی از خودشان نشان می‌دهند‌. از آنجایی که در محیط‌های کاری دو عامل دما و همچنین رطوبت، بیش از حد وجود دارند؛ نوعی از Industrial Monitor را باید خریداری کرد که توانایی کار در محدوده دمایی 20 الی 70 درجه یا بیشتر را داشته باشند. همچنین یک مانیتور صنعتی باید بتواند در محدوده‌ رطوبتی 10 تا 90 درصد کار کند. از طرفی حتما دقت کنید که این نمایشگرها دارای استاندارد محافظتی IP یا Ingress Protection باشند. همچنین بهتر است این مانیتور‌ها با استاندارد NEMA یا National Electrical Manufacturers Association سازگار باشند. استانداردهایی همچون IP یا NEMA مشخص می‌کنند که دستگاه مد نظر شما چقدر در مقابل عواملی همچون گرد و غبار یا آب مقاومت دارد.

مانیتور صنعتی تبلیغاتی و ابعاد صفحه نمایش

یکی از نکات مهم و البته تأثیرگذار در زمان خرید مانیتور صنعتی، توجه به اندازه و سایز صفحه نمایش در آن‌ها می‌باشد. اندازه صفحه نمایش این مانیتور‌ها معمولا به نیاز کاربری فرد و از همه مهم‌تر، محیط کاری آن وابسته است. این مانیتورها اندازه‌های متنوعی دارند و متناسب با نیاز کاربران در سایز‌های کوچک، متوسط و بزرگ، تولید می‌شوند. در بعضی از موارد، کاربر به نمایشگر کوچک یا حتی پرتابل احتیاج دارد تا آن را به ‌آسانی در فضا‌های محدود یا محیط‌هایی با فضای اندک نصب کند. مانیتورهای صنعتی حتی با اندازه‌‌های کوچکی مانند 7 یا حتی 12 اینچ هم ساخته می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای کاربری‌هایی متفاوتی استفاده کرد. پس اگر می‌خواهید از مانیتور‌ صنعتی به عنوان یک دستگاه‌ پزشکی استفاده کنید یا آن را به عنوان نمایشگر لمسی در خودرو خود به کار ببرید، انتخاب سایز مناسب این تجهیزات بسیار مهم است.

از طرفی برخی از انواع Industrial Monitor ابعاد بزرگ‌تری دارند؛ در نتیجه می‌توان از این تجهیزات برای نمایش دادن اطلاعات پیچیده‌تر یا کاربردهای صنعتی با مقیاس بزرگ‌تر استفاده کرد. اگر می‌خواهید از مانیتور‌های صنعتی برای کار‌های پیچیده استفاده کنید، حتما سایز نمایشگر‌تان باید چیزی بین 15 الی 75 اینچ باشد که البته این موضوع به متراژ محیط هم بستگی دارد. توجه داشته باشید که اندازه‌های بزرگ‌تر مانیتور‌های صنعتی، در نمایش اطلاعات یا جزئیات بهتر عمل می‌کنند؛ به همین دلیل در فرودگاه‌ها یا پایگاه‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اتصالات و درگاه‌های نمایشگر لمسی

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید مانیتورهای صنعتی به آن توجه کرد، تنوع اتصالات یا پورت‌های مختلف در آن است؛ چون از این درگاه‌ها برای ارتباط برقرار کردن با سایر دستگاه‌ها و همچنین انجام کارهای گوناگون در اماکن صنعتی استفاده می‌شود. اتصالات و درگاه‌های متنوع در این تجهیزات به کاربران اجازه می‌دهند تا بتوانند مانیتور خودشان را به صورت همزمان به چندین دستگاه صنعتی مختلف متصل کنند و کارایی یا انعطاف‌پذیریشان را افزایش بدهند. حتما توجه کنید که مانیتور انتخابی شما از اتصالات دیجیتالی و آنالوگ، به طور همزمان پشتیبانی کند تا بتواند سیگنال‌ها و داده‌های تصویری یا صوتی را به راحتی انتقال بدهد. این مانیتورها معمولا از درگاه‌های HDMI ،Displayport یا VGA برای متصل شدن به کامپیوتر، دوربین‌، دستگاه‌های کنترل و غیره استفاده می‌کنند. شاید برای شما سوال پیش آید که بهترین مانیتور صنعتی کدام است؟ در این مورد ترجیحا نمایشگر شما باید دیجیتال باشد؛ چون که این پورت‌ها می‌توانند سیگنال‌های دریافتی را با کیفیت و وضوح بالایی نشان بدهند.

از طرفی احتمال از بین رفتن کیفیت تصاویر توسط اتصالات دیجیتالی در مقایسه با پورت‌های آنالوگ کمتر است و برای انتقال دادن داده‌ها از رزولوشن بالایی استفاده می‌کنند. همچنین در این نمایشگر‌ها پورت‌ USB هم وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای اتصال به دستگاه‌هایی همچون ماوس، کیبورد و غیره استفاده کنید. شاید در زمان خرید مانیتور لمسی متوجه بشوید که برخی از آن‌ها پورت‌های سریالی همچون RS-232 و RS-485 داشته باشند که می‌توان از آن‌ها برای ارتباط برقرار کردن با تجهیزات صنعتی مثل مودم‌، کنترلر یا ترمینال‌ استفاده کرد.images_1699963682_6553632296ebc.jpg

خرید مانیتور صنعتی تاچ با رزولوشن بالا

رزولوشن نمایشگر‌های صنعتی مهم‌ترین ویژگی‌ آن‌ها در تعیین کردن کیفیت تصاویر یا دقت صفحه نمایش است؛ به همین دلیل خریدار حتما باید به آن توجه کند. مانیتورهای صنعتی، وضوح و رزولوشن‌ مختلفی دارند؛ یعنی ممکن است این ویژگی در آن‌ها از مقادیر پایین‌تر تا بالا شروع شود. اگر رزولوشن این مانیتور‌ها بالا باشد، یعنی در هر 1 اینچ، تعداد پیکسل بیشتری دارند؛ به همین دلیل هم تصاویر را با جزئیات بهتری نشان می‌دهند و تنوع رنگ‌ در آن‌ها بیشتر و البته واقعی‌تر است. متداول‌ترین رزولوشن‌ در این صفحه نمایش‌ها شامل موارد زیر است.

  • وضوح Full HD که تصاویر را با رزولوشن 1920×1080 pixel نشان می‌دهد.
  • وضوح  2k که تصاویر را به صورت 2560×1440 pixel نشان می‌دهد.
  • وضوح 4k که داده‌ها را به صورت 3840×2160 pixel به نمایش می‌گذارد.
  • رزولوشن‌های بالا‌تر

وضوح 4k در مانیتورهای صنعتی به خاطر تعداد پیکسل‌ بیشتر، امکان نمایش دادن تصاویر را با وضوح بالا‌تر و از همه مهم‌تر، جزئیات دقیق‌تر برای کاربرانش ارائه خواهد داد‌. اگر قصد دارید از نمایشگر صنعتی تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها استفاده نمایید، مدل انتخابی شما باید از رزولوشن بالایی برخوردار باشد. اما در مواردی که به چندین مانیتور احتیاج دارید، بهتر است صفحه نمایش‌هایی با رزولوشن‌ کمتر اما پهنای بیشتر (Wide) خریداری نمایید تا مطالب را بهتر مشاهده کنید.

تکنولوژی ساخت مانیتور لمسی چیست؟

به طور کلی، منبع نوری، مؤلفه‌ بسیار مهمی در مانیتور صنعتی است که روی کیفیت تصویر، قابلیت دید و روشنایی آن در شرایط گوناگون تأثیر مستقیم می‌گذارد. این ویژگی به نوع تکنولوژی به کار رفته برای ساخت صفحه نمایش بستگی دارد. به طور کلی، انواع مانیتور صنعتی ممکن است به صورت LCD یا LED تولید شوند که در مورد اول، منبع نوری لامپ‌ فلورسنت یا CCFLs است. اگر میزان روشنای این تجهیزات برایتان اهمیت دارد، بهتر است به سراغ نمونه‌های LED بروید. مانیتورهای صنعتی LED دارای دیود نوری هستند که روشنایی بالاتری دارند و طول عمرشان در مقایسه با لامپ‌های فلورسنت بیشتر است. البته باید گفت در اکثر محیط‌های صنعتی، منبع نوری قوی موجب می‌شود تصویر به خوبی دیده نشود و کارایی دستگاه کاهش یابد؛ بنابراین سعی کنید نمایشگری با روشنایی بالا بخرید.

بهترین قیمت مانیتور صنعتی

در حال حاضر، برند‌های متفاوتی در دنیا به تولید مانیتور‌های صنعتی می‌پردازند؛ به همین دلیل شاهد متنوع بودن قیمت مانیتور صنعتی هستیم. به طور کلی، مانیتور‌های صنعتی تولید داخل از مدل‌های خارجی ارزان‌تر هستند؛ از طرفی هزینه تعمیرات آن‌ها هم کمتر خواهد بود. عواملی همچون نسبت کنتراست، رزولوشن و ابعاد صفحه نمایش، پارامتر‌های مهمی در تعیین قیمت این تجهیزات هستند. حتی تکنولوژی ساخت مانیتور، نوسانات ارزی، تورم و هزینه‌های مربوط به گمرک و غیره هم ارزش این تجهیزات را بالا و پایین می‌کند؛ پس لازم است بر اساس بودجه‌ای که دارید، خرید کنید.

پرو استور مرجع مطمئن خرید مانیتور

شاید خیلی از متقاضیان فکر کنند خریداری یک مانیتور صنعتی تاچ مناسب کار سختی است؛ در صورتی که این گونه نیست و با توجه به ویژگی‌های دستگاه می‌توان انتخاب خوبی داشت. کارشناسان ما تمام تلاش خودشان را کرده‌اند که با تهیه این مقاله به شما در خرید مانیتور‌های صنعتی کمک کنند؛ پس امیدواریم نهایت استفاده را برده باشید. پرو استور یکی بزرگ‌ترین آنلاین شاپ کشور است که به فروش مانیتور‌های صنعتی تولید داخل و خارج می‌پردازد. از طرفی کارشناسان ما در تمامی مراحل خرید به شما کمک خواهند کرد.تنها کافی است با شماره 021-52472000 تماس بگیرید و داخلی مورد نظر خود را شماره‌گیری فرمایید. از این که با ما همراه بودید، از شما تشکر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح