کد خبر : 209604
تاریخ انتشار : شنبه 13 ژانویه 2024 - 15:19
-

خرید کارت پلی استیشن PS5 از سایت رسمی گیفت کارت در ایران

خرید کارت پلی استیشن PS5 از سایت رسمی گیفت کارت در ایران

خرید کارت پلی استیشن PS5 از سایت رسمی گیفت کارت در ایران گیفت کارت پلی استیشن 5 یکی از محصولات کاربردی کمپانی سونی است که برای تسهیل در پرداخت به بازیکنان و طرفداران این سری از کنسول‌ها عرضه شده است. خرید گیفت کارت پلی استیشن به گیمرها این امکان را می‌دهد تا سقف اعتباری که در گیفت کارت آن‌ها تعیین

خرید کارت پلی استیشن PS5 از سایت رسمی گیفت کارت در ایران

گیفت کارت پلی استیشن 5 یکی از محصولات کاربردی کمپانی سونی است که برای تسهیل در پرداخت به بازیکنان و طرفداران این سری از کنسول‌ها عرضه شده است. خرید گیفت کارت پلی استیشن به گیمرها این امکان را می‌دهد تا سقف اعتباری که در گیفت کارت آن‌ها تعیین شده است از فروشگاه پلی استیشن خرید کنند.

خرید کارت پلی استیشن ارزان و قانونی از سایت خرید گیفت کارت آی گیم

به طور کلی تمامی گیفت کارت‌ها بر روی کنسول‌های PS3 و PS4 و PS5 قابل استفاده هستند. با خرید گیفت کارت پلی استیشن ps5 تنها با استفاده از یک کد چند رقمی می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید. گیفت کارت پلی استیشن 5 خریداری شده حاوی کد مخصوص شارژ اکانت شما است که پس از اتمام فرایند ردیم، اعتبار آن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

چرا باید به سراغ خرید گیفت کارت پلی استیشن برویم
با توجه به این موضوع که امکان خرید گیفت کارت به شکل معمول با استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی از PlayStation Network در داخل ایران وجود ندارد، استفاده از چنین گیفت کارت‌هایی جایگزینی بسیار مناسب برای کارت‌های اعتباری بین‌المللی و انجام فرایندهای احراز هویت است. شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن 5 تنها با استفاده از یک کد چند رقمی می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید. این موضوع در حالی است که برای استفاده از کارت‌های اعتباری نیاز است تا هویت اصلی شما در کشوری به غیر از ایران تایید شود.

نحوه فعالسازی گیفت کارت در کنسول پلی استیشن
پس از تهیه گیفت کارت پلی استیشن 5 ابتدا وارد PlayStation Store کنسول خود شوید. از منوی سمت چپ به سراغ گزینه Redeem Codes بروید. در مرحله بعد کد 12 رقمی گیفت کارتی را که خریداری کرده‌اید، وارد کنید. سپس دکمه Redeem را بزنید.

در این مرحله کادری برای شما نمایش داده می‌شود که میزان اعتبار درون گیفت کارت را به شما نشان می‌دهد. بر روی گزینه Add Funds که تایید نهایی وارد کردن کد است، کلیک کنید. گزینه Add Funds یا همان Confirm تاییدیه نهایی برای وارد کردن کد درون گیفت کار است.

نکات مهم در زمان ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن
اگر قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن 5 را دارید باید به برخی از نکات توجه کنید تا با مشکل مواجه نشوید. تعداد از گیفت کارت‌ها به صورت فیزیکی به فروش می‌رسند و به اصطلاح دارای بارکد اسکن هستند.

خرید گیفت کارت PS5

اما بیشتر این گیفت کارت‌ها مانند گیفت کارت‌های پلی استیشن 4 و 5 به صورت دیجیتالی به فروش رسیده و هیچ اسکنی ندارند. در نتیجه اگر در زمان خرید کارت پلی استیشن اسکنی برای شما ارائه نشد، به هیج عنوان نگران تقلبی بودن یا هک شدن آن نباشید.

غیر قابل تعویض بودن گیفت کارت‌ها در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی
یکی از نکات بسیار مهمی که باید در زمینه خرید گیفت کارت پلی استیشن 5 و نحوه استفاد از آن بدانید، غیر قابل عودت بودن یا تعویض این گیفت کارت‌ها است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی به هیچ عنوان گیفت فروخته شده را پس نخواهند گرفت.
مطابقت ریجن اکانت شما و کشور مبدا
نکته مهم دیگری که باید در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن 5 به آن توجه کنید، مطابقت ریجن اکانت و گیفت کارت است. در صورت یکسان نبودن ریجن‌ها با یکدیگر، در زمان ردیم حساب خود با خطای نامعتبر بودن مواجه خواهید شد. به منظور خرید گیفت کارت پلی استیشن و هر نوع کارت دیگر بهتر است که از سایت‌های معتبر و قابل اطمینان استفاده کنید. زیرا خرید از سایت‌هایی که نامعتبر هستند ممکن است مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنند.

مزایای گیفت کارت پلی استیشن
از مهم‌ترین مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن 5 می‌توانیم به خرید آسان بازی‌ها از فروشگاه‌های سونی اشاره کنیم. همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره کردیم، کاربران برای خرید بازی از پلی استیشن مجبور به استفاده از ویزا کارت یا گیفت کارت هستند. بسیاری از گیمرها به خصوص در ایران به سراغ روش دوم یا همان گیفت کارت می‌روند.

برتری گیفت کارت در مقایسه با کارت‌های اعتباری
زمانی که گیفت کارت پلی استیشن 5 را تهیه و حساب خود را شارژ کردید، می‌توانید وارد فروشگاه پلی استیشن بشوید و بازی‌های مورد نظرتان را بخرید. به طور کلی خرید با استفاده از گیفت کارت در مقایسه با کارت‌های اعتباری آسان‌تر است.
زیرا دیگر نیازی به پرداخت آنلاین و دور زدن تحریم نخواهد بود. با خرید هر بازی از فروشگاه سونی یا آپدیت آن‌ها، به همان مقدار هم از اعتبار حساب شما کسر خواهد شد. ذکر این نکته بدیهی است که تا زمان اتمام موجودی حساب خود می‌توانید از قابلیت‌ها و امکانات متنوع این سرویس استفاده کنید.

امکان پیش‌خرید کردن بازی‌ها
از دیگر مزایای گیفت کارت پلی استیشن 5، پیش‌خرید کردن بازی‌ها است. کاربران می‌توانند تا پیش از عرضه بازی، آن را پیش خرید کنند. علاوه بر این‌ها با خرید گیفت کارت پلی استیشن 5 می‌توانید از برخی تخفیف‌ها نیز بهره‌مند شوید و همچنین موزیک‌های خاص از فروشگاه سونی تهیه کنید.

خرید تم‌های آنلاین
از دیگر مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن 5، می‌توانیم به تم‌های آنلاین اشاره کنیم. شرکت بزرگ سونی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا علاوه برا استفاده از تم‌های شخصی و مورد علاقه خود، بتوانند از تم‌های پرطرفدار و زیبای این شرکت نیز استفاده کنند.

خرید درون بازی با گیفت کارت

توجه داشته باشید که برای خرید تم‌های آنلاین، باید حساب کاربری PSN خود را شارژ کرده باشید. همچنین، تم‌های آنلاین فقط برای کنسول‌های پلی استیشن قابل استفاده هستند.

آی گیم، سایت خرید گیفت کارت با تضمین قیمت و اصالت

سایت igame معتبرترین سایت خرید گیفت کارت ارزان و خرید درون بازی ایرانی است که پرداخت درون برنامه ای تمام پلتفرم ها و خرید انواع گیفت کارت ها را فراهم کرده است. سایت آی گیم، علاوه بر تضمین قیمت محصولات، روش خرید قانونی و ارائه رسید خرید تمام خدمات بازی، گیفت کارت و اکانت پرمیوم را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح